Eläkeläiset ovat tämän ajan kultalusikka sukupolvi
Pelkkää rauhaa nähneet. Suojatyöpaikan saaneet nuorena ja koko elämänsä samalla työnantajalla ilman nykyään vaadittavaa koulusta, halukkaat ylenneet. Työ tahti oli rauhallista, nykyään multitaskataan eli yksi työntekijä joutuu tekemään kolmen työt.
Elintaso oli aivan eri, kaikki pystyivät rakentamaan omakotitalon ja pitämään kesämökkiä ja siihen päälle vielä se peritty 60ha metsä.
Nyt ajellaan tuliterällä quasqailla ja vikistään ettei eläkkeisiin saa koskea.
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii juuri omiin vanhempiini automerkkiä myöten. Pitkään suvussa perintönä ollut metsäkin meni boomeri isän myymänä muille. Mikä vttu suuria ikäluokkia riivaa? Aivan käsittämätöntä ahneutta ja itsekkyyttä.
Sinulleko olisi pitänyt säästellä? Miksi et tienaa omaa elantoasi kuten hekin?
Olen eri kirjoittaja, mutta voin vastata tyhmään ja lapselliseen kysymykseesi silti.
Nykyään ei ole niin naurettavan helppoa kerryttää omaisuutta kuin teillä kermapeffoilla oli.
Tiedät sen itsekin, mutta kun olette niin henkisesti häiriintyneitä ja luonnevikaisia, niin MITÄÄN ETTE KOSKAAN MYÖNNÄ!
Nykyään nuoremmat ihmiset osaavat tarkastella omaa itseään ja heillä on itsereflektio kyky. Teillä ei ole. Ette ikinä myönnä mitää
Miten tämä itsereflektiokykysi tulee ilmi? Kun kehut miten mahtava ja kaikinpuolin paras ikäluokka olette ja että kaikki on teillä vain ja ainostaannitse ansaittua? "Paras poimii madot "- vanha boomerien sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii juuri omiin vanhempiini automerkkiä myöten. Pitkään suvussa perintönä ollut metsäkin meni boomeri isän myymänä muille. Mikä vttu suuria ikäluokkia riivaa? Aivan käsittämätöntä ahneutta ja itsekkyyttä.
Miksei minullekin ja minun lapsilleni koska sitä oli isällekin säästetty ja usean sukupolven ajan. Hyvin kelpasi hänelle perintö mutta Itsekäs boomeri teki sitten tästä perinteestä lopun. Niin kuvaavaa suurten ikäluokkien toimintaa. Enemmän minä tienaan elantoani kuin boomerit, jotka eivät edes omia eläkkeitään maksaneet.
Omat tulonsa ja perintönsä saa käyttää aivan kuten itse haluaa. Tienaa oma elantosi ja lakkaa valittamasta
Omaisten ei ole pakko hoitaa eikä auttaa eläkeläisiä. Ei ole sellaista lakia.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin katsoa jotain telkasta tai lukea, mulla 9 lukematonta kirjaa. Mutta kyllä nää perjantai-illan kännijutut aina mummua kuitenkin enemmän viihdyttää. Olette hauskoja kaikessa vihamielisyydessänne ja katkeruudessanne.
Tarkoittanet, että ap on.
Taitaa olla sama tyyppi, joka väitti, että suuret ikäluokat ovat varastaneet parhaat rantatontit.
Mutta varmaan viisaana ihmisenä osaat kertoa, mistä tuo ap:n vihamielisyys ja katkeruus oikein kumpuaa.
