Mistä tietää että loma Rodoksella tai Gardalla on ollut tylsä ja seksitön?
Pariskunta painaa joka päivä vähintää 10 päivitystä/ stooria Instagramiin. Esityksen ja ennen kaikkea esittelyn makua, kun jokainen tekeminen, allas, laukut, sandaalit ja kaikki omat drinkit ja ruoka-annoksetkin on sinne kuvattu. Jollain tavalla sääliksi käy. Jos on hauska ja kiva loma kavereiden tai miehen kanssa, ei varmasti laita 10 päivitystä joka päivä. 😁🤭
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaa lähetettiin etelästä postikortteja tutuille ja työpaikalle, nykyisin päivitetään kuvia Instagramiin. Mikään ei ole oikeastaan muuttunut, vain narsismi on päässyt valloilleen.
Ennen tosiaan livenä ja kortissa kerrottiin kuulumisia, ei hierottu omaa naamaa. Nykyäänkin hyvätapaiset ihmiset laittavat lomaltaan Whatsappilla viestiä ja lomakuulumisia ystäväperheilleen. En itse halua olla tekemisissä vain näiden some-esittelijöiden perheiden kanssa. Jos ei osaa viestillä ja soittaen tavoittaa, miksi seuraisin heitä somessakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaa lähetettiin etelästä postikortteja tutuille ja työpaikalle, nykyisin päivitetään kuvia Instagramiin. Mikään ei ole oikeastaan muuttunut, vain narsismi on päässyt valloilleen.
Ennen tosiaan livenä ja kortissa kerrottiin kuulumisia, ei hierottu omaa naamaa. Nykyäänkin hyvätapaiset ihmiset laittavat lomaltaan Whatsappilla viestiä ja lomakuulumisia ystäväperheilleen. En itse halua olla tekemisissä vain näiden some-esittelijöiden perheiden kanssa. Jos ei osaa viestillä ja soittaen tavoittaa, miksi seuraisin heitä somessakaan?
Niin tämä! Olen ottanut myös etäisyyttä naisiin, joilla koko elämä pyörii Instagramin ympärillä. Olen itse jo Tiktokissa🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan tämä!
En ymmärrä miksi olla kaveria, jos kesän ajatus on vain toisen tekemisten seuraaminen somesta? Me pyydettiin ystäväperhettä yhteiselle matkalle, vastasivat etteivät pääse. Nyt seurattu heidän matkoja somesta. Pyydettiin lasten takia yhtä yhteistä viikonloppua, voisiko tehdä jotain kun lapsemme ovat ystäviä. Ei onnistunut. Lapsia siellä raahattu aikuisten tekemisissä mukana nyt koko touko-, kesä ja pian heinäkuukin. Kukin priorisoi tekemisiään. He priorisoivat näin, joten me emme jaksa seurata tai tykätä heidän tekemisiään muiden ihmisten kanssa. He itse valinneen tämän tavan.
Seuraavat viikot Suomessa kylmää😥🥶🥶🥶🥶🧊 eikös nyt kannattaisi vasta suunnata matkalle???