Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät välitä YHTÄÄN, miltä näyttävät?

Vierailija
05.07.2024 |

Nännit näkyvät paidan läpi ilman rintsikoita, jokainen vaate eri kuosia, rasvaiset, sokkiväriset hiukset ja niin edelleen.

Ihminen voi olla meikitön ja vaatteet halpoja, mutta silti näyttää siistiltä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nännit nyt joskus näkyy paidan läpi, vaikka olisi rintsikat. Koita kestää. 

Sellaiset isot monen pennun ja ukonkin lutkuttamat möykyt? 🤢

Jos nännien näkemisestä tulee mieleen se, mitä varten ne on luotu, niin sehän on ihan ok.

Mutta jos niistä tulee mieleen miten monta miestä on niitä lutkuttanut, niin inzelin kateudelta kuulostaa.

Vierailija
22/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Miksi käyttää aikaa,energiaa ja rahaa siihen,että kaltaisesi ihmiset pääsee arvostelemaan vähän lisää?

Mitä aikaa, energiaa tai rahaa siinä menee, että laittaa puhtaat, yhteensopivat vaatteet päälle, pesee hiuksensa eikä värjää niitä hullun näköisiksi?

Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi JOTKUT eivät hallitse edes alkeellisempiä käytöstapoja, vaan arvostelevat muiden ulkoista olemusta. Eikö kotona opetettu jo lapsena, että se on rumaa. Eikä se kuulu sivistyneen.

Tai miksi jotkut toistuvasti tehtailevat aloituksia, jossa arvostellaan ja haukutaan muita, käytetään rumaa kieltä, vihapuhetta, halutaan luoda vastakkainasettelua, riitelyä, loukkaamista ja kiusaamista.

"Mitä aikaa, energiaa tai rahaa siinä menee" jos opettelee peruskäytöstavat, hienotunteisuutta, empatiakykyä ja sydämensivistystä ja on ystävällinen ja kiva muita kanssaihmisiä kohtaan ja luo arvostelun ja pahansuopaisuuden sijaan, iloa, valoa ja mielihyvää ympärille tai av-palstalle ja saa monelle hymyn huulille.  Ja sitä kutsutaan ihmisyydeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on olleet välinpitämättömiä ulkonäkönsä suhteen aina ja siksi heidät tunnistaa ulkomaillakin. 

Suihkuun on liian vaikea mennä muka. No eihän sitä liian isoksi kasvatettua kroppaa ole alasti varmaan kiva katsella mutta päivittäinen peseytyminen on vähin mitä voi vaatia.

Vierailija
24/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkipäivä. Peili rikki. Hikitulehdus rinnoissa.

Kesäaikaan tulee liikuttua kokoajan. Eikä suihkussa voi rampata kokoaikaa.

Eikä tuohon lähikauppaan viitsi laittautua. Kunhan sen verran vain. Että vaatteet ei haise hielle.

Vierailija
25/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä koska en jaksa välittää, sairastan masennusta. Joo, suihkussa käyn kun on pakko ja yritän etsiä puhtaat vaatteet, mutta en enää kauheasti meikkaa ja hiuksetkin on usein harjaamatta.. 

Vierailija
26/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on olleet välinpitämättömiä ulkonäkönsä suhteen aina ja siksi heidät tunnistaa ulkomaillakin. 

Suihkuun on liian vaikea mennä muka. No eihän sitä liian isoksi kasvatettua kroppaa ole alasti varmaan kiva katsella mutta päivittäinen peseytyminen on vähin mitä voi vaatia.

No mä oon laiha enkä jaksa käydä suihkussa kun joskus. En vain jaksa. 

Vierailija
27/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Miksi käyttää aikaa,energiaa ja rahaa siihen,että kaltaisesi ihmiset pääsee arvostelemaan vähän lisää?

Niin, kun sitä rahaa ei ole kun olet persaukinen köyhä.

Vierailija
28/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään korkeassa johtaja-asemassa olevan, joka pukeutuu töihin trikoomekkoihin ja nännit kuultaa aina todella selvästi läpi. Mökille ihan ok, mutta töissä erittäin kiusallista. 

Vierailija
29/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta, mutta en ole imettänyt heistä ketään. 

Olet huono äiti jos et ole imettänyt lapsiasi.

Vierailija
30/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy nännit läpi, vaikka olisi rintsikat, paita ja talvitakki. Toppatakki on ainoa, jonka läpi ei näy. Lapsen syntyessä minulla oli laakeat rinnanpäät, mutta imetys teki tehtävänsä.

Vielä 90-luvulla ihmiset ymmärsivät, että olemme nisäkkäitä, eikä vaatteiden läpi näkyvistä nänneistä tehty mitään numeroa. Nyt eletään aikaa, jolloin kaupassa myydään teippejä nännien piilottamiseksi, mutta myös toisaalta persvaosta rypytettyjä trikoita, jotka mahdollistavat sen, että persauksen muodot näkyvät korostettuina ja mitään piilottelematta.

Vierailija
31/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua häiritsee nännien näkeminen vaatteen alta, niin entä sitten, kyynärpäitten näkyminen vaatteen hihan alta tai paljas kaula tai korvanlehdet, nilkat jne. 

Tämä tietenkin koskee vain suomalaisia naisia ja tyttöjä ja siinä mielessä ap. olet jo edistyksellinen ja vapaamielinen, ettet vaadi naisia ja tyttöjä pukeutumaan mustaan burkaan. Kiitos siitä, että olet noin jalomielinen. 

Vierailija
32/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku naapurinsetä varmasti mielellään käy pesemässä tisusi ja pimppisi suihkussa, jonka jälkeen huolellinen kuivaus ja rasvaus. Lämpimästi sänkyyn lepäämään sen jälkeen. Laita ilmoitus johonkin niin saat apua jaksamattomuuteesi.

Haista paska, runkkari.

Vierailija
33/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta, mutta en ole imettänyt heistä ketään. 

Kehumisen paikka?

Vierailija
34/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aikaa, energiaa tai rahaa siinä menee, että laittaa puhtaat, yhteensopivat vaatteet päälle, pesee hiuksensa eikä värjää niitä hullun näköisiksi?

Yhteensopivuus on makuasia. Laitoit päälle mitä tahansa, niin jonkun mielestä ne eivät sovi yhteen, toisen mielestä sopivat.

Kunhan on riittävän puhtaat vaatteet päällä niin se riittää. Mielensäpahoittaja kärsiköör.

Vierailija
35/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyin siihen, että kun olin siisti ja pukeutunut, minua vongatiin. käytän epäsiisteyttä ja remppavaatteita naamioitumiseen, että saan olla rauhassa. 

Vierailija
36/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku naapurinsetä varmasti mielellään käy pesemässä tisusi ja pimppisi suihkussa, jonka jälkeen huolellinen kuivaus ja rasvaus. Lämpimästi sänkyyn lepäämään sen jälkeen. Laita ilmoitus johonkin niin saat apua jaksamattomuuteesi.

Haista paska, runkkari.

Onpas huonot käytöstavat sinulla. Ryhtiä selvästi tarvitset elämääsi ja sitä voi joku jämerä mies sinulle tuoda. Ehkä piristyisi, vaikutat tympeältä ja likaiselta olmilta juttuinesi.

Vierailija
37/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet elää omaa elämäänsä. Elä sinäkin.

Vierailija
38/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan aloittajan ja kaltaistensa päivään sisältöä. Ihan vaan teidän vuoksi pukeudun riemunkirjavasti. Tylsistyisitte raukat muuten hengiltä kun ette voi ylentää itseänne muita arvostelemalla.

Vierailija
39/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat varmaan niitä harvoja jotka oikeasti  pukeutuvat vain itseään varten.

Vierailija
40/97 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi JOTKUT eivät hallitse edes alkeellisempiä käytöstapoja, vaan arvostelevat muiden ulkoista olemusta. Eikö kotona opetettu jo lapsena, että se on rumaa. Eikä se kuulu sivistyneen.

Tai miksi jotkut toistuvasti tehtailevat aloituksia, jossa arvostellaan ja haukutaan muita, käytetään rumaa kieltä, vihapuhetta, halutaan luoda vastakkainasettelua, riitelyä, loukkaamista ja kiusaamista.

"Mitä aikaa, energiaa tai rahaa siinä menee" jos opettelee peruskäytöstavat, hienotun

Hiljaa ryhävalas!