Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: YLEn salatut koulutukset julki - "pyydä anteeksi jos olet valkoinen cis henkilö"!

Vierailija
04.07.2024 |

Ei ihme, että Yle kieltäytyy luovuttamasta tietoja koulutuksista, kirjoittaa Sanna Ukkola.

Liian pitkä tiivitää mutta kannatta lukea, palkkauksessa etnisyys menee osaamisen edelle, YLE edistää vähemmistöjen "uutta vallankaappausta", 40 eri koulutusta henkilöstölle pelkästää monimuotoisuudesta (joka ei tutkimusten mukaan lisää tulosta), pyydellään anteeksi jos on valkoinen cis henkilö, vähemmistön osaaminen ei riitä joten palkataan työryhmiä avustaman heitä jne.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83

Kommentit (730)

Vierailija
241/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen valkoihoinen nainen ja en todellakaan pyydä sitä anteeksi. Ylehän syrjii valkoihoisia kun vaativat valkoihoisia pyytämään omaa ihonväriään anteeksi. Täyttä syrjintää valkoihoisia kohtaan.

Voi jeessus taas tätä idiotismin määrää. Mä olen ollut Ylellä töissä 20 vuotta. En ole ikinä joutunut, eikä kukaan ole missään koskaan edes ohimennen ehdottanut että mun pitäisi pyytää ihonväriäni anteeksi.

Olen myös osallistunut monimuotoisuuskoulutuksiin ( 2 kpl), joista toinen koski etnisyyksiä ja toinen vammaisuutta. Molemmat olivat talon sisäisten työntekijöiden oman työn ohessa järjestämiä ( eivät siis maksaneet työnantajalle mitään) ja itse valittuja. Siis itse valitsin osallistua noihin koulutuksiin. . Ja Ja erityisesti tuo vammaisuutta koskeva oli todella hyvä ja antoi ajateltavaa vammaisia ko

Minulla kasvaa koko ajan tunne, että sinä et ole ikinä ollut työelämässä.

Vierailija
242/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius saapui miespuolisonsa Andrean  kanssa ensimmäistä kertaa Presidentinlinnaan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/364a7230-62c1-4961-a22a-ff75eb…

Onneksi wokeltajat ovat mahdolllistaneet sen, että Jokke voi vapaasti juhlia rakkaansa kanssa. Hakkarainen olisi muuten lähettänyt ne jo eristyksiin Ahvenanmaalle. Ole hyvä, Jokke!

Voitko olla vielä vähän lapsellisempi? Taitaa juontaa sinne sylttytehtaalle sun ongelmasi tässä

Minusta Hakkarainen on kyllä yksi miesvauva fobioineen. Kuten moni muukin pers.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haen Ylelle töihin ja liitän hakemukseeni rajusti alivalottuneen kuvan naamastani, käynkö n e e k e r i s t ä - ja pääsenkö automaattisesti työhaastatteluun? Vai pitääkö minun lisäksi valehdella olevani kouluttamaton queer?

Yrittämällähän se selviää, vai mitä?

Vierailija
244/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius saapui miespuolisonsa Andrean  kanssa ensimmäistä kertaa Presidentinlinnaan.

Onneksi wokeltajat ovat mahdolllistaneet sen, että Jokke voi vapaasti juhlia rakkaansa kanssa. Hakkarainen olisi muuten lähettänyt ne jo eristyksiin Ahvenanmaalle. Ole hyvä, Jokke!

Voitko olla vielä vähän lapsellisempi? Taitaa juontaa sinne sylttytehtaalle sun ongelmasi tässä

On. Mutta niin on äärivasemmalla olevia ydinperhefoobikkoja. Liekö oma lapsuus ollut lasinen?

Vierailija
245/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perussuomalaisten rasistiksi haukkuminen ilmiannettu. laiton ja syrjivä keskustelu demokratiassa. 

