Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lupasi maksaa osan vuokrastani, mutta ei pitänyt lupaustaan..

Vierailija
06.07.2024 |

Olen yhden lapsen yh ja jouduin muuttamaan uuteen asuntoon kun vanha myytiin. Etsin kaksiota mutta miesystävä ylipuhui ottamaan kolmion, ja lupautui maksamaan osan vuokrasta(100€) jotta saamme tytön kanssa riittävän kokoisen asunnon. Mies asuu omassa kämpässään. Otin sitten kolmion ja joudun laskemaan tarkkaan rahat jotta riittävät, laskelmissa olen huomioinut tämän miehen lupaaman satasen. Hän on maksanut sen kerran, mutta ei enää. Siitä ei ole ollut enää sen koommin puhetta. Tuntuu vähän petetyltä, en olisi ottanut tätä kalliimpaa asuntoa jos olisin tiennyt.. En voi sitä häneltä pyytääkään. Miten toimisitte? Tiedän, että kuulostan ihan epätoivoiselta luuseri yh:lta:(

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi varmisteli sitä, että hänellä on tilaa tulla sun nurkkiin kun hän saa häädön maksamatta jääneistä vuokristaan. Sehän on talousvaikeuksissa jo, kun ei pysy lupauksessaan. Nyt nopsaan se käsi pois pskaläjästä.

Vierailija
22/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti on maksanut sinulle jo luonnossa, räyskäpesä.

Miehet eivät maksa luonnossa, ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjasin hänelle viimeksi eilen, että asunto on liian kallis meille ja emme tule asumaan tässä kauaa. Hän ei reagoinut mitenkään.. Satanen on jollekin pieni raha, mutta enemmän harmittaa se ettei pitänyt lupaustaan. Olin vakaasti sitä mieltä että mahdumme kaksioon, olisin itse nukkunut olohuoneessa, mut hän sai mut ylipuhuttua ottamaan kolmion, ja tosiaan lupautui maksamaan joka kk 100€. Ensin puhui laittavansa sen toistuvaan maksuun, mutta kun ekan vuokran aika tuli, hän maksoi mobilepaylllä. 

ap

Vierailija
24/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ystävä ajatteli vain itseään tuossa, kun sai puhuttua sinut ottamaan sen kolmion. Ei se teistä välitä tuon taivaallistakaan. Jos välittäisi, niin olisi pysynyt sovitussa.

Mistä sinä tiedät sitäkään, että kauan teidän suhde kestää.

Vierailija
25/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjasin hänelle viimeksi eilen, että asunto on liian kallis meille ja emme tule asumaan tässä kauaa. Hän ei reagoinut mitenkään.. Satanen on jollekin pieni raha, mutta enemmän harmittaa se ettei pitänyt lupaustaan. Olin vakaasti sitä mieltä että mahdumme kaksioon, olisin itse nukkunut olohuoneessa, mut hän sai mut ylipuhuttua ottamaan kolmion, ja tosiaan lupautui maksamaan joka kk 100€. Ensin puhui laittavansa sen toistuvaan maksuun, mutta kun ekan vuokran aika tuli, hän maksoi mobilepaylllä. 

ap

Ei miehille kannata vihjailla, vaan sanoa suoraan. Harvemmin ne vihjailua käsittää yhtä terävästi kuin naiset.

Vierailija
26/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä kaksio on aivan toimiva ja riittävä sulle ja lapsellesi. Mun lasten serkut asui äitinsä kanssa kaksiossa pitkään. Siis äiti ja kaksi lasta. Kyllä sun nyt pitää avata silmäsi, ja ajatella omaa talouttasi eikä ystäväsi mieliksi tehdä hänen haluamallaan tavalla. Ryhtiliike tähän väliin. Niin muuten kustannatko sille ystävällesi ruuat hänen ollessaan luonasi?

Vierailija
27/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kyllä noloa ja alentavaa kysyä suoraan eikö aiokaan sponssata meidän vuokraa, vaikka lupasi? Toisaalta en jää ainakaan kiitollisuuden velkaan mistään ja se on toki hyvä asia

ap

Vierailija
28/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieman aavistelen, että joudut vielä pulaan taloudellisesti sen ystäväsi kanssa.

Vierailija
29/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisi kyllä noloa ja alentavaa kysyä suoraan eikö aiokaan sponssata meidän vuokraa, vaikka lupasi? Toisaalta en jää ainakaan kiitollisuuden velkaan mistään ja se on toki hyvä asia

ap

Vielä nolompaa ja alentuvampaa oli myöntyä riemuissaan tuohon tarjoukseen .. 

Vierailija
30/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi vihjailet? kysy suoraan että aikooko pitää lupauksensa vai ei? 

Vierailija
31/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulla pistää ihan vihaksi kun sinä annat pitää itseäsi kynnysmattona. Ei noin tee kukaan rehti ystävä, että lupaa jotain, ja unohtaa sen saman tien. Ei se ole ihan ookoo.

Vierailija
32/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olin tyhmä kun kuvittelin hänen sitoutuvan maksamaan.. Hän tosin väläytteli että tuo oman hammasharjansa tänne ja on välillä yötä. Mutta ei ole näkynyt

ap

Vierailija
33/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vielä nolompaa ja alentuvampaa oli myöntyä riemuissaan tuohon tarjoukseen .. 

Joo samaa mieltä, kun olet jo itsesi tuohon tilanteeseen saanut, ei ole yhtään sen nolompaa kysellä lupausten perään.

Vierailija
34/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs arvelette, poistuuko tää mies AP:n elämästä?

Vierailija
35/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat itse pitää itseäsi niin mitättömänä, että et uskalla kysyä sitä asiaa suoraan ystävältä. Eikö sinulla ole merkitystä edes itsellesi? Missä sun itsetunto on? Nyt soitat sille ystävälle ja kysyt heti tästä asiasta. Ei mene kauan siihen. Sitten kerrot, että mitä vastasi.

Vierailija
36/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies pitää naista jännityksessä. No, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
37/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla trollaus. Ihan pakko. 

Valitettavasti tällasiai tiedän minäkin useamman, aivan täysin vietävissä olevia naisia.

Kyllä toiseen pitää voida myös luottaa. Siinä on aina riskinsä, mutta sellaisia ihmissuhteet on. 5 vuotta seurustelleena luulee tuntevansa jo toisen. 

Kolmiosta 100e että saa parina oman huoneen ja lapsi oman, on ihan järkevän kuuloinen sijoitus. 

Mies ei ehkä tajua miten vakava tuo tilanne on. Ota puhutteluun.

Vierailija
38/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että satutko muistamaan mitä lupasit ja että asunto on sinulle liian kallis.

Kärvistelet sen ajan kun on pakko, muutat pienempään ja unohdat tuommoisen ukon. Jos ei edes yövy luonasi, niin taitaa olla yösijoja siellä sin täällä.

Usko pois, elämäsi paranee ilman tuollaista ihmistä.

Vierailija
39/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Onko se mies sitten varakas, kun tuosta vaan lupasi antaa sulle 100€/kk?

Mitäöh?? Joka normaalilla jätkällä nyt on irto satanen heittää eikä se nyt ole mikään ongelma. Sinulla on todella outo käsitys varakkuudesta 😂 oletteko te kelan tuilla elävät oikeasti noin vieraantuneita tavallisesta arjesta?

Vierailija
40/158 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla trollaus. Ihan pakko. 

Valitettavasti tällasiai tiedän minäkin useamman, aivan täysin vietävissä olevia naisia.

Kyllä toiseen pitää voida myös luottaa. Siinä on aina riskinsä, mutta sellaisia ihmissuhteet on. 5 vuotta seurustelleena luulee tuntevansa jo toisen. 

Kolmiosta 100e että saa parina oman huoneen ja lapsi oman, on ihan järkevän kuuloinen sijoitus. 

Mies ei ehkä tajua miten vakava tuo tilanne on. Ota puhutteluun.

Ei tuo nyt  hirveesti kuulosta siltä, että voipi luottaa. Ei kaikilla ihmisillä ole samanlainen moraali.