Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi löydän aina sellaisen miehen joka onkin lopulta kiinnostunut vain mun rahoista?

Vierailija
06.07.2024 |

Lyhyesti: ekalla kierroksella tein lapset ja päädyin lopulta elättämään koko perhettä kun mies ei saanut aikaiseksi etsiä töitä. Erosin. 

Tokalla kierroksella valitsin työorientoituneen miehen joka osoittautui todella pihiksi. Emme asuneet yhdessä mutta käytännössä maksatti mulla omia menojaan. Erosin. 

Kolmannella kierroksella olen nyt ollut sellaisen miehen kanssa jonka kanssa mulla on mielestäni ollut samanlainen suhde rahaan. Tienataan molemmat hyvin ja ollaan perussäästäväisiä mutta ei pihejä. Molemmat on huolehtineet omansa ja yhteiset jutut on mennyt varmasti aika lailla puoliksi, senttejä ei ole laskeltu. Mutta nyt. Ollaan alettu suunnitella yhteistä asuntoa (taloa) kun se kohta on mahdollista. Niin eikös mies ole alkanut haaveilla siitä että sitten hän voi ainakin vähentää työntekoa ja ehkä jopa hypätä kokonaan pois palkkatyöstä kun "sittenhän meitä on kaksi". Olen kuunnellut, en juurikaan vielä kommentoinut, koska menneet kummittelee mun mielessä. Taasko musta haluttiinkin vain elättäjä? 

Äh, vaikka kuinka yritän lyhyesti tiivistää niin paljon jää sanomatta. Kaikki nää kolme on oikeasti monin tavoin hyviä miehiä - en suinkaan ensimmäisen kiinnostuneen kanssa ole koskaan suhteeseen ryhtynyt. Mutta tää rahapuoli mua ihmetyttää. Miksi siinä aina käy näin? En ole mikään rikas. Olen kouluttautunut ja hyväpalkkainen mutta en niin hyväpalkkainen että voisin tuosta noin vaan elättää miehenkin. 

En tajua miksi mulle aina käy näin. Te varmaan osaatte sen mulle kertoa. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tarkoittaa että kun teitä on kaksi maksamassa niin molemmat voitte hieman löysätä ja nauttia elämästä. Jos haluaa vaan siipeillä niin sitten poikki.

Vierailija
42/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisitkin ollut se joka vähentää töitä? Hmm. Älä sitten muuta yhteen jos pelkäät asiaa ja et voi luottaa. Jos etsit miestä joka kantaa sua, sä et sitä. Vaikka joskus on toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Älä missään tapauksessa osta asuntoa miehen kanssa joka puhuu tuollaisia. Yleensä kun asunto tai talo ostetaan otetaan sitä varten velkaa eikä työn vähentäminen tule kuuloonkaan. Pahimmassa tapauksessa kun olette ostaneet sen talon ja muuttaneet siihen, irtisanoutuu mies vain mitään puhumatta työstänsä. Siinähän sitten yrität päästä eroon miehestä ja talosta kun omistatte sen puoliksi. Kannattaa oikeasti selvittää miten eroon pääseminen laillisesti edes onnistuisi jos toinen ei suostu myymään eikä lähtemään.