Sähköauto tien tukkona pahempia kuin karavaanarit
Kommentit (123)
Minun sähköauto kiihtyy sataseen reilussa kolmessa sekunnissa. Siinä voi koittaa fossiiliautolla pysyä perässä.
Minun sähköauto kiihtyy sataseen reilussa kolmessa sekunnissa. Siinä voi koittaa fossiiliautolla pysyä perässä.
Johan tuollaisen romun ohittaa polkupyörälläkin.Taitaa se olla niin että sinun otsasuonet pullistuu kolmessa sekunnissa ja auto kiihtyy sataseen alamäessä kolmessa minuutissa.
En ole huomannut. Siinä ne kulkee missä muutkin autot.
Pääsääntöisesti Teslat menevät kyllä vauhdilla ohituskaistalla
Autopilotti ajaa varoen ja nopeusrajoitusten mukaan, ei liity mitenkään akun säästämiseen.
Jos ap sinullakin olisi autopilot ja tottuisit sen mukavuuteen niin et itsekään enää kaahailisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun isi on vahvempi kuin sun isi
Vierailija kirjoitti:
Säästelevät akkua kun ovat menossa kuokkimaan johonkin sukulaiselle. Pääsevät lataamaan ilmaiseksi.
Eipä latailla, jos ei myös kyläpaikassa ole sähköautoa. Kyllä reissun päällä autot ladataan pikalaturilla huoltoasemien tai kauppojen pihassa ja viisi kertaa halvemmalla, kuin siellä bensatankilla.
Epätoivoisia ovat kun tehneet elämänsä suurimman mokan
Sähköautoilla takavalot aina pimeänä.
Pitää säästää akkua! Takavetoisina ovat myös vaarallisia talvella. Moni teslakuski sen näköinen ettei ole kloppina autolla luisutellut yläasteen pihassa ja sitten kun takaveto tesla lähtee luisuun niin tekemätön paikka.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa huippukuntoinen, älykäs ja sängyssäkin petovarmaan, puhumattakaan varakkuudesta 🥱
aion liittyä tohon jengiin kun seuraavaksi vaihdan autoa, 80km/h on motarille ihan hyvä vauhtia, rekkaa ohittaessa 90km/h. Saan kiksit kun bemarirun..karit saa raivareita takapuskurissa roikkuessa. Nyt bensa autolla samaa harrastan mökkireissuilla turun motarilla.
Vierailija kirjoitti:
Aja tasaisesti äläkä pumppaa sitä kaasupoljinta.
Sähkövatkaimilla pitää säästää sähköä, että ne pääsee perille Menen Tesloista jatkuvasti ohi omalla diiselillä.
Sähköauto ajaa suuren osa elämästään ( alle 10 vuotta) sähkönsäästötilassa.
Miksi maailma on hylkäämässä oikeat autot ja tilalle tulossa tälläiset kalliit, lyhytoimiset ja lyhytikäiset lelut?
60 km/h on optiminopeus. Ja maailma pelastuu.