Dna:n mainos
Huokaus, onpa ysäriä. Dna:n mainoksessa omituisten otusten kerho, ja pääosassa silmälasipäinen lapsi.
Eikö tuosta stereotypiasta voisi jo pikkuhiljaa päästä eroon, että silmälaispäinen on erilainen ja omituinen. Kas kun ei voimaannu ja heitä laseja pois, niin kuin jenkkileffoissa, kun nörtti kaunistuu.
Typerä mainosidea.
Kommentit (79)
Kaikkeen sen Allu Tuppuraisenkin pitää lupia antaa.
Kuuntelin, siinä lällätetääb, että missä on sinun kolosi. Ilmankos lapset tahtovat olla erikoisia elukoita, maamyyriä koloissaan🥶😭😡
Onko tosi, että "dna-tyttö" on Toisen tulemisen Max Järvelä? Ei kyllä näytä häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on päässäsi, kun pidät sitä tyttöä erilaisena ja omituisena.
Jos käyttäisit yhtään älliäsi niin tajuisit kuinka kujalla viestisi on ap:n nähden.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsin mainoksen niin, että tyttö stressaa omaa esiintymistä, pelottaa jopa, pitää itseään omituisena. Käärijä, tuo omanlainen kulkijansa, tsemppaa, ja lavalle päästyään tyttö huomaakin että kaikki tässä ollaan omituisia ja omanlaisia. Koska ymmärrän sanoman näin että jokainen voi olla oma itsensä, niin tykkään.
Itse DNAsta en välitä ja DNA kai yrittää mainostaa olevansa jokaiselle sopiva.
Mitä se DNA on sulle tehnyt =D
Se vaalea tukkainen nainen siinä mainoksessa on pantavan näköinen.
Sama, josta toinen tyttö piirtää kuvan ja näyttää tälle sitä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
On se ärsyttävä se omituisten otusten-mainos ja lopussa en saa tytön kuiskauksesta selvää.
Uskaltamisiin. Olisiko kuulolaitteen paikka?
Mielestäni se oli vähän huono veto, että seksityöntekijä Käärijä laitettiin mainokseen myös.
Näin just sellasen K-Marketin digimainoksen, missä oli toi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se helvetin "tämä ei ole grillimakkara..blaa blaa blaa".
Vaan anaalidildo
Ihana mainos ja ihana poika ja muut esiintyjät! Oikein saa hyvälle tuulelle joka kerta kun nään tän mainoksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautteen perusteella ei tämä mainos pyöri pitkään
Koska negatiivinen palaute on estänyt mainoksia pyörimästä? Vrt. S-ryhmän sietämättömät Taneli Mäkelä-mainokset
En vieläkään käsitä miksi Taneli-mainoksia vihataan. Ehkäpä olen salaa ihastunut häneen, kun nuo mainokset saavat minut aina hyvälle mielelle, en tiedä.
Ehkä siksi että toistavat itseään tuomatta mitään uutta. Halvalla tehtyä ilman mitään luovuutta.
Sama tyttö myös Osuuspankin mainoksessa. Miksi samoja naamoja joka paikassa?
Hän on poika, ja mitä sitten?? Ihan jees mainos, kaj tosin pilaa sen täysin, yök.
Se rillipäinen lapsi näytteli jossain ainakin roolia jossa oli poika.
Oli tyttö tai poika hän on kyllä ihan söpö.
Tuossa mainoksessa ihan selvästi viitataan Little Miss Sunshine-leffaan.
Tämä silmälasipäinen mainoksessa esiintyvä lapsi on kyllä poika :)