Mitä teillä maksaa Tinder Gold? Onko noissa vieläkin eri hinnat ihmisestä riippuen?
Kuulin että tää ois nuorille halvempi, ja naisille vähän miehiä halvempi. Pitääkö paikkansa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen maksaa tider goldista? -.Olenko ainoa jonkna mielestä se kuullostaa samalta kuin haluan maksaa epätoivoisuutta lähentelevästä kumppanin kaipuustani.(...) Kun en vielä saanut tarpeeksi turpiini Eliittikumppaneissa, joka lienee toinen tunnettu epätoivoisuudella rahastaja. - Ei kumppanin hakemsiessa ja etsimisessä somen kautta mitään väärää tai noloa ole mutta, mistä siinä maksaa oikeasti maksaa?
Sinkkumies
Itse otin Goldin ihan siksi, että halusin uteliaisuuttani tietää, kuka minusta on tykännyt. Reilu 13 €/kk nyt on ihan mitätön summa. Jos se sinun mielestäsi on epätoivoista kumppanin kaipuuta, niin sitten on, älä maksa. Minun mielestäni ei ole.
Kannattaa ehdottomasti ottaa se gold. Ja näin naisena jolla ei viennistä puutetta. Ihan turhaa selata niitä kuvia, voi vaan katsoa sieltä ketkä on itestä tykännyt ja tykätä itse kestä haluaa. Valinnanvaraa on silti. Ja on enemmän aikaa miettiä sitä tykätäkö vai ei, voi palata siihen prófiiliin kun ei tartte pelätä että menee ohi. Ja aina varma match. Löysin viikossa tällä taktiikalla kumppanin ja vaikka näin ollen puolen vuoden maksu goldista oli suurelta osin turha, ei se silti hukkaan mennyt :D
Miehille tai muille joilla ei paljon vientiä antaisin neuvoksi taas että ei tartte goldia vaan tykätkää suunnilleen kaikista jotka edes etäisesti voisi kiinnostaa. Ei kannata jäädä odottelemaan kuka tykkäisi itsestä ensin. Sitten kun on tullut match voi tarkemmin päättää jaksaako jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen maksaa tider goldista? -.Olenko ainoa jonkna mielestä se kuullostaa samalta kuin haluan maksaa epätoivoisuutta lähentelevästä kumppanin kaipuustani.(...) Kun en vielä saanut tarpeeksi turpiini Eliittikumppaneissa, joka lienee toinen tunnettu epätoivoisuudella rahastaja. - Ei kumppanin hakemsiessa ja etsimisessä somen kautta mitään väärää tai noloa ole mutta, mistä siinä maksaa oikeasti maksaa?
Sinkkumies
Itse otin Goldin ihan siksi, että halusin uteliaisuuttani tietää, kuka minusta on tykännyt. Reilu 13 €/kk nyt on ihan mitätön summa. Jos se sinun mielestäsi on epätoivoista kumppanin kaipuuta, niin sitten on, älä maksa. Minun mielestäni ei ole.
Niin. Ja minunkin kannattaisi kokeilla tai edes tutustua paremmin Tindergoldin sisältöön, ennenkuin arvostelen. Toivottavasti löydät ja kohtaat etsimäsi.
Sinkkumies
Mulla oli ilmainen jäsenyys ja laittoi kotipaikakseni usein pääkaupungin (kaukana),ja tietysti sieltäpäin mahdollisia matchejäkin. Olin tukeen yhteydessä ja jotain yrittivät neuvoa (mm.ladata Tinder uudestaan) ,mutta nopeasti nostivat kädet pystyyn. Ostin sitten Goldin jossa pystyy valitsemaan sijaintinsa. --keino myydä Gold?
1 vko 15,99 €
1 kk 24,99 €
6 kk 74,99 €
Kysyntää riittää muutenkin, mutta Goldilla voi tosiaan helposti mätsätä vain ne, ketkä on ensin tykänneet itsestä. Eli melkein kaikki omanikäiset. Toki tällöin puuttuu se svaippailun jännitys siitä, tuleeko mätsiä vai ei...
M42
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Talvella ostettu tinder platinum 6kk yhteishintaan 92€. Nyt tilauksen päättyessä tarjosi samaa pakettia hintaan 207€ 😅😂
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mä olen joskus maksanut, kun kiinnosti tietää paljonko tykkäyksiä olin saanut.
Mulla oli reilu 2000 tykkäystä eli eipä tuo gold auttanut seulomisessa. Suurinosa oli kyllä epäsopivia eli lihavia, vääränvärisiä jne. Ihan sama siis ottaa ilmaisversio ja ruksia menemään. Nuo pari tuhatta tykkäystähän ei vähentynyt ruksimalla. Olis varmaan pitänyt laittaa profiili piiloon ja seuloa ensin ne ja sit taas laittaa näkyviin. Ja mikään ei tietty taannut sitä, että niissä kiinnostavissa profiileissa olisi tiedot kohdillaan, vaan nekin saattoivat olla kaunisteltuja (väärin ilmoitettu ikä, pituus, parisuhdestatus) tai täysin feikkejä.
Minulla on Tinder gold vajaa 1kk sitten otin. Juurikin siksi, että näkisin tykkäykset ja pah, kukaan ei tykkää minusta!!!
Pitääkö se gold perua jostain? En halua maksaa yhtään kuukautta enempää turhasta.
N48
ja en muista mitä siitä maksoin
Mikäs tuossa on ideana? Saako sieltä varmemmin pildeä jos maksaa?