Mies lupasi maksaa osan vuokrastani, mutta ei pitänyt lupaustaan..
Olen yhden lapsen yh ja jouduin muuttamaan uuteen asuntoon kun vanha myytiin. Etsin kaksiota mutta miesystävä ylipuhui ottamaan kolmion, ja lupautui maksamaan osan vuokrasta(100€) jotta saamme tytön kanssa riittävän kokoisen asunnon. Mies asuu omassa kämpässään. Otin sitten kolmion ja joudun laskemaan tarkkaan rahat jotta riittävät, laskelmissa olen huomioinut tämän miehen lupaaman satasen. Hän on maksanut sen kerran, mutta ei enää. Siitä ei ole ollut enää sen koommin puhetta. Tuntuu vähän petetyltä, en olisi ottanut tätä kalliimpaa asuntoa jos olisin tiennyt.. En voi sitä häneltä pyytääkään. Miten toimisitte? Tiedän, että kuulostan ihan epätoivoiselta luuseri yh:lta:(
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on maksanut sinulle jo luonnossa, räyskäpesä.
Miehet eivät maksa luonnossa, ääliö.
Todellakin maksavat, höntti. Useimmat huo rista vain ovat naisia.
Älä ole nynny, vaan kysy missä se tämän kuun satanen on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan se ystävä ajatteli vain itseään tuossa, kun sai puhuttua sinut ottamaan sen kolmion. Ei se teistä välitä tuon taivaallistakaan. Jos välittäisi, niin olisi pysynyt sovitussa.
Mistä sinä tiedät sitäkään, että kauan teidän suhde kestää.
Miten hänmies muka itseään tuossa ajatteli? Eihän hän siellä asu??
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä olin tyhmä kun kuvittelin hänen sitoutuvan maksamaan.. Hän tosin väläytteli että tuo oman hammasharjansa tänne ja on välillä yötä. Mutta ei ole näkynyt
ap
Älä päästäkään jos yrittää tulla. Ansaitset parempaa kuin olla joku viihdepalvelu ja yömajoitus silloin kun miestä sattuu huvittamaan.
Montako muijaa hällä on kierrossa? Hakia pienempää asuntoa. Jätä petollinen ukko nopeasti.
On kieltämättä aika kurja tilanne, itse en olisi ikinä jättänyt toista pulaan, lupaukset on lupauksia ja niistä pidetään kiinni. On toki mahdollista että hän on kyllästynyt suhteeseemme, eikä välitä enää lupauksistaan.
Ihan off topic, satuin näkemään hänen selatessaan puhelinta että oli hakenut nimellä exäänsä, ovat fb-kavereita ja exä on kihloissa.. Saahan sitä stalkata mutta pistää mietityttämään
ap
Mitä, 5 vuotta olette olleet yhdessä keskustelu on tämmöistä arvailua? ei voida vieläkään puhua että tuoko hammasharjan vai ei, saati raha-asioista.
Mites seksi, joko sitä on tohdittu kysyä? vai kömpiikö päälle kysymättä
Vierailija kirjoitti:
Joudun asumaan tässä vähintään vuoden.. Sen jälkeen kyllä muutetaan pienempään. Ja olen kyllä vetänyt omat johtopäätökseni miehestä tämän johdosta.. Olemme seurustelleet kohta 5 vuotta, eikä hän ole vielä valmis muuttamaan yhteen.. Voiko joku olla noin hajamielinen ettei muista luvanneensa maksaa. Harmittaa tosi paljon, satanen on iso raha mulle. Hänelle ei
ap
Ota alivuokralaiseksi opiskelijatyttö ylimääräiseen huoneeseen. Ne on usein viikonloput vanhempiensa luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan se ystävä ajatteli vain itseään tuossa, kun sai puhuttua sinut ottamaan sen kolmion. Ei se teistä välitä tuon taivaallistakaan. Jos välittäisi, niin olisi pysynyt sovitussa.
No se heppu taivutteli tämän ap:n ottamaan kolmion siten, että lupasi maksaa satkun kuussa. Jotta on sitten paikka mihin mennä kun itselleen on nähtävästi häätö häämöttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisi kyllä noloa ja alentavaa kysyä suoraan eikö aiokaan sponssata meidän vuokraa, vaikka lupasi? Toisaalta en jää ainakaan kiitollisuuden velkaan mistään ja se on toki hyvä asia
ap
Ei ole noloa muistuttaa sopimuksesta jonka olette tehneet, varsinkin kun mies itse sitä ehdotti ja sinä laskit taloudellisesti sen varaan. Kysy, kuuntele vastaus ja päättele sen perusteella kannattaako mieheen olla enää missään yhteydessä. Minä suosittelen että yrität joka tapauksessa löytää myös ratkaisun ilman miestä ja karistat tyypin elämistänne. Lapsesikin tarvitsee hyviä ihmissuhdemalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi. Pitää ilmaisena majapaikkana ja saa vielä seksiäkin silloin kun haluaa. AP tuskin tästä timantista päästää irti :DDDD
Minusta satku kuussa on ihan soppeli hinta vakkari pinpistä. Jos teille nyt tulee ero, niin voin korottaa tuon summan sataan viiteenkymppiin helposti. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä vastaavia on. Minulla on vähän samanlainen mies, makselen hänen puolestaan kaikenlaista. Mies yrittää lisäksi yllyttää minua tuhlaamaan rahaa muutenkin. Sattumalta minäkin tapasin hänet yh:na. Lisäksi vaikka mietin koko ajan eroa, niin en ole saanut erotuksi, kun en kehtaa ottaa sitä puheeksi. Näin. Kivittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, 5 vuotta olette olleet yhdessä keskustelu on tämmöistä arvailua? ei voida vieläkään puhua että tuoko hammasharjan vai ei, saati raha-asioista.
Mites seksi, joko sitä on tohdittu kysyä? vai kömpiikö päälle kysymättä
Se kun toisilla ei kellot soi, ni ne ei soi.
Miten kukaan voi olla noin tossukka, että hankkii asunnonkin miesystävän maun mukaan eikä osaa ajatella omilla aivoillaan? Nyt vähän itsekunnioitusta! Ja laita se lapsesi etusijalle. Maksatko sä sen äijän syömisetkin ja siivoat sen jäljet?
Vaikka itsekin olen ollut joissakin parisuhteissani tossun alla, niin omista talouteeni liittyvistä asioistani olen kyllä pitänyt kiinni. Mulla on kiva pieni koti mukavalla paikkakunnalla ja yksi exä yritti saada mut muuttamaan luokseen parinsadan kilsan päähän. Eli jättämään kaikki oma. En suostunut, koska suhde ei muutenkaan ollut erityisen hyvä. Hänet tuntien tiesin, että asiat olisi menneet niin, että jos olisin suostunut muuttamaan hänen luokseen, niin olisi ilkeyttään heittänyt mut pihalle ja olisin jäänyt tyhjän päälle. Väistin siis luodin.
Vierailija kirjoitti:
Montako muijaa hällä on kierrossa? Hakia pienempää asuntoa. Jätä petollinen ukko nopeasti.
Elä nyt tommosta puhu. Kyllä AP vielä rakkaudella saa miehen muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
On kieltämättä aika kurja tilanne, itse en olisi ikinä jättänyt toista pulaan, lupaukset on lupauksia ja niistä pidetään kiinni. On toki mahdollista että hän on kyllästynyt suhteeseemme, eikä välitä enää lupauksistaan.
Ihan off topic, satuin näkemään hänen selatessaan puhelinta että oli hakenut nimellä exäänsä, ovat fb-kavereita ja exä on kihloissa.. Saahan sitä stalkata mutta pistää mietityttämään
ap
Nyt kuule mulle tulee vanhoja muistoja mieleen samalaisesta hepusta. Osasi puhua kuin auervaara ja nautti huijaamisesta. Lopulta talouteni meni aivan metsään hänen takiaan. Kovast tonki laukkuani kun selkäni käänsi. Vaati minua pitämään käteistä lompakossa. Tonki yhteystietoja puhelimestani. Soitteli entiselleen silloin tällöin.
Tuli vibat, että sun hepulla taitaa olla paljonkin näitä yh-äitejä ringissä. Omituisen vähän te olette toistenne yökylässä, kun nyt vasta 5 vuoden jälkeen väläyttelee hammasharjan tuomista. Taidat olla vaan hyväuskoinen hyväksikäytettävä. Et vieläkään kertonut, kustannatko hänelle ruuat kun se käy sun luona.
Vierailija kirjoitti:
Muutat pienempään, sellaiseen mihin sinulla on varaa, ja dumppaat sen jätkän. Sitä ennen otat ongelman puheeksi miehen kanssa.
Ei kannata dumpata jätkää. Sopivat hyvin yhteen kun molemmat ovat yhtä idıootteja.
Minusta tuntuu, että olet oikeasti sellainen lunttu joka ei tarvitse miestä, vaan jeesusta! Häpeällistä maata rahasta! Torttu märkänä sykkien odottaen kun 💸 leviää kerman kaltaisena sisään..
Ja sinä rakkauden kerjäläinen elät siinä unelmassa, että ystävä vaivautuu välillä olemaan yötä luonasi. Oikein väläyttelee tuovansa hammasharjan. Sehän sillä oli taka-ajatus. Odotat epätoivoisesti, että teistä tulee uusperhe. Onkos hepulla omia lapsia?
Sano sille, että työntää sen hammasharjansa syvälle.