Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos et aloita Tinderissä keskustelua matchin tultua, mitkä siihen on syitä?

Vierailija
06.07.2024 |

Mua kiinnostaa miksi mies ei aloita keskustelua Tinderissä sen jälkeen kun on matchannut. Paljon on puhuttu siitä, että naisille matcheja tulee niin paljon, että aloittaa vaan mikäli mies on todella mielenkiintoinen. Päteekö tämä ihan samalla tavalla miehiin? No tietysti Joo, miksipä kukaan haluaisi keskustella ihmisen kanssa joka ei sitten kuitenkaan kiinnostakaan sitä vertaa. Mut onko mitään muita syitä kuin tuo ilmeinen? 

Mä olen ihan kivan näköinen ja fiksu nainen, ja tällä hetkellä on yli 10 matchia joissa kumpikaan ei ole aloittanut keskustelua. Itse siitä syystä, että on juuri meneillään hyvä keskustelu erään todella kiinnostavan miehen kanssa. En halua sekoittaa tilannetta juttelemalla muiden kanssa. En ole poistanut hyviä osumia, koska eipä näistä koskaan tiedä.

Onko tää nyt ihan samanlaista sukupuolesta riippumatta? 

N40

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon matcheja tulilla, ei sitä kaikkien kanssa ehdi keskustelemaan.

Vierailija
2/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen vain yhdelle matchille kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla.

Vierailija
4/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on pahimmillaan 5 keskustelua meneillään ja vastaan kaikille omalla rauhallisella tahdilla. Osa keskusteluista on naisten aloittamia. Olet jonossa. On myös muutakin elämää kuin tinder viesteihin vastailu.

Vierailija
5/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä aloita keskustelua, jos mies ei ole sitä vertaa kiinnostunut että aloittaisi niin antaa olla.

N44

Vierailija
6/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä aloita keskustelua, jos mies ei ole sitä vertaa kiinnostunut että aloittaisi niin antaa olla.

N44

Sama. Ihanimpia ovat miehet jotka laittavat heti viestiä kun tulee match.

Vierailija
7/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Olen päätynyt samaan taktiikkaan. Muutaman kerran olen aloittanut muutaman päivän odottelun jälkeen, ja on ollut selkeää että mies ei olekaan kiinnostunut. Niillä kerroilla kun mies aloittaa, kiinnostus on ollut vahva. 

N37

Vierailija
8/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syynä ettei nainen aloita?

Vierailija
9/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletus, että jos mies olisi kiinnostunut, hän aloittaisi.

Vierailija
10/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle vähän hankalaa aloittaa keskustelu, jos on vaikka kämppä siivottaamatta. Sitten nainen olettaa joka kohdassa kaiken tapahtuvan heti. Heti pitää vastata, heti olla valmis treffeille, mutta kuitenkaan ei ihan heti mitään muuta.

Se keskustelu on myös hankalaa. Toisesta ihmisestä ei voi olettaa oikein mitään. Tuntemattomien kanssa harvoin tulee keskusteltua ja kynnys muutenkin on korkeampi.

En tosin ole tinderissä, vaan muissa deittiäpeissä. Tinder oli ihan surkea.

Vierailija
11/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Sama. Ihanimpia ovat miehet jotka laittavat heti viestiä kun tulee match.

Niin ovat! 

Vierailija
12/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.

Vierailija
13/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Tää on kulttuuri juttuja. Voin kertoa, että naiset muista maista kyllä aloittaa. Todella rohkeastikin ja ne tulee nopeasti juttuun.

Vierailija
14/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen miestä joka on varmasti kiinnostunut. Aktiivisuus viittaa siihen ettei halua päästää minua käsistään. Jos mies sen sijaan jää hiljaisena odottamaan, oletan että hänelle on ihan sama vaikka joku toinen mies nappaisi minut.

Eli sinulle on täysin samantekevää, jos toinen nainen nappaa sen miehen. Logiikka tosiaan toimii.

Vierailija
15/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvin sanoitettu minunkin kokemukseni.

N38

Vierailija
16/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle on täysin samantekevää, jos toinen nainen nappaa sen miehen. Logiikka tosiaan toimii.

Kyllä, minulle on samantekevää jos joku toinen nappaa miehen, joka ei minua edes haluaisi.

Vierailija
17/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvin sanoitettu minunkin kokemukseni.

N38

Jaa en tiiä, ehkä tossa iässä itse olisin vähän enemmän haukkana, mutta toisaalta jos oisin itse kohteena en varmaan haluaisikaan niin aktiivista lähestymistä vanhemmilta naisilta. Ne tuppaa tosiaan olemaan yleensä hieman tota uskaliaammin liikkeellä. Se ei ehkä oo just sitä mitä ite haen.

Vierailija
18/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minulle on samantekevää jos joku toinen nappaa miehen, joka ei minua edes haluaisi.

Juuri näin.

Vierailija
19/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Tää on kulttuuri juttuja. Voin kertoa, että naiset muista maista kyllä aloittaa. Todella rohkeastikin ja ne tulee nopeasti juttuun.

Kaveri tossa kerto, kun ravaa Irlannissa duuniasioissa, niin siellä se laitto ihan läpällä oikeastaa tinderin päälle, kun ei ollut muutakaan tekemistä ja kökki hotellihuoneessa, Meni muutama minuutti, kun alko luuri piippaa. Sit alotti keskustelun, niin kerto, että on ne aika avoimia naisia jne. Eikä tarkoittanut avoimuudella sitä, että olis seksiä tarjonnut vaan normaalia juttua. Kävi drinkeillä ja tapas todella symppiksen naisen. Kaveri sano, että on se totta, että suomalainen ja irlantilainen mustahuumori on samanlaista ja totta. Sit kaveri oli kysyny siltä naiselta, että onko täälläkin nykyään niin, että joutuu vähän miettii tota huumoria kenelle viljelee ja miten viljelee ja onko sopivaaa, niin se nainen oli sanonut, että joo. Todella nykyään pitää miettiä kenelle uskaltaa nauraa ääneen jne, koska maailma on muuttunut. Mut olivat samanlaisia ja hommat toimii. Kaveri sano, että suomalainen ja irlantilainen on oikeastaa aika sama asia, mutta eri kieli. Hyvin samanlaisia ihmisiä.

Vierailija
20/105 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne kerrat, kun olen itse aloittanut keskustelun, ovat osoittaneet sen että jos en olisi aloittanut, mies ei olisi ikinä tehnyt sitä koska ei kiinnostanut sitä vertaa. Joten enää en aloita. 

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme