Miksi jotkut eivät välitä YHTÄÄN, miltä näyttävät?
Nännit näkyvät paidan läpi ilman rintsikoita, jokainen vaate eri kuosia, rasvaiset, sokkiväriset hiukset ja niin edelleen.
Ihminen voi olla meikitön ja vaatteet halpoja, mutta silti näyttää siistiltä. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Juu, eikö ole vallan kauheaa, vielä kehtaavat näyttää tyytyväisiltä elämäänsä.
;)
no juu. Minulla ei ole enää minkäänlaista halua näyttää viehättävältä, koska minut yritetään lykätä tutustumaan miehistä heihin, jotka eivät voisi vähempää viehättää. Naisellinen ja seksuaalinen itsetunto on romahtanut heidän myötään./
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nännit nyt joskus näkyy paidan läpi, vaikka olisi rintsikat. Koita kestää.
Sellaiset isot monen pennun ja ukonkin lutkuttamat möykyt? 🤢
Hyi
Rennot, mukavat vaatteet voivat olla siistit.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin iäkkäillä ihmisillä voi olla ongelmia näkökyvyssään.
Jotkut ovat ehkä mt-ongelmaisia? Masentuneita?
Ei ole lapsena neuvottu ja ohjattu? Sellaisia on yllättävän paljon.
On ehkä remppaamassa , remppakamat päällä ja on hakemassa jotakin välipalaa kaupasta?
Ok, mutta kun melkein kaikki on koko ajan rupusia. Kun muutettiin takaisin Suomeen muutama vuosi sitten, mieheni tokaisi että täällä pyritään rumuuteen ja epäsiistiin tyyliin ihan tarkoituksella. Vie enemmän aikaa,vaivaa ja rahaa näyttää tyylikkäältä, huolitellulta ja jopa terveeltä.
Koska minulla on varaa olla kiinnostumatta pätkääkään siitä mitä minusta ajattelet.
Olen levollisin mielin samalla kun itse tälläydyt tuntikausia peilin edessä, käytät huomattavan osan nettotuloistasi vaatetukseesi ja mietit miten voisit miellyttää sosiaalisen statuksesi kannalta oleellisia ihmisiä.
Minulle taas riittää että läheiset ja oikeasti tärkeät ihmiset tietävät millainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ollut pitkään köyhä maa, jossa köyhälistö on uskotellut itselleen "rumat ne vaatteilla koreilee" kun ei ole varaa muihin kun ryysyihin. Tämä asenne on siirtynyt sukupolvelta toiselle mutta on nykyään väistymässä, nuoret pukeutuvat paljon siistimmin kuin aikuiset :D
Se on pieni osa nuorista, jotka pukeutuu siististi ja tyylikkäästi. Suurin osa paljastelee hikistä persevakoaan, läskimahaansa, roikkuvia tissejään, kulkevat huonoryhtisinä paskaisissa vaatteissa, hupparit ja muut rentoiluvaatteet päällä mennään joka tilaisuuteen...
Koska on hyvin vaikea nähdä miksi sillä olisi mitään väliä. Terveen itsetunnon ihminen ei juurikaan välitä mitä joku random ihminen ajattelee tyylistä tai ulkonäöstä.
Pidän pitkähköä, yleensä epäsiistiä partaa koska se on helpompaa kuin ajella lyhyttä ja siistiä vähän väliä, tukka kasvaa muutaman kuukauden ja vedän sen lyhyeksi, koska se on helpoin tapa elää. Pukeudun vaatteisiin jotka koen mukavaksi päällä välittämättä onko kyseessä jonkun firman mainospaita vai vaimolta saatu lahjapaita ja käytän ne loppuun. Kävelen kengistä pohjat puhki ja ostan uudet yleensä tarjouksesta alimmalla mahdollisella hinnalla, koska eihän kenkiin kannata laittaa rahaa.
On melko helppo nähdä miten nykyajan ulkonäkö- ja muotikeskeisessä maailmassa monet naisetkin alkavat kulkea "vastavirtaan" ja ottavat IDGAF-suhtautumisen (I Don't Give A Fucc) näihin hyvinkin turhanpäiväisiin asioihin. Itse ainakin olen aina valinnut puolisoni sieltä päästä skaalaa missä laittautuminen on vain erityisten juhlatilanteiden asioita ja normaaliarjessa vedetään ilman meikkiä tai mitään ylimääräistä laittautumista.
Kierrän ja olen aina kiertänyt kaltaisesi turhamaiset ja epäolennaisuuksiin keskittyvät ihmiset hyvin kaukaa.
M38
En usko että ketään kiinnostaa miun tissiliivottömyys,meikittömyys ja kulahtaneet kolitsihousut.
Ja ainahan voi katsoa toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska on hyvin vaikea nähdä miksi sillä olisi mitään väliä. Terveen itsetunnon ihminen ei juurikaan välitä mitä joku random ihminen ajattelee tyylistä tai ulkonäöstä.
Pidän pitkähköä, yleensä epäsiistiä partaa koska se on helpompaa kuin ajella lyhyttä ja siistiä vähän väliä, tukka kasvaa muutaman kuukauden ja vedän sen lyhyeksi, koska se on helpoin tapa elää. Pukeudun vaatteisiin jotka koen mukavaksi päällä välittämättä onko kyseessä jonkun firman mainospaita vai vaimolta saatu lahjapaita ja käytän ne loppuun. Kävelen kengistä pohjat puhki ja ostan uudet yleensä tarjouksesta alimmalla mahdollisella hinnalla, koska eihän kenkiin kannata laittaa rahaa.
On melko helppo nähdä miten nykyajan ulkonäkö- ja muotikeskeisessä maailmassa monet naisetkin alkavat kulkea "vastavirtaan" ja ottavat IDGAF-suhtautumisen (I Don't Give A Fucc) näihin hyvinkin turhanpäiväisiin asioihin. Itse ainakin olen aina valinnut puolisoni siel
Jos et muka välitä, miksi vaivauduit edes vastaamaan?
eli seli seli................
Vierailija kirjoitti:
En usko että ketään kiinnostaa miun tissiliivottömyys,meikittömyys ja kulahtaneet kolitsihousut.
Ja ainahan voi katsoa toiseen suuntaan.
Tämä!;)
Vierailija kirjoitti:
Heillä on erilainen maku kuin sinulla.
Esteettinen silmä on synnyinlahja kuten musikaalisuus tai pelisilmä. Kuitenkin noista jokaista voi myös opiskella, mutta harva pääsee samalle tasolle luontaisen lahjakkuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin iäkkäillä ihmisillä voi olla ongelmia näkökyvyssään.
Jotkut ovat ehkä mt-ongelmaisia? Masentuneita?
Ei ole lapsena neuvottu ja ohjattu? Sellaisia on yllättävän paljon.
On ehkä remppaamassa , remppakamat päällä ja on hakemassa jotakin välipalaa kaupasta?Ok, mutta kun melkein kaikki on koko ajan rupusia. Kun muutettiin takaisin Suomeen muutama vuosi sitten, mieheni tokaisi että täällä pyritään rumuuteen ja epäsiistiin tyyliin ihan tarkoituksella. Vie enemmän aikaa,vaivaa ja rahaa näyttää tyylikkäältä, huolitellulta ja jopa terveeltä.
Painukaa takasin sinne mistä tulitte!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on varaa olla kiinnostumatta pätkääkään siitä mitä minusta ajattelet.
Olen levollisin mielin samalla kun itse tälläydyt tuntikausia peilin edessä, käytät huomattavan osan nettotuloistasi vaatetukseesi ja mietit miten voisit miellyttää sosiaalisen statuksesi kannalta oleellisia ihmisiä.
Minulle taas riittää että läheiset ja oikeasti tärkeät ihmiset tietävät millainen olen.
Vähän nyt on liioittelun makua tässä :D Asialliseen ulkonäköön ei tarvita tuntikausien tälläytymistä ja tuhansien erojen kuukausittaista panostamista.
Jos oma aviomies kutsuu mm. mätisäkiksi ja suohirviöksi, saamansa pitää.
Suomalaisilla ei ole enää laittaa rahaa ulkonäköönsä. Rahat ovat ryövätty ympäri maailmaa. Ja kun telkkaria katsoo, keräykset vaan jatkuvat.
Juu, eikö ole vallan kauheaa, vielä kehtaavat näyttää tyytyväisiltä elämäänsä.