Persut on rasistinen puolue. Persuihin liittyy päästään vioittuneita kusipäämiehiä, joista puolet elää sosiaaliturvalla ja joista vain joka kuudes on töissä.

Minä olen akateeminen nainen. Olen äänestänyt persuja jo useamman vuoden ajan. Tunnen myös monta kaltaistani.

Vierailija
246/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi....... mitä paskaa. 

Ukkolan kolumnit usein ovat juuri sitä 

Vierailija
247/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perussuomalaisten rasistiksi haukkuminen ilmiannettu. laiton ja syrjivä keskustelu demokratiassa. 

Persut on rasistinen puolue. Persuihin liittyy päästään vioittuneita kusipäämiehiä, joista puolet elää sosiaaliturvalla ja joista vain joka kuudes on töissä.

Minä olen akateeminen nainen. Olen äänestänyt persuja jo useamman vuoden ajan. Tunnen myös monta kaltaistani.

Kyllähǎn sinne jokunen sosiopaattinainenkin on eksynyt.

Vierailija
248/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta niin on äärivasemmalla olevia ydinperhefoobikkoja. Liekö oma lapsuus ol

Ai, kukas sellainen on?

Vierailija
249/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
250/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haen Ylelle töihin ja liitän hakemukseeni rajusti alivalottuneen kuvan naamastani, käynkö n e e k e r i s t ä - ja pääsenkö automaattisesti työhaastatteluun? Vai pitääkö minun lisäksi valehdella olevani kouluttamaton queer?

Ymmärrän toki, että on suuri este työnsaannilleni, ettei kukaan sukulaiseni ole töissä Ylessä.

Vierailija
251/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ukkolan kaltaiselle persusekopäälle pitäisi antaa mitään tietoa mistään?

Vierailija
252/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Vierailija
253/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Persulaista parempaa homoilua?

Vierailija
254/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko itsestäsi?

Miksi puhuisin? En ole persu vaan  vastasin viestiin, jossa joku onneton akateeminen nainen kertoi mt-ongelmistaan, jotka olivat johtaneet persuihin liittymiseen.

Vierailija
255/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei osaa vastata miksi on niin tärkeää, että Yle saa pitää budjettinsa, indeksikorotuksensa, pääministeriä kalliimman toimitusjohtajansa..?

MIKSI SINÄ VASEMMISTON KANNATTAJA HENKILÖKOHTAISESTI VAADIT ETTÄ YLEN TOIMITUSJOHTAJAN PALKKA ON YLI 300'000 EUR VUODESSA? [Eikä asiasta saa keskustella ilman nimitellyksi tulemista]

Se palkka on ihan linjassa muiden mediatalojen johtajien palkan kanssa. 

Vierailija
256/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Komppaan saman verran, että olen myös korkeakoulutettu nainen, ansioni ovat niukin naukin ylimmässä desiilissä ja voisin äänestää persuja, elleivät he tekisi suurpedoilla populistista politiikkaa. Luonnon vihollisia en äänestä, muuten hankelista heillä ok.

Vierailija
257/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen hallintoneuvostossa on viisi persua, kysykää niiltä.

Vierailija
258/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta sitten. Tämäkö oli sinulle uutinen? Pitkät piuhat?

Vierailija
259/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittämällähän se selviää, vai mitä?

Täytyy varmaan kokeilla. Ja jos pääsen työhaastatteluun, voin käyttää niqabia ja mustia laseja. Pride-lippu tietenkin myös mukana.

Miksi et käytä muutenkin, jos uskot saavasi niillä tässä yhteiskunnassa paljonkin etuja? Suosittelen kaikille ulisijapersuille.

Vierailija
260/730 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Persulaista parempaa homoilua?

Onko sulla joku h*mofobia? Vai etkö ole tullut kaapista vielä?

Kamalaa tekstiä tuo suoltaa. Mitäs jos sillä ois sateenkaareva lapsi? Ja tuollaista ns paremmasta h*moilusta horisee.