Ukkola: YLEn salatut koulutukset julki - "pyydä anteeksi jos olet valkoinen cis henkilö"!
Ei ihme, että Yle kieltäytyy luovuttamasta tietoja koulutuksista, kirjoittaa Sanna Ukkola.
Liian pitkä tiivitää mutta kannatta lukea, palkkauksessa etnisyys menee osaamisen edelle, YLE edistää vähemmistöjen "uutta vallankaappausta", 40 eri koulutusta henkilöstölle pelkästää monimuotoisuudesta (joka ei tutkimusten mukaan lisää tulosta), pyydellään anteeksi jos on valkoinen cis henkilö, vähemmistön osaaminen ei riitä joten palkataan työryhmiä avustaman heitä jne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Kommentit (730)
Toi touhu on vaan pakko lopettaa.
Kaikki verorahoitus pois. Maksumuurin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä twiittaa Ukkolasta, saatat saada potkut
Ihmisillä on yhteiskunnassa erilaisia määriä valtaa. Suhteellisen paljon valtaa on esimerkiksi Ylen toimittajalla Sanna Ukkolalla, joka vetää nykyisin Pressiklubia. Nyt Ukkola on pyrkinyt käyttämään valtaansa saadakseen henkilökohtaisiin vaikeuksiin itselleen epämieluisan twiittaajan.
.
Yksi Suomen suurinta mediavaltaa käyttävistä toimittajista vaatii kovaan ääneen sananvapautta, ja yrittää saada potkut yksityishenkilölle, jonka twiitit eivät miellytä häntä. Ukkolan moraalia on voitu kyseenalaistaa jo kauan, mutta yritys kampittaa Hannula tämän työnantajaa painostamalla on uusi rimanalitus jopa Ukkolalta. Kenties toimittaja Ukkolan olisi hyvä keskustella oman työnjohtonsa kanssa Ylen toimittajalle sopivasta somekäyttäytymisestä eikä keskittyä häiriköimään satunnaisia twiittaajia.
Hänestä ei lopulta ollut vakavastiotettavaksi toimittajaksi. Nyt hän larppaa sellaista puoli-idioottien persukavereidensa kanssa. 🤷
On korkea aika herätä Ylen aivopesuun verorahoillamme. Samanlaista oli meno 1970-luvulla, kun Ylen toimittajat nuoleskelivat Neuvostoliittoa ja taistolaiset huseerasivat vallankumousta tv-teattereissa. Ongelma on samanhenkisten toimittajien itseääntäydentävä joukko, jossa kukaan ei uskalla nousta äänekkäimpiä kellokkaita vastaan. Ylen johtajat pelkäävät tätä porukkaa eivätkä edes yritä sitä kuriin. Näin naapurissa -ohjelmaa tehneet Pentti Kemppainen ja Leena Pakkala pitäisi saada vastuuseen töistään.
Nyt on vuorossa kaikenmaailman millivähemmistöjen hyysäys. Mitä kauempaa tulet tai mitä oudompi olet, sitä varmemmin saat oman ohjelman radiossa ja olet ajankohtaisohjelmien vakiokutsuttu. Ylen toimii verorahoillamme mutta kontr9ollin ulottumattomissa. Ainoa keino saada järkeä tähän touhuun on leikata budjettia vähintään 30 %.
Pieni juristiklikki on vuosikausia pyörittänyt Yleä ja Hesaria vahtimaan perustuslakia omilla elämästä irrallaan olevilla tulkinnoillaan. Tuoria tai Scheinia ei ole näkynyt vaaleissa ehdokkaana, mutta enemmän valtaa heillä näkyy olevan kuin kansanvalitsemilla kansanedustajilla.
Oma lukunsa on vielä Eva Biaudelle anettu tv-aika. Viimeksi hän pääsi lausumaan, että käännytyslakia tukevat menevät kansan selän taakse. Demokratiassa vapaasti valittu enemmistö päättää. Biaudet on itse valittu tasa-arvo- tai vastaavaksi valtuutetuksi poikkeusluvalla, koska hänellä ei ole tutkintoa. Se demokratiasta! Oma etu jyrää kansanedun yli.
Ukkolan persumies Matias Turkkila persulehti Suomen uutisten päätoimittaja, Halla-ahon entinen kampanjapäällikkö, Hommaforumin perustaja ja suomen Sisun ex-varapuheenjohtraja. Piiri pieni pyörii ja persut siinä hyörii, Iltalehti myös. Ukkola persujen kanssa yhteistyössä Yleä vastaan.
Ulina-Ukkola on parkunut samoja virsiä jo vuosikausia. Parasta olisi laittaa sekin onneton johonkin oikeisiin töihin kun toimittajan hommat eivät näytä vieläkään luonnistuvan. Jokin missä ei tarvita aivoja ja joku miespuolinen kertoo mitä pitää tehdä tai sanoa, siinähän tuokin saattaisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Ulina-Ukkola on parkunut samoja virsiä jo vuosikausia. Parasta olisi laittaa sekin onneton johonkin oikeisiin töihin kun toimittajan hommat eivät näytä vieläkään luonnistuvan. Jokin missä ei tarvita aivoja ja joku miespuolinen kertoo mitä pitää tehdä tai sanoa, siinähän tuokin saattaisi onnistua.
No niin. Ajojahti alkoi
Voi tästä asiasta keskustella musta ihan rauhallisesti ja asiallisesti, mutta tämä öyhöttäminen ei ole asiallista keskustelua.
Ylen kanavista Nelonen ja SUp esittää eniten tyhmiä nuorten elokuvia.
Missä laatu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tästä asiasta keskustella musta ihan rauhallisesti ja asiallisesti, mutta tämä öyhöttäminen ei ole asiallista keskustelua.
Näinpä. Kun tosiasioita ei haluta kohdata niin alkaa öyhötys ja spinnaus
Mutta tämä soppa onkin sellainen keitos ettei siitä uhriutumalla ja kaikkia eri mieltä olevia maalittamalla ja solvaamalla pääsekään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon YLE veron voisi olla maksamatta? Vaikka laittomasti mutta protestina. Nyt riitti.
Ite oon vaan blokannut kaiken ylen viestinnän elämästäni, samoin Hesarin ja vastaavien. Taatut trendit pitävät kyllä huolen, että tuo lakkautetaan aikanaan täysin tarpeettomana.
Tässä on nyt pieni ongelma: Iltalehti kuuluu JSN:ään.
Vierailija kirjoitti:
Ylen kanavista Nelonen ja SUp esittää eniten tyhmiä nuorten elokuvia.
Missä laatu!
Etkö haluaisi muiden kuin valtionmedian olevan sallittuja?
Vierailija kirjoitti:
En pyydä.
Olen valkoinen keski-ikäinen heteromies. En ole tehnyt mitään väärää. Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Niin, ja olen vasemmistolainen.
VHM on suomen luonnon vaarallisin eläin.
Vierailija kirjoitti:
Persuus on kyllä ihan omanlaisensa mielisairauden muoto. Ei tätä vainoharhaista ulinaa voi oikein muuten selittää. Miten yhdestä ylen henkilöstökoulutuksesta, jossa tyypit varmaan nukkui ja pelasi kännykällä puolet ajasta, saa kehitettyä tällaista draamaa?
Jos yleläiset nukkuu ja näppäilee puhelinta työaikana, voivat tehdä sitä työttömänäkin.
Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius saapui miespuolisonsa Andrean kanssa ensimmäistä kertaa Presidentinlinnaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/364a7230-62c1-4961-a22a-ff75eb…
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius saapui miespuolisonsa Andrean kanssa ensimmäistä kertaa Presidentinlinnaan.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen valkoihoinen nainen ja en todellakaan pyydä sitä anteeksi. Ylehän syrjii valkoihoisia kun vaativat valkoihoisia pyytämään omaa ihonväriään anteeksi. Täyttä syrjintää valkoihoisia kohtaan.
Voi jeessus taas tätä idiotismin määrää. Mä olen ollut Ylellä töissä 20 vuotta. En ole ikinä joutunut, eikä kukaan ole missään koskaan edes ohimennen ehdottanut että mun pitäisi pyytää ihonväriäni anteeksi.
Olen myös osallistunut monimuotoisuuskoulutuksiin ( 2 kpl), joista toinen koski etnisyyksiä ja toinen vammaisuutta. Molemmat olivat talon sisäisten työntekijöiden oman työn ohessa järjestämiä ( eivät siis maksaneet työnantajalle mitään) ja itse valittuja. Siis itse valitsin osallistua noihin koulutuksiin. . Ja Ja erityisesti tuo vammaisuutta koskeva oli todella hyvä ja antoi ajateltavaa vammaisia koskevien juttujen näkökulmia tarkastellessa.
Jos nuo ovat talon sisäisiä, miksi vedotaan johonkin sopimuksiin kun kysyttiin niiden sisältöä, ja miksi ne ovat salaisia? Jos koulutukset ovat niin hyviä, eikö olisi hyvä että muutkin kuin ylen loiset hyötyisivät niistä?
Huomaatko millaiseen pussiin puhut itsesi tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että pakottaako Turkkila Ukkolaa kirjoittamaan tätä persupaskaa, vai onko hän itsekin ihan täydellinen persu.
Musta tuntuu, että niiden suhteessa on jotain tosi hämärää. Ukkolahan yritti kerran lähteä omille teilleen, mutta palasivat kuitenkin pian yhteen. Olikohan jännämies pakottanut palaamaan. Muuten en mitenkään voi tajuta, että joku joka ei ole persu, pystyisi elämään persujen ytimessä vaikuttavan persun kanssa. Tai sitten Ukkola on aatteeltaan oikea persujen persu, mutta ei missään nimessä puolueeton, niin kuin itse väittää.
Kunhan kasvat voit sinäkin löytää itsellesi kumppanin. Nuo äärimielipiteet ei kanna kauas parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi wokeltajat ovat mahdolllistaneet sen, että Jokke voi vapaasti juhlia rakkaansa kanssa. Hakkarainen olisi muuten lähettänyt ne jo eristyksiin Ahvenanmaalle. Ole hyvä, Jokke!
Voitko olla vielä vähän lapsellisempi? Taitaa juontaa sinne sylttytehtaalle sun ongelmasi tässä
Vassu opettele oikeinkirjoitus.