Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät välitä YHTÄÄN, miltä näyttävät?

Vierailija
05.07.2024 |

Nännit näkyvät paidan läpi ilman rintsikoita, jokainen vaate eri kuosia, rasvaiset, sokkiväriset hiukset ja niin edelleen.

Ihminen voi olla meikitön ja vaatteet halpoja, mutta silti näyttää siistiltä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä näin eilen baarissa naisen jolla oli tissit kuin ketun nokat ja nännit niin terävinä ,että ne tuli liiveistä läpi, tulivat viellä villapuserostakin läpi ja loppuillasta jo nahkatakistakin läpi.. oli kaunista..Herkistyin ihan vallan 🥰

Vierailija
62/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on olleet välinpitämättömiä ulkonäkönsä suhteen aina ja siksi heidät tunnistaa ulkomaillakin. 

Suihkuun on liian vaikea mennä muka. No eihän sitä liian isoksi kasvatettua kroppaa ole alasti varmaan kiva katsella mutta päivittäinen peseytyminen on vähin mitä voi vaatia.

No mä oon laiha enkä jaksa käydä suihkussa kun joskus. En vain jaksa. 

Joku naapurinsetä varmasti mielellään käy pesemässä tisusi ja pimppisi suihkussa, jonka jälkeen huolellinen kuivaus ja rasvaus. Lämpimästi sänkyyn lepäämään sen jälkeen. Laita ilmoitus johonkin niin saat apua jaksamattomuuteesi.

Mulla on kyllä aviomies. 

Ei ole väliä onko miestä vai ei koska en vain jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pimppi touhui ois?

Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..

Vierailija
64/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi välittää miltä näytän? En ole mikään sinun elämäsi somiste.

Vierailija
65/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi välittää miltä näytän? En ole mikään sinun elämäsi somiste.

Minä ainakin välitän itseäni varten. 

Vierailija
66/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näyttää, akat haukkuu kuitenkin.

Vierailija
67/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo, millaisia aneemisen näköisiä läskizombiolmeja suurin osa tuolla laahustavista on, niin voi todeta, että se on ohi.

Vierailija
68/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituisen väriset hiukset (violetti, vihreä, sininen, neonpinkki) on kyllä per--estä

Vierailija
69/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat niin tyhmiä?

Vierailija
70/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin v-un ruma, että todellakin haluan vain ignoorata ulkonäköni niin paljon kuin mahdollista. Mikään sitä ei pelasta, ja masennun vain aina kun näen itseni peilistä. Olen myös mahdollisimman vähän muiden ihmisten kanssa tekemisissä, joten ei pääse ketään häiritsemäänkään välinpitämättömyyteni.

Vierailija
71/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska, sillä ei ole mitään merkitystä.

Olen samaa mieltä.

Viisveisaan siitä, mitä muut minusta akjattelevat, ei kiinnosta, ihan sama.

Töissä koitan näyttää edes osittain ihmiseltä, vapaa-ajalla en tod. välitä miltä näytän, enhän mää ite itteeni näe...

Vierailija
72/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suoraa jatkumoa siitä, että vanhempia ei ole yhtään kiinnostanut minkä näköisenä lapset lähtevät ovesta ulos. Sama on jatkunut sukupolvesta toiseen. Enimmäkseen siis kiinni siitä millaiseen perheeseen on syntynyt ja millaisen kasvatuksen saanut.

Itse olen saanut kasvatuksen, jossa kotona saa kyllä lojua minkä näköisenä vaan, mutta julkisille paikoille mennessä on kohteliasta muita kohtaan, että on siisti, huoliteltu ja puhdas. Ymmärrän, että monissa perheissä tällaista kulttuuria ei ole. Kuitenkin ihmetyttää, että ihmiset voivat muka tuntea olonsa mukavaksi ollessaan niin karmivan näköisenä julkisilla paikoilla.

Vierailija
73/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omituisen väriset hiukset (violetti, vihreä, sininen, neonpinkki) on kyllä per--estä

Älä huoli, niillä ihmisillä on standardit. Kaltaisesi tylsimys ei kiinnosta heitä.

Vierailija
74/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on suoraa jatkumoa siitä, että vanhempia ei ole yhtään kiinnostanut minkä näköisenä lapset lähtevät ovesta ulos. Sama on jatkunut sukupolvesta toiseen. Enimmäkseen siis kiinni siitä millaiseen perheeseen on syntynyt ja millaisen kasvatuksen saanut.

Itse olen saanut kasvatuksen, jossa kotona saa kyllä lojua minkä näköisenä vaan, mutta julkisille paikoille mennessä on kohteliasta muita kohtaan, että on siisti, huoliteltu ja puhdas. Ymmärrän, että monissa perheissä tällaista kulttuuria ei ole. Kuitenkin ihmetyttää, että ihmiset voivat muka tuntea olonsa mukavaksi ollessaan niin karmivan näköisenä julkisilla paikoilla.

Tämä. En ole ikinä ymmärtänyt lökäreitä ja jotain crocseja. 

Vierailija
75/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kun ihan vääriin väreihinkin pukeudutaan !!!

https://www.vauva.fi/keskustelu/5643423/miksi-monet-haluavat-pitaa-itse…?

Vierailija
76/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisena osa vaatteista voi olla rikki ja ale-vaatteista ei aina voi valita väriä mikä sopisi yhteen muiden vaatteiden kanssa parhaiten. Hygieniasta voi toki huolehtia. Hygienia ja puhtaat vaatteet ovat tärkeämpiä kuin vaatteiden kuosit ja leikkaukset.

Ps. Ilman rintsikoita voi olla rennosti vapaa-ajalla, jos rinnat eivät ole niin isot, että rintsikattomuus haittaa olemista.

Vierailija
77/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa nänneissä nyt yht'äkkiä on?

Nännit on eHhaaaanat 

Navat ja nipplet ovat oksettavimmat kohdat ihmiskehossa.

Vierailija
78/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähävaraisena osa vaatteista voi olla rikki ja ale-vaatteista ei aina voi valita väriä mikä sopisi yhteen muiden vaatteiden kanssa parhaiten. Hygieniasta voi toki huolehtia. Hygienia ja puhtaat vaatteet ovat tärkeämpiä kuin vaatteiden kuosit ja leikkaukset.

Ps. Ilman rintsikoita voi olla rennosti vapaa-ajalla, jos rinnat eivät ole niin isot, että rintsikattomuus haittaa olemista.

Vähävarainen ei osaa käyttää neulaa ja lankaa?

Vierailija
79/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ollut pitkään köyhä maa, jossa köyhälistö on uskotellut itselleen "rumat ne vaatteilla koreilee" kun ei ole varaa muihin kun ryysyihin. Tämä asenne on siirtynyt sukupolvelta toiselle mutta on nykyään väistymässä, nuoret pukeutuvat paljon siistimmin kuin aikuiset :D

Vierailija
80/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on erilainen maku kuin sinulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä