Olen ravintoloitsija joka ei enää ota vastaan käteismaksuja
On aika siirtyä menneisyydestä nykyaikaan. Käteisen aika oli ja meni. Tämä nostaa myös profiiliani rehellisenä yrittäjänä kun veronkiertäjän tärkein työkalu ei edes kelpaa yrityksellenk.
Kommentit (104)
Hyvä, todella harvalla on ollut käteistä mukanaan vuosiin.
Hyvä! Meidän firma luopui jo vuosia sitten. Kannustan kaikkia yrittäjiä tekemään samoin.
Jos tulee parhaaseen lounasaikaan jokin iso palvelunestohyökkäys, talo varmaan tarjoaa juoksulounaat. :)
Syö sitten itse pullasi. Muitakin kahviloita on olemassa.
Miten toimit, jos asiakkaan pankkikortti ei toimikaan? Pitääkö jäädä tiskaamaan tai jotain?
Emme tule liikkeeseesi, eikä tule tuttummekaan, hyvästi.
Jos tietäisin, kuka olet, lähettäisin sinulle paketin sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee parhaaseen lounasaikaan jokin iso palvelunestohyökkäys, talo varmaan tarjoaa juoksulounaat. :)
Kerran oli maksupäätteet nurin lounasaikaan, pyydettiin maksamaan jälkikäteen. Kaikki hoitivat maksunsa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, todella harvalla on ollut käteistä mukanaan vuosiin.
Oletko tarkistanut meidän kaikkien lompakot. Vai mistä tiedät.
Vastahan ihan kehoitettiin pitämään käteistä kotona varmuuden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Emme tule liikkeeseesi, eikä tule tuttummekaan, hyvästi.
Parempi vain, onpahan vähemmän jonoa. Todennäköisesti ette ole edes maksukykyisiä.
/ap
Ihanat setelit ja kolikot! Käytän edelleen käteistä rahaa melkein joka päivä.
Hienoa. Olen tässä naapurissa kilpaileva ravintoloitsija. Meillä kelpaa kaikki maksutavat.
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit, jos asiakkaan pankkikortti ei toimikaan? Pitääkö jäädä tiskaamaan tai jotain?
Justiinsa oli yhtenä päivänä ruokakaupassa edelläni asiakas, jonka muoviläpyskä ei jostakin syystä toiminut. Myyjä: "Ei sinulla sattuisi olemaan käteistä rahaa mukana?"
Toivottavasti ravintolasi ovessa lukee tämä tieto isolla niin tietää olla tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa oli yhtenä päivänä ruokakaupassa edelläni asiakas, jonka muoviläpyskä ei jostakin syystä toiminut. Myyjä: "Ei sinulla sattuisi olemaan käteistä rahaa mukana?"
No oliko hänellä?
Ok.