Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?

Vierailija
06.07.2024 |

Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa. 

Siinä on olemassa riski, että nainen huomaa kahvilan museon yhteydessä ja vaatii mennä menemistä. Itse en suostu maksaa 3 euroa kahvikupillisesta. Kipuraja on 1€ kahvista.

Ehkä on parempi vielä toistaiseksi pysytellä naisista erossa, jos kerran on vaarana mennä menemisen vaatiminen. Mistä muuten saat euron kahvia vai treffailetko jossain Pelastusarmeijan kirpputorilla? Mahtaa flaksi viuhua! 

Vierailija
222/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

No, kai sinä itse ne kuitenkin maksat? Vai onko seksi varma moisen törsäilyn jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska panostat vaan sen minimin, ei niitä tokia treffejä tule. Se menee noin päin."

Kannattaa suostua vain kotitreffeille ja kävelylle lähellä omaa kotia. Enempää ei kannata panostaa, jos nainen on just ja just pantava. Vain poikkeustapauksissa todella kauniin ja innokkaan naisen kanssa voi mennä kalliimmille treffeille.

Kotitreffeillehän nimenomaan pitää panostaa. Pitää siivota ja järjestää kämppä, varuiksi vaihtaa lakanat jne. Paljon isompi työ se on kuin maksaa 2 euroa kahvikupillisesta.

Asunto pitää joka tapauksessa siivota. Missään kahvilassa ei ole niin halpaa kuin 2€ kahvia. Lisäksi pitää maksaa matkat ja voi juotua maksaa naisenkin tilaukset ja jos kieltäytyy, on treffit käynnössä pilalla. Lisäksi nämä kahvilanaiset eivät ole panonaisia vaan enemmänkin pitäv

Kuinka usein keskimääräinen inkkeli saa houkuteltua naisen luokseen? Kuulostaa sadulta.

Vierailija
224/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan riitä! Eihän naiset koe että mies olisi oikeasti kiinnostunut ennen kun mies käyttää lähes kaikki rahansa naisen huomioimiseen. Huvittavaa vaan on se että naisten itse määrittelemien kriteerien mukaan yksikään nainen ei ole oikeasti kiinnostunut yhdestäkään miehestä kun naiset ei käytä rahojaan miesten huomioimiseen vaan nainen käyttää rahansa pelkästään itseensä ja korkeintaan omaan lapseen. Sama asia kun kaikissa muissakin missä naiset puhuvat että mies ei oikeasti välitä ennen kun tekee tuota ja tätä naisen hyväksi ja kun ottaa nämä tekemiset puheeksi että tekeekö nainen samoja asioita miehille millä määritellään välittääkö oikeasti vai ei niin yksikään nainen ei niiden naisten määrittelemien kriteerien mukaan välitä miehestä eikä ole oikeasti kiinnostunut

No ei varmaan ole, jos tällä tyylillä viestittelet myös potentiaalisten naiskumppanien kanssa. Ei edes alle euron tikkari korvaa katkeraa jaarittelua.

Vierailija
225/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, kun en syö makeisia enkä jäätelöä. Inhoan turhia kaloreita. Herrasmies tarjoaa leidille aina ja aito herrasmies tuo kukkia ja vie laadukkaaseen ravintolaan syömään.

Vierailija
226/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, kun en syö makeisia enkä jäätelöä. Inhoan turhia kaloreita. Herrasmies tarjoaa leidille aina ja aito herrasmies tuo kukkia ja vie laadukkaaseen ravintolaan syömään.

Tarkoitatko sugar daddyä?

Vierailija
227/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sugar daddyä?

Taitaa olla oma haaveesi kun sitä aina palaat jankkaamaan ja viimeisten penniesi pihistelyissäsi olisit surkeammin sokerisponsorin (daddy helpompi iskeä kuin mommy) tarpeessa.

Vierailija
228/264 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallisilla miehillä ole varaa tarjota ilmaisia lounaita, josta ei itse hyödy mitään.

Vierailija
229/264 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallisilla miehillä ole varaa tarjota ilmaisia lounaita, josta ei itse hyödy mitään.

Tavallinen 13tusinassa rivijuntti, jolla alati raksuttaa muuten tyhjässä päässään vain tämä 1 pakkomielle: _mitä minäminäminä hyödyn_ ei tuota minkäänlaista positiivista lisäarvoa kenellekään norminaiselle (= jolla on jotain muutakin päässään kuin tuo yksi ainut itsekeskeinen neuroositärppi), joten ei siksi ikinä kelpaa yksipuoliseksi hyödynimijäiilimadoksi.

Vierailija
230/264 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydystä rotta ja pistä rykäisemään niin siinä sulla aito rotanrykäisy ja samalla säästät taas muutamat pennoset.

Vierailija
231/264 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
232/264 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni kanssa olimme kävelytreffeillä ja istahdimme kulauttamaan pullon roseeta kauniina kevätiltana rauhalliselle kalliolle. Ne olivat parhaat treffit ikinä. Hän toi pullon, minä lasit ja viltin. Mitään muuta ei tuona iltana tapahtunut, tutustuttiin. Seuraavana päivänä menimme 2 h treffeille, museoon.

Parhaat treffit ikinä ja silti ex-miesystävä.

Vierailija
233/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi noilla eväillä jo pillua lohkeavan.

Vierailija
234/264 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. _Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten_. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

No, kai sinä itse ne kuitenkin maksat? Vai onko seksi varma moisen törsäilyn jälkeen?

Ei koskaan ole epäammattimaisilta naisilta seksinsaanti "varmaa", eikä heiltä voi sitä "ostaa" millään "(inkkelivaihtotalous)törsäilyilläkään". Vain maksullisilta voi ostaa seksiä maksamalla palveluntarjoajan hinnaston mukaisen taksan. Varmin keino miehellä on saada seksiä (epäammattilaiselta) on olla itse niin SEXY ettei ko. nainen voi vastustaa sekä hyväkäytöksinen.

Vierailija
235/264 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa. 

Siinä on olemassa riski, että nainen huomaa kahvilan museon yhteydessä ja vaatii mennä menemistä. Itse en suostu maksaa 3 euroa kahvikupillisesta. Kipuraja on 1€ kahvista.

Ehkä on parempi vielä toistaiseksi pysytellä naisista erossa, jos kerran on vaarana mennä menemisen vaatiminen. Mistä muuten saat euron kahvia vai treffailetko jossain Pelastusarmeijan ki

Kotitreffeillä voi keittää pannullisen sumppia 20 centillä.

Vierailija
236/264 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankjankwänkwänk... kotitreffit, joille ei tule kukaan nainen... senttisumppia yksin... jankjankwänkwänk... riittääköeiriitä...

Vierailija
237/264 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanrykäisy-tikkarin saaminen olisi itsessään jo niin hauskan erikoista että sekin riittäisi. Maistuu myös hyvältä!

Olen ollut joskus treffeillä hautausmaallakin ja se oli paljon mukavempi kuin ravintolassa istuminen kiusallisena. 

Pääsääntöisesti kaikilla treffeillä se itse seura, ei se mitä teette, syötte tai ostatte.

Maasta löydetty nätti kivi voi olla parhain lahja jos sen antaja on mieluinen. Ei mulla muuta. 

Vierailija
238/264 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankjankwänkwänk... kotitreffit, joille ei tule kukaan nainen... senttisumppia yksin... jankjankwänkwänk... riittääköeiriitä...

Suurin osa naisista on just ja just p@ntavia. Enempää ei voi missään nimessä panostaa ensitreffeille. Haitat ylittävät silloin hyödyt.

Vierailija
239/264 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on just ja just p@ntavia. Enempää ei voi missään nimessä panostaa ensitreffeille. Haitat ylittävät silloin hyödyt.

Sinä taas olet suurimman osan (= kaikkien) naisten mielestä auttamattoman epäp@nt@v@ eli et ole SEXY tai muutenkaan kiinnostava = tyhjä arpa = kysyntä +-0%. Siksi näillä sinun tusinaulinoillasi, joita muuten ulicevat täsmälleen samalla tavalla kaikki muutkin kaltaisesi luucerit, ei ole mitään apua eikä merkitystä. Kivireki-ap on kaikille naisille hyödytön haitta.

Vierailija
240/264 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset miehet eivät sitten tarvitse eivätkä ulise kun eivät itsekään saa ilmaisia (tai maksullisia) lounaita, josta kukaan nainen ei kostu (kirjaimellisesti/kuvainnollisesti) tai muutenkaan hyödy mitään. Jos mietit täten vain yksipuolisesti omia hyötyjäsi, jäät yksin, koska sivuutat vastavuoroisuuden täysin ja kukaan normijärkinen ei ala patriarkaatin jämän hyötysexorjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä