Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä maksaa Tinder Gold? Onko noissa vieläkin eri hinnat ihmisestä riippuen?

Vierailija
06.07.2024 |

Kuulin että tää ois nuorille halvempi, ja naisille vähän miehiä halvempi. Pitääkö paikkansa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös kannattaako tästä maksaa? Olen nainen ja viennissä ei valittamista

Vierailija
2/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sielta Kela Gold. Mina tarvita se etta voi laheta raha heimo

Vierailija
4/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sielta Kela Gold. Mina tarvita se etta voi laheta raha heimo

Jos et erota tinderiä ja kelaa toisistaan, niin vastaus on Kyllä

Vierailija
5/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset enää ostako niitä tinder paketteja. Saatte saman tuloksen lähiostarilla norkoilusta. Juu en menis minäkään.

Vierailija
6/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa myös kannattaako tästä maksaa? Olen nainen ja viennissä ei valittamista

Oi miksi ikinä menisit Tinderiin, jos olet nainen ja viennissä ei valittamista?

Vierailija
7/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille naisille gold on lähes ilmainen. Kallein se on +40-vuotiaalle miehelle, eikä siitä kannata sellaisia summia edes maksaa.

Vierailija
8/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorille naisille gold on lähes ilmainen. Kallein se on +40-vuotiaalle miehelle, eikä siitä kannata sellaisia summia edes maksaa.

No saisiko niitä hintaesimerkkejä jakoon?

Vierailija
9/34 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kk: 6,49 euroa

6 kk: 3,33 euroa/kk

1 vko: 13,99 euroa

N42

Vierailija
10/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Minulle tarjotaan huomattavasti kalliimpia hintoja. Kuukausimaksu olisi yli 25 euroa! Ekan kuukauden saisi puoleen hintaan. En ole koskaan sovelluksista maksanut enkä kyllä tod. aio nytkään maksaa. :D

Laittakaa muutkin omat maksunne esille niin nähdään miten paljon eroja näissä on!

N46

Vierailija
11/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Minulle tarjotaan huomattavasti kalliimpia hintoja. Kuukausimaksu olisi yli 25 euroa! Ekan kuukauden saisi puoleen hintaan. En ole koskaan sovelluksista maksanut enkä kyllä tod. aio nytkään maksaa. :D

Laittakaa muutkin omat maksunne esille niin nähdään miten paljon eroja näissä on!

N46

Ohhoh. Aikamoinen ero.

Vierailija
12/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderillä tuntuu olevan aika usein tarjouskampanjoita, joten eroja tulee missä vaiheessa pakettisi ostat.

Vierailija
13/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tinder goldissa luksusta?

Vierailija
14/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni maksoi vuosi sitten Tinder Gold 6 kk:si yhteensä noin 80 € eli reilu 13 €/kk.  Mieskin löytyi eli pieni hinta lopulta. N41. 

Vierailija
15/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 kk: 6,49 euroa/vko

6 kk: 3,33 euroa/vko

1 vko: 13,99 euroa/vko

N42

En tiedä kuinka humalassa oon eilen ollut, mutta tuossa on nyt korjatut hinnat. Kaikki ovat siis per viikko eivätkä suinkaan per kuukausi. 

Vierailija
16/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen maksaa tider goldista? -.Olenko ainoa jonkna mielestä se kuullostaa samalta kuin haluan maksaa epätoivoisuutta lähentelevästä kumppanin kaipuustani.(...)  Kun en vielä saanut tarpeeksi turpiini Eliittikumppaneissa, joka lienee toinen tunnettu epätoivoisuudella rahastaja. - Ei kumppanin hakemsiessa ja etsimisessä somen kautta mitään väärää tai noloa ole mutta, mistä siinä maksaa oikeasti maksaa? 

Sinkkumies 

Vierailija
17/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen maksaa tider goldista? -.Olenko ainoa jonkna mielestä se kuullostaa samalta kuin haluan maksaa epätoivoisuutta lähentelevästä kumppanin kaipuustani.(...)  Kun en vielä saanut tarpeeksi turpiini Eliittikumppaneissa, joka lienee toinen tunnettu epätoivoisuudella rahastaja. - Ei kumppanin hakemsiessa ja etsimisessä somen kautta mitään väärää tai noloa ole mutta, mistä siinä maksaa oikeasti maksaa? 

Sinkkumies 

Mä olen joskus maksanut, kun kiinnosti tietää paljonko tykkäyksiä olin saanut.

Vierailija
18/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko 13,99

Kuukausi 25,99

6kk 79,99

M36

Vierailija
19/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 

En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta sinulla oli yhdeksän kielioppivirhettä kirjoituksessasi. Jollet halua ottaa turpiin Eliittikumppaneissa tai Tinderissä, opettele kirjoittamaan suomea kunnolla. 

Vierailija
20/34 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 

Se on paljon helpompaa kun on se gold. Pystyt katsomaan esim. vain ne jotka on jo tykänneet sinusta. Ei tarvitse käyttää aikaa niiden lamomiseen, joita et kiinnosta. Kun naisilla noita tykkääjiä on helposti tuhansia, niin tuo auttaa vähän. 

Joka tapauksessa itse kyllästyin siihenkin aika nopeasti. Ne on vain naamoja ruudulla, ei ne oikein herätä mitään kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän