Parhaat leggingsit, joista ei näy läpi
Etsinnässä mustat, ihonmyötäiset, ei kovin paksut, sekä kyykistäessä läpinäkymättömät leggingsit (ei urheilu).
Saa suositella!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kai ottaa jotain lamppuja mukaan kauppaan, jos sovittaa tai katsoo henkarissa. :D Päivävalolamppu, taskulamppu ja keinovalo vaaleana sekä keltaisena. Ehkä pieni taskulamppu riittää ja käsitutkimus.
Ehkä. :D Yhdet hyvät löysin, mutta niiden myynti loppui.
Ap
Oletko nyt ihan varma siitä että leggingsit ovat sinua varten jos pelkäät hysteerisesti että jokaiselta naiselta löytyvät ruumiinosat kuten pylly ja ehkä jopa pillu näkyvät läpi?
Laita pakut lötköt collegehousut tai verkkarit.
Parhaat on ne, joista näkyy läpi. Ja jotka menevät kaikkiin väleihin.
Komppaan Lululemonia. Kalliit ja parhaiten löytää ulkomailta, mutta kestävät, joustavat, aivan loistavat päällä. Eri pituuksia meille lyhytjalkaisillekin. Vyötäröltä pysyy paikallaan. Monta vuotta vanhoja minullakin, mutta eivät mene miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan Lululemonia. Kalliit ja parhaiten löytää ulkomailta, mutta kestävät, joustavat, aivan loistavat päällä. Eri pituuksia meille lyhytjalkaisillekin. Vyötäröltä pysyy paikallaan. Monta vuotta vanhoja minullakin, mutta eivät mene miksikään.
Zalandossa myydään.
Adanola ultimate leggins. Ihan parhaat ikinä. Ei näy kamelinvarpaat eikä pyly läpi. Todella mukavat jalassa... Laadukkaat ja kestävät ja tilaa normaali oma kokosi.
Ainoa ikävä puoli, kun pitää tilata englannista, että tulee päälle tullimaksu, mutta se ei ollut paljoa. Toimitus 2 viikosta 2 kuukauteen.
Leggingsien tarkoitushan on juuri se, että näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandossa myydään.
Okei, hyvä tietää. Itse olen vanhanaikaisesti aina ostanut myymälästä, kun siellä on paras valikoima ja saa sovittaa ennen päätöstä.
Oletko tullut vanhaksi kun et halua paljastella? Seuraavana tatuointien poisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandossa myydään.
Okei, hyvä tietää. Itse olen vanhanaikaisesti aina ostanut myymälästä, kun siellä on paras valikoima ja saa sovittaa ennen päätöstä.
Nettikaupat toimivat myös niin, että vaatteita voi sovittaa ennen ostopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandossa myydään.
Totta tuo. Huolestuttavaan tahtiin kuitenkin kuulee, miten palautettua vaatteita tuhotaan eikä myydä uudelleen. Ympäristörikos mielestäni. Joten en itse tilaa netistä, ellen ole varma siitä että vaate on sopiva. Lululemonin myymälät ovat legginsien suhteen paratiisi, värejä, kokoja ja malleja vaikka kuinka paljon. Alennusrekistä löytää myös aina jotain. Mutta myymälöitä on vaan reissun takana, se huono puoli.
Vierailija kirjoitti:
Leggingsien tarkoitushan on juuri se, että näkyy läpi.
Tämä.
Leggingsien koko idea on siinä että niiden ja bodypaintin ero on lähinnä siinä että leggingsit jalassa voi liikkua julkisella paikalla.
Eikä näy niin selvästi jos brasilialaisesta on sen verran aikaa että alkaa puskea jo vähän sänkeä.
Ja sitten joku etsii maanisesti leggingsejä joista ei vaan saa näkyä mitään muotoja läpi, hehe.
Pimppi ja peppu saa kuultaa läpi ja kamelinvarvas ehdottomasti näkyviin!
Vierailija kirjoitti:
Noita olenkin harkinnut! Varmaan ovat kyllä hyvät ja jos kerta kestää käytössä noin pitkään, niin ihan mieluusti satsaa rahallisesti niihin kerralla vähän enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandossa myydään.
Totta tuo. Huolestuttavaan tahtiin kuitenkin kuulee, miten palautettua vaatteita tuhotaan eikä myydä uudelleen. Ympäristörikos mielestäni. Joten en itse tilaa netistä, ellen ole varma siitä että vaate on sopiva. Lululemonin myymälät ovat legginsien suhteen paratiisi, värejä, kokoja ja malleja vaikka kuinka paljon. Alennusrekistä löytää myös aina jotain. Mutta myymälöitä on vaan reissun takana, se huono puoli.
Pidät verkkokauppojen toimintaa ympäristörikoksena ja seuraavassa lauseessa kerrot matkustelevasi ulkomaille :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut vanhaksi kun et halua paljastella? Seuraavana tatuointien poisto.
Ei, en ole tullut vanhaksi. Eikä kyllä ole kropassakaan mitään häpeämistä, päinvastoin, mutta en koe tarvetta esitellä sitä turhan avokätisellä paljastelulla kaikelle kansalle.
Ap
Hyvä ap: jos ET halua että muodot ja ne "paikat" näkyvät läpi niin sitten ET laita jalkaasi leggingsejä. Ongelma ratkaistu.
Tuo valitus on aivan yhtä älytöntä kuin lähtisit ulos ilman tissiliivejä verkkopaita päälläsi mutta vaadit että rinnat ja nännit eivät saisi näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap: jos ET halua että muodot ja ne "paikat" näkyvät läpi niin sitten ET laita jalkaasi leggingsejä. Ongelma ratkaistu.
Tuo valitus on aivan yhtä älytöntä kuin lähtisit ulos ilman tissiliivejä verkkopaita päälläsi mutta vaadit että rinnat ja nännit eivät saisi näkyä.
Hoh-hoijaa. Olen valittanut siis tarkalleen ottaen missä kohtaa?
Ap
Pitäisi kai ottaa jotain lamppuja mukaan kauppaan, jos sovittaa tai katsoo henkarissa. :D Päivävalolamppu, taskulamppu ja keinovalo vaaleana sekä keltaisena. Ehkä pieni taskulamppu riittää ja käsitutkimus.