Olen yksinäinen mies jota ahdistaa pahasti, haluatko kysellä tai jutella jotain?
Ehdin tässä jotain jutella kunnes menen saunaan.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö kauhuelokuvista?
Oletko ajatellut vapaaehtoistyötä?
Onko sinulla lemmikkejä?
Kauhuelokuvista en juuri välitä, olen aika herkkä jolloin liika jännitys ei ole hyväksi. Ainoat kauhuleffat mitä pystyn katseleen ja tykkään on alien-elokuvat. Olen myös pelannut kyseisistä leffoista tehtyjä tietokonepelejä, niissä kieltämättä pääsi "tunnelmaan" kun pelasi talvella pimeässä huoneessa ja liikesensori piippasi kokoajan et siinä kyllä oli aika jännittynyt kokoajan.
En ole vapaaehtoistyötä tehnyt eikä ole mielessä juurikaan ollut.
Kissoja minulla on ollut mutta ei ole pariin vuoteen ollut. Ikävä kyllä on kissakavereita. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä nyt saunaan ja sitten yrittää grillata vähän makkaraa jos se auttaisi vähän tähän oloon. ap
Olen aika lailla samassa tilanteessa, mulla vaan ei ole saunaa eikä mahdollisuutta grillata. Asun tämmöisessä betoniyksiössä, eikä ole edes parveketta:(
Harmillista, siellä varmaan on yleinen sauna saunavuoroineen(?) mutta eipä se sama asia ole ja ei pääse edes grillaamaan ulos enkä tiedä saako parvekkeella grillata jos sellainen olisi? ap
Miksi keskityt tietokoneen pelaamiseen jos haluat muutosta tilanteeseen
Hakeudu ihmisten ilmoille. Onko siellä jotain päivätoimintaa tai avoimia ovia? Joku harrastus, jossa näkisit muita.
Kannattaa käydä kävelyllä. Joskus täytyy vain itse tehdä asioiden eteen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu ihmisten ilmoille. Onko siellä jotain päivätoimintaa tai avoimia ovia? Joku harrastus, jossa näkisit muita.
Jonkin verran mitä pystyn käyn ihmisten ilmoilla esim kaupassa ja hieman pystyn töitä tekemään mutta en paljoa jossa hieman näkee ihmisiä. Muutamissa tapahtumissa käyn kesäisin. Kävelyllä käyn mutta jalka nyt on toistamiseen kipeytynyt pidemmästä kävelystä, tein niin että aloitin lyhyemmillä ja tein niitä useamman vähän nostaen matkan pituutta ja jalka ei valittanut mutta kun nyt kokeili tunnin ja 5km kävelyä se kipeytyi taas. Tiedä miksi se pidemmästä kipeytyy.
Yritän tehdä asioiden eteen töitä sen verran minkä pystyn tällä hetkellä tässä kunnossa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vähennä sitä aikuisviihteen kulutusta niin ahdistus helpottaa.
Päivän kehitysvammaisin postaus.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko vielä ottaa kissoja?
Ottaisin kyllä mutta taloudellinen tilanne tällä hetkellä että moni muu asia estää sen. Kissoista kumminkin on seuraa eli olisivat myös mielenterveydelle hyväksi. ap
Tykkäätkö musiikista tai elokuvista?
Asutko isossa kaupungissa vai pikkupaikkakunnalla?
Mitä toivoisit?
Mistä voisit löytää seuraa?
MItä smaguraa grillasit ja millä grillillä tai nuotiollako? Ota kuitenkin tuo kävely takaisin kuvioihin mutta uudelleen lyhyemmillä ja kevyillä retkillä. Pyöräiletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran mitä pystyn käyn ihmisten ilmoilla esim kaupassa ja hieman pystyn töitä tekemään mutta en paljoa jossa hieman näkee ihmisiä. Muutamissa tapahtumissa käyn kesäisin. Kävelyllä käyn mutta jalka nyt on toistamiseen kipeytynyt pidemmästä kävelystä, tein niin että aloitin lyhyemmillä ja tein niitä useamman vähän nostaen matkan pituutta ja jalka ei valittanut mutta kun nyt kokeili tunnin ja 5km kävelyä se kipeytyi taas. Tiedä miksi se pidemmästä kipeytyy.
Yritän tehdä asioiden eteen töitä sen verran minkä pystyn tällä hetkellä tässä kunnossa. ap
Hyvä , en tarkoittanut pahalla. Voisitko saada ystävää esim kaveritoiminnan kautta? Ainakin Spr:llä on kaveritoimintaa. Kirjoitat hyvin ja vaikutat muutenkin järkevältä. Toivon sinulle oikein mukavaa kesän jatkoa. Pistähän tähän ketjuun vaikka välillä kuulumisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö musiikista tai elokuvista?
Asutko isossa kaupungissa vai pikkupaikkakunnalla?
Tykkään musiikista aika laajalla skaalalla et tyyliin 60-luvulta tähän päivään asti tosin pääosin rajoittuu tuohon 2000-luvun alkuun ja siitä eteenpäin nykymusiikista niin joitakin sieltä täältä. Tulisi hyvin pitkä teksti kun selittäisin tarkemmin musiikkimakua.
Asun pikkupaikkakunnalla maaseudulla. On oma talo ja tontti. Se miten onnistunut tässä eli oma asunto ja tontti niin pitkä tarina ja en sen tarkemmin sitä avaa mutta kaikenlaista tapahtunut. Onhan tämä kallista mutta en pystyisi kyllä missään kaupungissa ja yksiössä asumaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Mistä voisit löytää seuraa?
Toivoisi että olisi terveempi niin fyysisesti kuin henkisesti, parantaisi elämänlaatua paljon.
Niin se mistä löytäisi seuraa ja jos tarkoittaa kumppania niin on hyvä kysymys. Netistä ehkä parhaiten, tinderiä kokeillut mutta eipä tuottanut tulosta yhtään. Facebookissa jossain ryhmissä olisi samankaltaisia ihmisiä mutta vähän arkuutta että uskaltaa alkaa juttelemaan. Muutamaa joskus lähestynyt mutta ei sen kummempaa siitä. Muissakin treffipalstoilla menestys aika heikkoa. Täytyisi yrittää rohkaista itseään. ap
Vierailija kirjoitti:
MItä smaguraa grillasit ja millä grillillä tai nuotiollako? Ota kuitenkin tuo kävely takaisin kuvioihin mutta uudelleen lyhyemmillä ja kevyillä retkillä. Pyöräiletkö?
Kaasugrillillä ja varmaan kulinaristit pyörittelee päätään tästä mutta makkaraa ja atrian hiilosta. Juu saa arvostella :D
Täytyy yrittää kävellä taas lyhyttä matkaa jos se toimisi, pidempi tunnin matka tahtoo vaan tuottaa parhaimman tuloksen eli fyysisesti ja henkisesti pidempi reissu on parempi kun lyhyt ei tunnu juuri miltään. En omista pyörää. ap
Käy uimassa, pyöräile, 2 minuutin kylmä suihku. Tsemppiä kyllä siitä helpottaa.Toivon näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä , en tar
Ei mitään, en kyllä nähnyt mitään pahaa tekstissäsi. Jotain lukenut kaveritoiminnasta mutten sen tarkemmin vielä tutustunut. Hyvää kesän jatkoa sinnekin, täytyy yrittää muistaa tämän ketjun olemassaolo. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko vielä ottaa kissoja?
Ottaisin kyllä mutta taloudellinen tilanne tällä hetkellä että moni muu asia estää sen. Kissoista kumminkin on seuraa eli olisivat myös mielenterveydelle hyväksi. ap
Mulla vähän sama tilanne. Päätin sitten alkaa tehdä vapaaehtoistyötä paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kissatalolla.
Kuinka on aamu alkanut?
Ei siellä olisi lähistöllä mitään yleistä grillipaikkaa?