Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen mies jota ahdistaa pahasti, haluatko kysellä tai jutella jotain?

Vierailija
06.07.2024 |

Ehdin tässä jotain jutella kunnes menen saunaan.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko vielä ottaa kissoja?

Ottaisin kyllä mutta taloudellinen tilanne tällä hetkellä että moni muu asia estää sen. Kissoista kumminkin on seuraa eli olisivat myös mielenterveydelle hyväksi. ap

Mulla vähän sama tilanne. Päätin sitten alkaa tehdä vapaaehtoistyötä paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kissatalolla.

Kuinka on aamu alkanut?

Aamulla nukkui pitkään, söi ja oli muutenkin rauhallisesti liikkellä. Tänään satoi niin kävi siinä sadevaatteissa niin huvikseen kaatosateessa ulkoilemassa :D Siinä sitten katsonut telkkaria ja vasta hetki sitten avasi tietokoneen. Vasemman käden olkapää temppuilee kun käsi ei nouse ylös asti jos se kipeytyy, se on vähän on/off ongelma joka tulee yllättäen ilman syytä. Toki se siinä ollut vamma vuosia sitten mutta jonka olisi pitänyt parantua mutta oireet alkoi uudestaan pari vuotta sitten. Fysioon täytyy soittaa huomenna vaikka siellä tätä tullut ihmeteltyä jo muutamaan kertaan. ap

Vierailija
62/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Kirjolla-tv-sarjasta? Vai mikä sen nimi olikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä nyt saunaan ja sitten yrittää grillata vähän makkaraa jos se auttaisi vähän tähän oloon. ap

Olen aika lailla samassa tilanteessa, mulla vaan ei ole saunaa eikä mahdollisuutta grillata. Asun tämmöisessä betoniyksiössä, eikä ole edes parveketta:(

Ei siellä olisi lähistöllä mitään yleistä grillipaikkaa? 

Olis tuolla laavuja viiden kilometrin säteella, mutta kun on paha sosiaalisten tilanteiden pelko niin ei pysty menemään tilanteisiin, mihin mahdollisisesti tulisi outoa porukkaa.

Vierailija
64/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä nyt saunaan ja sitten yrittää grillata vähän makkaraa jos se auttaisi vähän tähän oloon. ap

Olen aika lailla samassa tilanteessa, mulla vaan ei ole saunaa eikä mahdollisuutta grillata. Asun tämmöisessä betoniyksiössä, eikä ole edes parveketta:(

Harmillista, siellä varmaan on yleinen sauna saunavuoroineen(?) mutta eipä se sama asia ole ja ei pääse edes grillaamaan ulos enkä tiedä saako parvekkeella grillata jos sellainen olisi? ap

Ei ole tässä talossa enää edes yleistä saunaa. En mäsinne menis vaikka oliskin. Sen sijaan ne rakensi näihin semmoiset höyrysuihkut, mitkä on ihan helvetistä.

Vierailija
65/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet Kirjolla-tv-sarjasta? Vai mikä sen nimi olikaan...

En ole katsonut, jäännyt jotenkin väliin kuten eikö ollut joku aikasempikin sarja vai muistanko väärin. Mutta joo aikeissa varmaan jossain kohtaa yrittää katsoa se et minkälainen on. ap

Vierailija
66/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista, siellä varmaan on yleinen sauna saunavuoroineen(?) mutta eipä se sama asia ole ja ei pääse edes grillaamaan ulos enkä tiedä saako parvekkeella grillata jos sellainen olisi? ap

Ei ole tässä talossa enää edes yleistä saunaa. En mäsinne menis vaikka oliskin. Sen sijaan ne rakensi näihin semmoiset höyrysuihkut, mitkä on ihan helvetistä.

Nyt kyllä ihmetyttää mikä on höyrysuihku, täytyy mennä googlettaan mikä tämä tämmöinen oikein on. ap

Vierailija
67/72 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap joku harrastus tai kiinnostuksen kohde, minkä kautta voisi löytyä mukavaa seuraa?

Vierailija
68/72 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ap joku harrastus tai kiinnostuksen kohde, minkä kautta voisi löytyä mukavaa seuraa?

Useita joita varmaan jos jaottelee tähän. Musiikkia kuuntelen mutta hyvin vähän uudempaa viimeisen 20 vuoden aikana tuotettua jolloin kun ei tiedä kun vähäsen tämän ajan artisteista ja musiikista ja toinen paljon ja toisinpäin jossa toinen ei tiedä vanhemmasta musiikista paljoa mutta itse jotain niin eipä siinä varmaan keskustelua synny. Himoksessa on jokavuotinen jysäri mutta liput ovat todella suolaisia jolloin ei innosta mennä plus voi olla että siellä on liian paljon ihmisiä ja melua ja muuta aistiärsykettä niin paljon että keho väsyisi nopeasti.

Autoista tykkään ja ajella niillä ja haluaisi enemmän harrastaa niitä mutta kallista puuhaa nykypäivänä.

Traktoreista pidän kun maatilalla kasvanut mutta traktoreista kiinnostuneet muut ihmiset ovat joko vanhempia harrastajia tai viljelijöitä. Oma traktori olisi kiva mutta kallis hankkia.

Pelaan tietokoneella jonkin verran mutta en omista kunnon pelikonetta vaan vanhan joka hyvä jos vanhoja pelejä jaksaa pyörittää niin ei tapaa muita pelaajia netissä kun pitäisi olla kunnon pelikone.

Tuossa muutama ja on muitakin kiinnostuksen kohteita ja osa niistä enemmän harvinaisia jolloin niiden kohdalla seuran löytäminen vielä haastavampaa. ap

Vierailija
69/72 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkin olen tosi ahdistunut. Ollaan oltu jumissa aviopuolison mummolassa yli kuukauden. Kotiin on yli 500 km, postilaatikko on täynnä postia ja kukat kuolee. Puolisoa ei haittaa. Hän haluaakin olla täällä.

Auto on ollut rikki ja pyysin, että vuokrataan auto ja puoliso tulee itse takaisin tänne, mutta kiusallakaan ei suostu. Tavaraa on niin paljon ettei junalla kulkeminen onnistu. Enää ikinä en tule tänne kun pois pääsen.

Haluan kuolla.

Vierailija
70/72 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkin olen tosi ahdistunut. Ollaan oltu jumissa aviopuolison mummolassa yli kuukauden. Kotiin on yli 500 km, postilaatikko on täynnä postia ja kukat kuolee. Puolisoa ei haittaa. Hän haluaakin olla täällä.

Auto on ollut rikki ja pyysin, että vuokrataan auto ja puoliso tulee itse takaisin tänne, mutta kiusallakaan ei suostu. Tavaraa on niin paljon ettei junalla kulkeminen onnistu. Enää ikinä en tule tänne kun pois pääsen.

Haluan kuolla.

Mene junalla ja puoliso tulee tavaroiden kanssa perässä autolla...

Vierailija
71/72 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko mennyt taas aikalailla nopeasti ohi melkein kun viikonloppu. Yrittää tässä muistella mitä tällä viikolla tuli tehtyä ja meinaa jo unohtaa. Maanantaita en muista mitä silloin tein, tiistain nyt muistaa kun katsoin sadepäiväkirjaa et silloin joo satoi paljon kun tuli sellainen 20mm vettä aika lyhyessä ajassa. Eikun joo nyt muistan maanantaina leikkasin kolmasosan nurmikoista. Minulla on paljon nurmikkoa leikattavana työnnettävällä koneella jossa vetävät pyörät sentään mutta olen jakanut nurmikot kolmeen sektoriin :D ja ensimmäisenä leikkaisin sektorin 3 maanantaina. Sektori 2 oli leikkuuvuorossa keskiviikkona ja siinä päätin sitten että leikkaan samalla sektorin 1. Kaikkiaan koko nurmikkoalassa menee noin 4 tuntia kun ne leikkaa joista sektori 1 vie 2 tuntia, sektori 2 noin 45min ja sektori 3 vähän päälle tunnin.

Torstaina kävin kaupoilla ja sitten oli vuorossa pensasaitojen leikkuuta ja tänään jatkui sama homma. Vähän myös siivosin tänään ja huomenna pääsiivous. Siivoan 2 viikon välein. Välillä olen käynnyt kävelyllä ja no sitten lähinnä istunut sisällä. Välillä käy pihalla kävelemässä muuten ja heittämässä tikkaa jota vielä kerkiää hyvin käydä tekemässä. 40 on tämän kesän ennätys tikassa ja 43 on isoin lukema minkä saannut ja viime kesältä. Heitellyt tässä oikeastaan melkein joka ilta ja päivällä niin saannut heittotuloksia ylemmäs kun nykyään saa melko usein tulokset päälle 30 kun ennen olivat siinä 20 päälle.

Mutta kyllä mahtunut myös ahdistusta monesta asiasta tällekin viikolle. Yksinäisyys myös vaivaa, olisi kiva jos olisi kiva henkilö heittämässä tikkaa kanssani ja kävelyillä mukana ym. Tällaista touhua tällä viikolla. ap

Vierailija
72/72 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämä päivä mennyt siivotessa ja kyllä nämä viikonloput vaan ahdistaa. Yksinäisyys puskee oikein kunnolla esille. Saunaan olisi taas kohta menossa, tälle viikonlopulle en muistanut mitään makkaraa ostaa et grillaan ei pääse niin syödään sitten voileipää.

Kyllä tuo yksinäisyys taas rassaa aika pahasti, kainalo kaipaa kaveria. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi