Tesla sähkövatkainmies kertoo murtuneella äänellä kokemuksiaan
Kommentit (152)
Säälittävää. En ole koskaan ymmärtänyt miten jollekin miehelle voi auto olla niin kovin tärkeä. Kaikenlaiset autohifistelijät ovat kyllä todella suuri turn-off.
Huoltsikalla tapaamani tuntematon sähköautomies kertoi samaa.
Onneksi sähkautobuumi on kääntymässä loppuaan kohti.
Valheellista propagandaa,minun Tesla model y performancessa ei ole mennyt kertaakaan lämpöpumppu 80.000km aikana.
Luotto ja mielenterveys mennyt🤣😂
Hyvää on palvelu teslalla.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. En ole koskaan ymmärtänyt miten jollekin miehelle voi auto olla niin kovin tärkeä. Kaikenlaiset autohifistelijät ovat kyllä todella suuri turn-off.
Siis mitä!?
Mies ostanut perheelle auton joka hajoilee samaan vikaan toistuvasti. Lapsi itkee kylmyyttä kun autossa sisällä -30 astetta talvella.
En voi kuin naureskella kaikille niille pikku perheenisi-insinööreille jotka viikonloput Exceliä pyöriteltyään ja youtubevideoita katseltuaan ovat suu vaahdossa perustelleet vaimoilleen kuinka se Tesla on hyvä hankinta ja kuinka se 1000 € kuukausittainen leasingmaksukin melkein nollautuu kun Teslakin ilmoittaa että säästät niin paljon rahaa! 😂
Nyt ovat sitten kusessa järkyttävän arvonaleneman ja teknisten murheiden kanssa.
En osaa arvostaa yhtään sähköauton omistajaa (tai liisaajaa), ja olen itse autohullu. Sähköauton omistajuus kertoo tänä päivänä siitä, ettei oikeasti ymmärrä tekniikasta ja isosta kuvasta yhtään mitään. Ne vapaamatkustajat vielä jotenkin ymmärrän jotka ratsastivat halvan tai ilmaisen lataamisen ja verottomuuden aallolla hetken, mutta ne ajat ovat nyt lopussa.
Kuka käski laittaa sen peräaukkoon?
Aina. Perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvostaa yhtään sähköauton omistajaa (tai liisaajaa), ja olen itse autohullu. Sähköauton omistajuus kertoo tänä päivänä siitä, ettei oikeasti ymmärrä tekniikasta ja isosta kuvasta yhtään mitään. Ne vapaamatkustajat vielä jotenkin ymmärrän jotka ratsastivat halvan tai ilmaisen lataamisen ja verottomuuden aallolla hetken, mutta ne ajat ovat nyt lopussa.
Eli sinun mielestä pitää ajaa jollain meluavalla hitaallaa savuttavalla polttiksella,ei kyllä e autoilu on tätä päivää,paljon mukavampia ajaa sähköautot ja nopeampia kiihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun mielestä pitää ajaa jollain meluavalla hitaallaa savuttavalla polttiksella,ei kyllä e autoilu on tätä päivää,paljon mukavampia ajaa sähköautot ja nopeampia kiihtymään.
Kommenttisi on niin uskomattoman naiivi ja typerä etten viitsi alkaa edes jänkkäämään. Tyypilliseltä sähköautoilijalta kuulostaa.
Katkerien polttiskuskien rinkirunkkaus ketju tämä,fakta vaan on että sähköautot on joka suhteessa parempia kuin fossiiliset halusitte tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Katkerien polttiskuskien rinkirunkkaus ketju tämä,fakta vaan on että sähköautot on joka suhteessa parempia kuin fossiiliset halusitte tai ette.
Kerro mulle ettet ymmärrä tekniikasta ja autoista mitään ilman että kerrot.
Naurattaa kun näkee aikuisia ihmisiä jotka ajavat leikkiautoilla
Teslojen juuttuvat ovenkahvat tyhjentävät akut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle ettet ymmärrä tekniikasta ja autoista mitään ilman että kerrot.
Kerro mulle polttis joka maksaa uutena 60.000€ ja kiihtyy 0-100km/t 3.1s eipä ole,mutta sähköautoista löytyy esim uusi tesla 3 performance.Ei kyllä kiinnosta antiikkiset polttikset kun on sähköautoihin päässyt kiinni.
Automyyjät eivät edes ota niitä vastaan enää . Kokemusta on .
Miksi ajat koko ajan 60kymppiä jos se sun radio osattava kiihtyy 0-100 kolmessa sekunnissa?
Luokatonta paskaa nämä Teslat.