Dna:n mainos
Huokaus, onpa ysäriä. Dna:n mainoksessa omituisten otusten kerho, ja pääosassa silmälasipäinen lapsi.
Eikö tuosta stereotypiasta voisi jo pikkuhiljaa päästä eroon, että silmälaispäinen on erilainen ja omituinen. Kas kun ei voimaannu ja heitä laseja pois, niin kuin jenkkileffoissa, kun nörtti kaunistuu.
Typerä mainosidea.
Kommentit (79)
Todella kiva DNA-mainos, jota odotan iltaisin. Tyttö on etevä, eikä laulu loukkaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt mikä näitä teleoperaattoreita nykyään vaivaa kun ne haluaa mainostaa itseään aivan omituisilla tavoilla.
Eikö ihan se vain riitä, että yhteydet toimii ja that's it? Vai onko tässäkin taas joku wokepaska ideana, että se itsensä omituiseksi tunteva ei voi käyttää kyseisen lafkan palveluja ellei erikseen kerrota että me ollaan omituisten otusten kerho? Tai muuten vaan lellatellaan ja lallatellaan kuin idi##tit ja selataan somea jossain tukiasemassa killuessa kun pitää saada hevonen pihalle.
Juutalaisomisteinen Blackrock pakottaa yritykset tuohon wokeiluun
A 2017 interview with BlackRock CEO Larry Fink has resurfaced in which he stated he wanted to force diversity and inclusion policies on companies.
https://www.forbes.com/sites/jonmcgowan/2023/06/05/conservative-outrage…
Mun täytyy sanoa, että tykkään tästä mainoksesta hurjasti. Kun tää tulee, jään heti maagisesti kuuntelemaan. Jopa paras mainos vuosiin, vaikken osaa mitenkään liittää sitä operaattoriin. Se voisi mainostaa melkein mitä vaan. Ehkä se onkin minulle ennemmin vain musiikkivideo. Upea piisi ja hieno toteutus. Haluisin kuulla tämän uuden sovituksen kokonaan alusta loppuun asti.
Googlasin tätä mainosta nähdäkseni, ovatko muutkin innoissaan, ja ensimmäiseksi eksyin tänne, missä haukutaan mainos ihan lyttyyn ja siinä nähdään korostetusti sateenkaarisanomaa, jota minä en edes huomannut. Ehkä mä itse olen sitten sopivan omituinen otus 😅
Vaihdan kanavaa kun mainos tulee, ärsyttävä mainos! Ärsyttävä korvaamaton musiikki!!
ärsyttävin mainos VUOSIIN. jätin dna:n liittymän ostamatta kun otti niin pattiin.
Sama, Dna meni boikottiin. Ihmisten kiusaamista koko mainos.
"Niinhän se on, että jokaista maailmassa
Joku toinen voi pitää omituisena"
Hyvät ja realistiset sanat.
On se ärsyttävä se omituisten otusten-mainos ja lopussa en saa tytön kuiskauksesta selvää.
DNA:n silmälasitytöstä tulee mieleen se automainoksen Down syndrooma tyttö joka myöskin kuiskasi. Miksei keksitä jotain mielikuvitusrikkaampaa mitä nämä nykyiset ärsytykset ovat? Haluaisin nähdä mainosten tekijöiden ulkonäön
Video on tyhmä, mutta laulusta tykkään. Etenkin nuotin vierestä laulava naisen ääni on viehkoa kuultavaa. Vois tulla Spotify:hin tuo versio.
Oi miksi kukaan ei laittanut pommia mainoksen kuvauksiin, oi miksi?
Omituisten otusten kerho kokoontui pridepäivänä. Kaupunki täynnä friikkejä.
Ärsyttävin mainos aikoihin. Iskee paniikki siitä kakofoniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautteen perusteella ei tämä mainos pyöri pitkään
Koska negatiivinen palaute on estänyt mainoksia pyörimästä? Vrt. S-ryhmän sietämättömät Taneli Mäkelä-mainokset
En vieläkään käsitä miksi Taneli-mainoksia vihataan. Ehkäpä olen salaa ihastunut häneen, kun nuo mainokset saavat minut aina hyvälle mielelle, en tiedä.
Kuka pimahtaa jostain tv mainoksesta. Ettekö pysty itsehillintään. Se on vain mainos. Kaukosäädin auttaa myös
Vierailija kirjoitti:
On se ärsyttävä se omituisten otusten-mainos ja lopussa en saa tytön kuiskauksesta selvää.
Kuulossasi vikaa, tai telkku pienellä.
Mainosten tekijät joutaisi kaatopaikalle.
Laitan aina äänet pois telkkarista kun mainokset alkaa.
Mä tulkitsin mainoksen niin, että tyttö stressaa omaa esiintymistä, pelottaa jopa, pitää itseään omituisena. Käärijä, tuo omanlainen kulkijansa, tsemppaa, ja lavalle päästyään tyttö huomaakin että kaikki tässä ollaan omituisia ja omanlaisia. Koska ymmärrän sanoman näin että jokainen voi olla oma itsensä, niin tykkään.
Itse DNAsta en välitä ja DNA kai yrittää mainostaa olevansa jokaiselle sopiva.
Se mainos on ärsyttävä jo senkin vuoksi, että siinä lauletaan niin nuotin vierestä. Samoin kuin Lidlin Tapani Kansa -renkutuksessakin.