Millainen halaaminen ei kuulu hyviin tapoihin? (Ystävä ja miesystäväni)
Olin miesystäväni kanssa erään ystäväni häissä viikonloppuna. Olemme seurustelleet n 6kk ja olen luonnollisesti aika mustasukkainen vielä hänestä. Eräs ystäväni ei juurikaan tunne miesystävääni, mutta ovat kyllä pari kertaa ohimennen tavanneet. Nyt tämä ystäväni sitten kapsahti mielestäni liioitellun ystävällisesti miesystäväni kaulaan. Oikein sellaisesella kädet kaulan ympäri, naama hänen niskassaan ja tiukka puristus otteella. Sanoi vielä halauksen jälkeen jotain, että kuinka hyvältä se tuntui. Mielestäni se oli täysin sopimatonta ja koin, että ystäväni flirttaili miehelleni ja häpäisi minut kaikkien tämän nähneiden ja kuulleiden edessä. Ylireakoinko, vai pitääkö tässä alkaa pelkäämään, että ystävälläni on jotain taka- ajatuksia. Kyllähän miesystäväni oli selvästi otettu tästä huomiosta.
N.47
Kommentit (7)
Kuulosti kyllä tosi oudolta tuollainen halaaminen ja kommentointi, kuinka hyvältä tuntui. Onko tämä ystäväsi sinkku? Taitaa häntä ärsyttää, että sait kivan miehen ja nyt pitää lirkutella, huh sentään. Onpa "kiva ystävä".
Anna miesystävällesi unohtumaton lahja, kolmenkimppa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti kyllä tosi oudolta tuollainen halaaminen ja kommentointi, kuinka hyvältä tuntui. Onko tämä ystäväsi sinkku? Taitaa häntä ärsyttää, että sait kivan miehen ja nyt pitää lirkutella, huh sentään. Onpa "kiva ystävä".
Hän on sinkku. Ja kyllä, olen todella pettynyt hänen käytökseensä.
Häpäiset vain itsesi jos alat tuollaisesta saamaan draamaa. Aikuinen nainen ajattelee kuin pahainen teinityttö. Nyt toi vie mun miehen kun se halaa sitä. Luuletko sinä, että miehesi on aivoton idiootti joka lähtee kaverisi mukaan kun se noin halasi. Jos miehesi jättää sinut niin ei se johdu niinkään toisesta naisesta vaan teidän parisuhteenne tilasta.
Jos olis fiksu mies, kohtelisi sua ton jälkeen erittäin rakkaudellisesti ja näyttäisi tuolle halaajanaiselle, että on sun kanssa eikä kannata liikaa flirttailla.
Mies joka aattelee tuota vaan omasta näkökulmastaan, ei anna luotettavaa kuvaa itsestään.
Jos ei tykkää halailusta voi ojentaa käden ja sanoa käsipäivää.