Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen mies jota ahdistaa pahasti, haluatko kysellä tai jutella jotain?

Vierailija
06.07.2024 |

Ehdin tässä jotain jutella kunnes menen saunaan.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko jalkapallon EM-kisoja?

Hieman olen katsellut. Finaali tulee ainakin katsottua. ap

Vierailija
22/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa tubettajat. Ei oo niin yksinäinen olo kun ne höpöttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puu- vai sähkösauna? 

Sähkö. Puulla lämpeävä olisi kiva mutta joutuu tähän tyytymään ja vaikea olisi puuhun vaihtaa. ap

Vierailija
24/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä mee saunaan, me odotellaan sun vastauksia! 

Vähän jo unohdin tämän anteeksi kun kukaan ei 10 minuuttiin kysynyt mitään niin yrittää tässä vastata nopeasti. ap

Vierailija
25/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut, mikä sua ahdistaa?

Horoskooppi merkkisi?

Haluatko joku päivä naimisiin?

Vierailija
26/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistaa?

Yksinäisyys, rahahuolet, oma terveys ja sitten tulee maailmalta kaikki muu kuormitus päälle vielä. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, olen autismin kirjolla (asperger ja add), kärsin masennuksesta ja näistä ym. johtuen olen joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei ole kavereita tai kumppania jonka kanssa viettää aikaa. ap

Vierailija
27/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saunoit?

Vierailija
28/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sanoo että kunnon juoksulenkki tai joku muu kunnollinen fyysinen harjoitus auttaa ahdistukseen.  Pätevät myös masennukseen. 

Itsellä on auttanut kirjoittaminen. Kirjoitan aamuisin päiväkirjaa. Muutama rivikin riittää. 

Auttanut tunnin kävely aikasemmin vähän aikaa mutta ei nyt tahdo yhtään auttaa vaikka olisi reipas ja hien nostaisi pintaan. Tänään kun kävin niin sain vain jalan kipeäksi. ap

Vierailija
29/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun ahdistaa niin auttaa kun keskittyy johonkin pikkutarkkaan kokoamiseen, hankala palapeli tai aikuisten Legot. 

Minulla olisi jotain legoja mutta ei oikein meinaa saada itseään niiden kimppuun niin tietäisi auttaisiko ne. ap

Vierailija
30/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistaa?

Yksinäisyys, rahahuolet, oma terveys ja sitten tulee maailmalta kaikki muu kuormitus päälle vielä. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, olen autismin kirjolla (asperger ja add), kärsin masennuksesta ja näistä ym. johtuen olen joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle. Ei ole kavereita tai kumppania jonka kanssa viettää aikaa. ap

On varmaan muitakin yksinäisiä samassa tilanteessa. Mistä heidät voisi löytää?

Vierailija
31/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko saunoit?

Kohta tarvitsisi mennä ettei aikatauluni mene sekaisin vaikka ei minulla mihinkään kiire ole mutta assina tarvitsen jonkinlaisen päivärytmin ja rutiinit jotka ei poikkea juuri ollenkaan. ap

Vierailija
32/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö joku harrastus tai keräilykohde?

Maatalousaiheisia leikki traktoreita ja työkoneita olisi kiva kerätä mutta ne mistä haaveilen niin Suomessa vähän myynnissä niin pitäisi netistä tilata ja vähän rahanpuutetta ettei ole tähän voinnut ryhtyä. ap

Vierailija
33/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä nyt saunaan ja sitten yrittää grillata vähän makkaraa jos se auttaisi vähän tähän oloon. ap

Vierailija
34/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuu sitten saunan jälkeen takaisin! 

Vierailija
35/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap tuli saunasta? 

Vierailija
36/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kauhuelokuvista?

Oletko ajatellut vapaaehtoistyötä?

Onko sinulla lemmikkejä?

Vierailija
37/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rukoilemista, minulla auttaa. Luovuta yläkertaan kaikki murheet ja ahdistukset ja pyynnöt. 

Vierailija
38/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap tuli saunasta? 

Tulin äsken saunasta ja tavarat valmiina kun hetken päästä lähden ulos grillaamaan, vähän kumminkin istahdan ennenkuin lähden ulos. ap

Vierailija
39/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä nyt saunaan ja sitten yrittää grillata vähän makkaraa jos se auttaisi vähän tähän oloon. ap

Olen aika lailla samassa tilanteessa, mulla vaan ei ole saunaa eikä mahdollisuutta grillata. Asun tämmöisessä betoniyksiössä, eikä ole edes parveketta:(

Vierailija
40/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä samanlainen nainen myös

Näen juuri kristallipallostani että sinä ja ap tapaatte ja ensi vuonna saunotte yhdessä! 

Poksa Kristallipallo räjähtää palasiksi. Ap onkin perussuomalainen isänmaallinen lihasmies, jolla on puusauna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi