Mies lupasi maksaa osan vuokrastani, mutta ei pitänyt lupaustaan..
Olen yhden lapsen yh ja jouduin muuttamaan uuteen asuntoon kun vanha myytiin. Etsin kaksiota mutta miesystävä ylipuhui ottamaan kolmion, ja lupautui maksamaan osan vuokrasta(100€) jotta saamme tytön kanssa riittävän kokoisen asunnon. Mies asuu omassa kämpässään. Otin sitten kolmion ja joudun laskemaan tarkkaan rahat jotta riittävät, laskelmissa olen huomioinut tämän miehen lupaaman satasen. Hän on maksanut sen kerran, mutta ei enää. Siitä ei ole ollut enää sen koommin puhetta. Tuntuu vähän petetyltä, en olisi ottanut tätä kalliimpaa asuntoa jos olisin tiennyt.. En voi sitä häneltä pyytääkään. Miten toimisitte? Tiedän, että kuulostan ihan epätoivoiselta luuseri yh:lta:(
Kommentit (158)
Onpa ollut tyhmä henkilö , kun on luvannut maksaa, mutta sitten muuttaa mielensä.
Onko se mies sitten varakas, kun tuosta vaan lupasi antaa sulle 100€/kk?
Kummallista, että luotat ystävääsi noin paljon. Ihan sun oma moka.
Ei sitten muuta kuin muutat pienempään asuntoon. Kaksio riittää varmasti kahdelle ihmiselle ja ei kannata luottaa mieheen joka ei näköjään ole vakavissaan teidän suhteessa.
Mitä helvettiä!? Suojaa nyt edes lapsiasi tuollaisilta pellemiehiltä.
Joudun asumaan tässä vähintään vuoden.. Sen jälkeen kyllä muutetaan pienempään. Ja olen kyllä vetänyt omat johtopäätökseni miehestä tämän johdosta.. Olemme seurustelleet kohta 5 vuotta, eikä hän ole vielä valmis muuttamaan yhteen.. Voiko joku olla noin hajamielinen ettei muista luvanneensa maksaa. Harmittaa tosi paljon, satanen on iso raha mulle. Hänelle ei
ap
Tiedän perheen, jossa oli vanhemmat ja kaksi lasta. He asuivat yksiössä lasten kasvaessa täysi-ikäisiksi siinä samassa luukussa.
Kahdelle hengelle kaksio on jees.
Miesten lupauksiin ei ole luottamista. Mux ex lupas maksaa mun junaliput kun muutti toiseen kaupunkiin. Se tienas hyvin ja mää olin opiskelija. Ei sitten maksanut eikä itse halunnut matkustaa kun "se on niin epämukavaa". Mulla ei ollut varaa eli exäksi jäi. Hyvä niin mutta sillon itketti.
Hän halusi vaan varmistaa, että hänellä on huone missä panna sinua 😄 Ettei ole niin, pieni asunto, että lapset nukkuu samassa makkarissa. Eiköhän paras olisi, jos muutat pienpään ja dumppaat sen miehen.
Ja ihan juuri tuon lupauksen vuoksi otit isomman kuin sinulla ITSELLÄSI olisi ollut varaa!? Siinä taas varsinainen oman elämänsä neropatti 😂 ..
Oliko miesystävä lupauksen hetkellä pitkäaikainenkin? Kuuntelin juuri erään tuttavan tilannetta, joka tästä tulee mieleen. Hän kuuluu tehneen entisten kumppaneidensa kanssa vaikka millaisia tyhmiä tai ainakin nyt luottavaisia taloudellisia sitoumuksia, hyvin varhain suhteen alussa, ja on sen seurauksena ulosotossa jo toista kertaa elämässään. Kyllä elää kannattaa sen mukaan mihin itsellä on varaa, ei jättäytyä toisen varaan vaikka kuinka toinen lupaisi. Ellei sitten ole selvät sopimukset paperilla laadittuna.
Joudutko sinä myös maksamaan sen ystäväsi syömiset kun hän on sun luona?
Vierailija kirjoitti:
Joudun asumaan tässä vähintään vuoden.. Sen jälkeen kyllä muutetaan pienempään. Ja olen kyllä vetänyt omat johtopäätökseni miehestä tämän johdosta.. Olemme seurustelleet kohta 5 vuotta, eikä hän ole vielä valmis muuttamaan yhteen.. Voiko joku olla noin hajamielinen ettei muista luvanneensa maksaa. Harmittaa tosi paljon, satanen on iso raha mulle. Hänelle ei
ap
Ai vielä määräaikaisella sopimuksella? Aika kaameeta ja omaakin tyhmyyttä. Muistuta, sano suoraan ja jos ottaa nokkiinsa niin jss
Vierailija kirjoitti:
ap
Muistuta miehelle mitä sovitte, ja hän maksaa nyt sopimussakon että pääset muuttamaan asunnosta pois ennen tuota vuoden määräaikaa.
Luultavasti on maksanut sinulle jo luonnossa, räyskäpesä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trollaus. Ihan pakko.
Valitettavasti tällasiai tiedän minäkin useamman, aivan täysin vietävissä olevia naisia.
Muutat pienempään, sellaiseen mihin sinulla on varaa, ja dumppaat sen jätkän. Sitä ennen otat ongelman puheeksi miehen kanssa.