Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköauto tien tukkona pahempia kuin karavaanarit

Vierailija
04.07.2024 |

Eikö nuo kulje kuin 90km/h?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että se akku on niin painava, että sähköauto ei jaksa vetää sitä ylämäessä? Miten painava se sitten on? 

Melkein 1000 kiloa paina akku. Eli sen minkä oikeat autot aikoinaan kokonaan painoivat. Ennekuin tuli tämä vihersiirtymä

ja rahastus.

Vierailija
42/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että se akku on niin painava, että sähköauto ei jaksa vetää sitä ylämäessä? Miten painava se sitten on? 

Melkein 1000 kiloa paina akku. Eli sen minkä oikeat autot aikoinaan kokonaan painoivat. Ennekuin tuli tämä vihersiirtymä

ja rahastus.

Sinä olet Teppo aika säälittävä luuseri valheinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sähköauto kiihtyy sataseen reilussa kolmessa sekunnissa.  Siinä voi koittaa fossiiliautolla pysyä perässä.

No mulle se on se ja sama että paljonko sun auto kiihtyy ja niin on varmasti valtaosalle suomalaisista :D Mulla ei ole mitään tarvetta yrittää pysyä kenenkään perässä. Se mikä auto kenelläkin on ei vaikuta mun elämään millään tavalla .

Vierailija
44/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

The Tesla Model S has a battery weight of approximately 544 kg (1,200 pounds). The Tesla Model Y has a battery weight of 771 kg (1,700 pounds).

Vierailija
45/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

On average, EV batteries weigh around 454 kg (1,000 pounds), with some models weighing up to 900 kg (2,000 pounds). The battery's weight is directly linked to its energy storage capacity and power delivery.

Vierailija
46/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sähköauto kiihtyy sataseen reilussa kolmessa sekunnissa.  Siinä voi koittaa fossiiliautolla pysyä perässä.

No mulle se on se ja sama että paljonko sun auto kiihtyy ja niin on varmasti valtaosalle suomalaisista :D Mulla ei ole mitään tarvetta yrittää pysyä kenenkään perässä. Se mikä auto kenelläkin on ei vaikuta mun elämään millään tavalla .

Itseä kiinnostavat autot ja varsinkin tehokkaat sellaiset.

Ymmärrän toki että kaikkea se ei kiinnosta -ei minuakaan kiinnosta pätkääkään jääkiekko tai hiihto.

Vierailija
47/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

On average, EV batteries weigh around 454 kg (1,000 pounds), with some models weighing up to 900 kg (2,000 pounds). The battery's weight is directly linked to its energy storage capacity and power delivery.

Pelkkä akku voi painaa enemmän kuin mun Corolla. Hienoa kehitystä kertakaikkiaan.Louhitaan näitä maapallo täyteen, pelastumme .

Vierailija
48/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

Keskimääräinen sähköauton akusto painaa noin 500 kg.

Vierailija
49/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

Pelkkä akku voi painaa enemmän kuin mun Corolla. Hienoa kehitystä kertakaikkiaan.Louhitaan n

Paljonko sinun tojosi sitten mahtaa painaa? Tässä Suomessa yleisten autojen akkupainoja:

Tesla Model S, 544 kg, 2160 kg

Volkswagen ID4, 492 kg, 2120 kg

Mustang Mach E, 485 kg, 2203 kg

Kia EV6 77 kWh, 477 kg, 1910 kg

Tesla Model 3, 480 kg, 1830 kg

Kia EV6 58 kWh, 370 kg, 1800 kg

Nissan Leaf 62 kWh, 410 kg, 1685 kg

Chevrolet Bolt, 440 kg, 1628 kg

Nissan Leaf 40 kWh, 303 kg, 1505 kg

BMW i3, 308 kg, 1345 kg

Vierailija
50/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

Pelkkä akku voi painaa enemmän kuin mun C

780kg Corolla TE 1200, 1975 . Hieno perheauto. Toimii yhä. 

Vierailija
51/123 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslakuskeilla on niin isot tulot etteivät halua npeussakkoja.

Menevät autopilotilla rajoitusten mukaan paitsi ohittaessa kiihdyttävät. 

Vierailija
52/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ajaa kovempaa kun pelottaa milloin akku loppuu.

Vierailija
53/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen jälkeen akku on jo tyhjä ja fossiiliauto jatkaa matkaansa : )

Vierailija
54/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja rahastus.

Pelkkä akku voi painaa enemmän kuin mun Corolla. Hienoa kehitystä kertakaikkiaan.Louhitaan n

Sähköauto on pian katova härpäke. Kaasuautossa on tulevaisuus. Raskaassa liikenteessä etenkin.

Vierailija
55/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää säästää akkua! Takavetoisina ovat myös vaarallisia talvella. Moni teslakuski sen näköinen ettei ole kloppina autolla luisutellut yläasteen pihassa ja sitten kun takaveto tesla lähtee luisuun niin tekemätön paikka. 

Vähemmän tesloja ojissa näkyy kuin niitä kloppien bemareita ja Volvoja.

Vierailija
56/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Range vähenee jos ajaa normi liikenteen vauhtia, sähkösuristelijat ovat uusia karavaanareita, teiden tukkoja.

Vierailija
57/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti Teslat menevät kyllä vauhdilla ohituskaistalla

Itse ohittelen aika paljon sähköautoja polttomoottoriautollani. Eivätkö uskalla ajaa?

Vierailija
58/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Range vähenee jos ajaa normi liikenteen vauhtia, sähkösuristelijat ovat uusia karavaanareita, teiden tukkoja.

Ja kohta niitä sähköleluja on ongelmajätteenä kaikki paikat täynnä.

Vierailija
59/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ongelmia meni 300km suuntaansa, muutamia bensalla ajelevia tuli ohitettua. 

Vierailija
60/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää säästää akkua! Takavetoisina ovat myös vaarallisia talvella. Moni teslakuski sen näköinen ettei ole kloppina autolla luisutellut yläasteen pihassa ja sitten kun takaveto tesla lähtee luisuun niin tekemätön paikka. 

Vähemmän tesloja ojissa näkyy kuin niitä kloppien bemareita ja Volvoja.

Onneksi niitä on vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi