Selänne, legendaarinen nro. 8, nyt huomenta suomessa
Kertoo järkevästi että Suomessa hyvin suppea maailmankuva kun ei olla nähty muuta maailmaa ja kritisoi "suvaitsevia" kun eivät suvaitse eriäviä mielipiteitä.
Hyvä Teemu! Legenda #8!
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta on pitkä aika myydä taloa, jos on kiire saada rahaa.
IL: "Teemu Selänne sai vajaan neljän vuoden odottelun jälkeen Kalifornian asuntonsa myydyksi "
Talo ei ollut myynnissä neljää vuotta, laitettiin myyntiin kesäkuussa 2018, otettiin pois myynnistä elokuussa 2020. Eli se oli myynnissä kaksi vuotta. Ja sitten se myytiin tammikuussa 2022, kun ohiajanut pariskunta lähetti kyselyn, saisivatko ostaa talon, vaikka se ei ollut myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kultalusikka erseessä syntynyt, jenkeissä hyväosaisten alueella lähes koko ikänsä nököttänyt juntti syyttelee muita suppeasta elämänkuvasta?
Itse tuo on rahansa tehnyt nousemalla pelaamansa lajin korkeimmalle tasolle. Hatun nosto siitä, mutta edelleen huippukiekkoilijuus ei tarkoita että olisi kaikkien alojen huippuosaaja.
Mistä tuo on tullut, että Selänne väittää olevansa kaikkien alojen huippuosaaja? Ei hän missään ole tuollaista sanonut, ihan on sinun omaa tulkintaasi tuo. Teemu on sanonut mielipiteensä ja on siihen ihan oikeutettu. Saathan sinäkin mesota täällä kertomassa mielipiteesi ja kertoa valheitasi senkun ehdit.
Teemun kommentit asioihin osoittavat hänen elävän norsunluutornissa.
No eipäs. Sinä kuvittelet mielipiteinesi olevasi fiksu ja muiden yläpuolella. Voin kertoa, että et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selännehan on elänyt varmaan 30 vuotta miehensä siivellä tekemättä töitä. Noi ei ymmärrä tavisarjesta mitään!
Sirpa Selänne on työskennellyt perheen ravintolassa ja lisäksi työskentelee Innovation Home -yrityksessä. On myös juontanut TV-ohjelmaa.
Selänteet ovat maanläheinen pariskunta, joka elää mielestäni hyvinkin tavallista elämää ottaen huomioon Teemun varakkuuden.
Kyllä perheen kanssa eläminen, pelkästään 4 lapsen synnyttäminen ja hoito on työtä.
Itse olen synnyttänyt 5 lasta, opiskellut siinä lomassa ja tehnyt töitä. Mies samoin.Ei ole ollut lastenhoitajia, kodinhoitajia tms. Ihan Suomen päivähoidolla ollaan pärjätty miehen kanssa. Ihme hehkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Teemu ärsyttää ihmisiä niin paljon sen takia, että mielikuva hänestä oli niin positiivinen. Sitten kun hän lopetti jääkiekkouransa ja avasi suunsa mediassa, ihmiset pettyivät, kun hän onkin niin yksinkertainen. Siitä tulee ikäänkuin huijattu olo, ja sitten koko tyyppi ärsyttää.
Tämä. Jotenkin säälittää nämä entiset urheilijat jotka eivät löydä elämää itselleen vaan yrittävät elää median kautta. Jopa asunnon myynnistä pitää antaa haastattelu!
Vierailija kirjoitti:
Jos Nykäsen Matille olisi sattunut miljoonaomaisuus, heti ensi yrittämällä topakka vaimo ja kavereiksi golfaavia oikeistokonservatiiveja, hän saattaisi olla samassa tilanteessa aamutelkkarissa kertomassa miten maailma makaa. Kukapa tietää.
Ei Nykäsellä olisi ollut mitään mahdollisuutta. Varallisuutta Matilla kyllä oli, mutta ei luonnetta käyttää sitä järkevästi. Olen jyväskyläinen ja Matin toilailut oli karmeaa katseltavaa. Teemu ja Matti eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
Teemun haastattelusta huhtkuulta selviää, että ravintolan asiakkaista iso osa on suomalaisia kiekkofaneja. Siihen nähden Teemun todella kannattaakin vetää sankarin maineensa typerillä kommenteillaan viemäriin. Kuka haluaa antisankarin raflaan?
Teemu sekoittelee drinksuja ja Sirpakin osallistuu toimintaan viikottain selviää jutusta. Ja tietty tämä poika, jolle on paikkaa pedattu. En menisi vannomaan, että ravintola on vahvalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Nykäsen Matille olisi sattunut miljoonaomaisuus, heti ensi yrittämällä topakka vaimo ja kavereiksi golfaavia oikeistokonservatiiveja, hän saattaisi olla samassa tilanteessa aamutelkkarissa kertomassa miten maailma makaa. Kukapa tietää.
Ei Nykäsellä olisi ollut mitään mahdollisuutta. Varallisuutta Matilla kyllä oli, mutta ei luonnetta käyttää sitä järkevästi. Olen jyväskyläinen ja Matin toilailut oli karmeaa katseltavaa. Teemu ja Matti eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
Molemmissa on kuitenkin samaa järkähtämätöntä uskoa itseensä ja samalla luonnonlapsimaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi tutkivaa journalismia käydä paikan päällä toteamassa mikä on uuden talon rakennus tilanne niin tulisi sekin asia selväksi.
Sirpahan esitteli jo kuvia tontilta, jossa rakennustyöt ovat alkamassa.
Siihen nähden Teemun jorinat viikon takaa ovat sitten hämmentäviä. Kaverihan on ihan ulapalla, kun vasta haaveilee mitä oli kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Teemun puoliksi omistama ravintola ei taatusti ole kultakaivos, vaikka sinne vanhan koulukunnan kiekkofaneja vaeltaisi. Haastattelut siitä kuinka oma poika on ottamassa ravintolapäällikön saappaita saattaa olla ok juttu. Sitten kuitenkin kerrotaan, että perhe Selänne yrittää tehdä ravintolassa mahdollisimman paljon itse kirjanpitoa myöten, soittaa jo kelloja.
Voi luoja. Mikään ei ole hyvä. Kun Selänteet haluaa tehdä itse, niin sitäkään he eivät saa tehdä. Päättäkää jo että saako ne olla tekemättä mitään vai saako ne tehdä. Ei sillä tosin mitään merkitystä ole, koska he tekevät silti mitä haluavat, myös ravintolansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teemun haastattelusta huhtkuulta selviää, että ravintolan asiakkaista iso osa on suomalaisia kiekkofaneja. Siihen nähden Teemun todella kannattaakin vetää sankarin maineensa typerillä kommenteillaan viemäriin. Kuka haluaa antisankarin raflaan?
Teemu sekoittelee drinksuja ja Sirpakin osallistuu toimintaan viikottain selviää jutusta. Ja tietty tämä poika, jolle on paikkaa pedattu. En menisi vannomaan, että ravintola on vahvalla pohjalla.
Varmasti iso osa asiakkaista on suomalaisia. Suomalaisten nykyisellä ostovoimalla ei paljon jenkkeihin lennellä. Kannattaisi perustaa franchise suomalaisiin pikkukaupunkeihin:eineshampurilaisia ja arkimaitojuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä molemmat taaplaavat samalla kaavalla, paitsi että Matti oli vilpittömästi vähän juntti ja Teemu on öykkäri. Samanlaista hännystelyremmiä molemmat vetävät - alkon lisäksi - perässään.
Vierailija kirjoitti:
- Pihviravintolalla menee tosi hyvin. Bisnes toimi jo ennen koronaa, mutta nimenomaan sen jälkeen on nähty ennätysvuosia, Selänne kertoo Laguna Beachilla eteläisessä Kaliforniassa sijaitsevasta ravintolastaan.
SAMAAN hengenvetoon Stanley Cup -voittaja tuo esiin uudet ravintolasuunnitelmansa. Bisnekset laajenevat.
- Avaamme toisen pihviravintolan noin parinkymmenen minuutin ajomatkan päähän nykyisestä. Uusi mesta on oikeastaan aivan samanlainen kuin ensimmäinenkin, hän selvittää.
- Toinen ravintola on tulossa Anaheimiin, Honda Centerin nykyiselle parkkipaikalle rakennettavaan isoon kompleksiin. Sinne on tulossa ravintoloiden lisäksi esimerkiksi satoja asunto ja pari hotellia. Paikka auennee 2026.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi puhut toisten suulla, että muut eivät pitäisi Teemua edelleenkin yhtenä Suomen parhaimpana jääkiekonpelaajaa. Jos sinä haluat mustamaalata Teemua, niin ei se tarkoita, että me muut lähdemme sinun kampaajaasi mukaan. Voisin sanoa, että pelkästään suomalaisten kiekkofanien takia tuo ravintola ei varmaan pystyssä pysy. Oletkohan haukkumisen himoissasi tulkinnut väärin? Tuo ravintola on kuitenkin Jenkeissä ja suomalaisia tuskin ihan pilvin pimein tuolla on. Ja tuokaan ei ole hyvä sinun mielestäsi, että Teemu ja Sirpa ovat töissä omassa ravintolassaan? Valitat, kun eivät tee mitään, mutta kun kuitenkin tekevät, niin sekään ei ole hyvä.
Salakapakkakonseptiin nojaava baari avataan myöhemmin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Teemun puoliksi omistama ravintola ei taatusti ole kultakaivos, vaikka sinne vanhan koulukunnan kiekkofaneja vaeltaisi. Haastattelut siitä kuinka oma poika on ottamassa ravintolapäällikön saappaita saattaa olla ok juttu. Sitten kuitenkin kerrotaan, että perhe Selänne yrittää tehdä ravintolassa mahdollisimman paljon itse kirjanpitoa myöten, soittaa jo kelloja.
Voi luoja. Mikään ei ole hyvä. Kun Selänteet haluaa tehdä itse, niin sitäkään he eivät saa tehdä. Päättäkää jo että saako ne olla tekemättä mitään vai saako ne tehdä. Ei sillä tosin mitään merkitystä ole, koska he tekevät silti mitä haluavat, myös ravintolansa kanssa.
Tottakai saavat tehdä. Oletko hieman puusilmäinen vai miksi moni kommenttisi menee kovin tunteisiin?
Yrittäjien osaamistasosta ja yrityskuvasta saa silti puhua Selänteillä tai ilman.
Raise a glass with us! 🍷 We're thrilled to announce @Wine_Spectator has honored us with the 'Best of Award of Excellence' for the eighth year in a row! 🏆 With over 400 exquisite local and international wines, there's a perfect pour for every wine enthusiast. Cheers to many more years of excellence!
https://www.instagram.com/selannesteak/p/C8sHY6QRrYm/?hl=fi&img_index=1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä molemmat taaplaavat samalla kaavalla, paitsi että Matti oli vilpittömästi vähän juntti ja Teemu on öykkäri. Samanlaista hännystelyremmiä molemmat vetävät - alkon lisäksi - perässään.
Voithan sä olla tota mieltä, mutta kyllähän Matti kävi pohjalla aika monta kertaa elämänsä aikana. Ihme, että Matti eli noinkin pitkään. Teemu ja Teemun elämä on kyllä hyvin kaukana Matin elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Salakapakkakonseptiin nojaava baari avataan myöhemmin tänä vuonna.
Teemun konseptit ovat aika jälkijättöisiä. Kaveri on jämähtänyt ideoineen 90-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saavat tehdä. Oletko hieman puusilmäinen vai miksi moni kommenttisi menee kovin tunteisiin?
Yrittäjien osaamistasosta ja yrityskuvasta saa sil
Heh. Hyvin on ravintola sytkytellyt eteenpäin jo monia vuosia ja sinä kyseenalaistat heidän osaamistasonsa jne. Sinä kuulostat kyllä aika reppanalta.
Miksi sitten ulisitte täällä kaikki päivät lompakko- lois huårista?
Ai niin. Palsta- incelin trade- wifen pitäisi itse kustantaa trade- wife elämä itselleen ja incelille.