Nyt kun boomerit tulevat vanhaksi ja me lapset saadaan edunvalvontaoikeus, alkaa tulonsiirtovirta kääntyä toiseen suuntaan. Itse sitä pitää itsestään huoli pitää
- "paras poimii madot"
eipä ollut heidän aikaa as tukea eikä kelankulta korttia ei edes lapsi lisää. lueppa historiaa jos osaat tuskin osaat lukutaitohan olisi sinun polvelta jo liikaa vaadittu. ap parasiitti miten kehtaat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei minullekin ja minun lapsilleni koska sitä oli isällekin säästetty ja usean sukupolven ajan. Hyvin kelpasi hänelle perintö mutta Itsekäs boomeri teki sitten tästä perinteestä lopun. Niin kuvaavaa suurten ikäluokkien toimintaa. Enemmän minä tienaan elantoani kuin boomerit, jotka eivät edes omia eläkkeitään maksaneet.
Omat tulonsa ja perintönsä saa käyttää aivan kuten its
Hauska nähdä miten tämäkin boomeri "poimii niitä matojaan " ja tienaa omaa elantoaan.
-Paras poimii madot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että mulla menee noin hyvin kuin ap kertoo.
Taitaa olla muistissa ja ymmärryksessä vikaa, kun en itse ole tuota huomannut.
Tätä samaa olen nyt palstan verran ihmetellyt. Kuka mahtoi viedä sen 60 ha metsää, esimerkiksi.
Mun vaarilla oli n 40 hehtaaria metsää. Isä meidät 8 lasta elätti ilman koneita, hevonen peltötöissä. Kirkolle muuttivat ja pellot pakettiin kun saivat kansaneläkkeen 65 täytettyään.
Me 8 lasta perimme , ei tullut 60 hehtaaria vaan viitisen hehtaaria. Nyt on jo 6 palstaa seuraavalla sukupolvella, itse vielä istun hehtaarieni päällä ja lapset perivät sen, kol.me lasta saa reilun hehtaarin.
Kuka vei suvultani 8* 55 ha?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun boomerit tulevat vanhaksi ja me lapset saadaan edunvalvontaoikeus, alkaa tulonsiirtovirta kääntyä toiseen suuntaan. Itse sitä pitää itsestään huoli pitää
- "paras poimii madot"
Aiot niinko kavaltaa? Rikollinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomeri-ikäluokka on se, joka julistaa kovaan ääneen että vanhemmat hoitaa itse jälkikasvunsa koska "jokainen hoitaa vain omansa".
Kertokaa arvon vanhukset, miksi sama ei koske teitä? Miksi ei perittäisi koko eläke valtiolle siinä kohtaa kun palveluasuminen/vanhainkoti kutsuu? Koska jokainen maksakoot oman vanhuutensa hoidon.
Onneksi vanhempasi ovat sinut hoitaneet ja kasvattaneet noin valveutuneeksi. Odota vaan, vanhenet itsekin, kuinka sitten suu pannaan, suppuun?
Suu suppuun.
Jokaiselle ansionsa mukaan.
Jokainen hoitaa oman tonttinsa.
Vellip**seet, pullamössöt, nykykakarat ei mitään osaa eikä mistään mitään tiedä.
Me rakennettiin tämä maa sodan jälkeen (mutta joku muu rikkoi sen).
Jne.
En malta odottaa aikaa, kun sinun ikäluokkasi poistuu ensin internetistä ja sitten koko maailmasta. Ei tule ikävä. Muista toki maksaa oma hoitosi, mielellään toteutuneiden, oikeiden kulujen mukaan. Jos ei muu auta, realisoidaan se rakas omaisuutesi. Ethän sinä sitä kellekään halua jättää ja arkussa et sillä mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olen nyt palstan verran ihmetellyt. Kuka mahtoi viedä sen 60 ha metsää, esimerkiksi.
Mun vaarilla oli n 40 hehtaaria metsää. Isä meidät 8 lasta elätti ilman koneita, hevonen peltötöissä. Kirkolle muuttivat ja pellot pakettiin kun saivat kansaneläkkeen 65 täytettyään.
Me 8 lasta perimme , ei tullut 60 hehtaaria vaan viitisen hehtaaria. Nyt on jo 6 palstaa seuraavalla sukupolvella, itse vielä istun hehtaarieni päällä ja lapset perivät sen, kol.me lasta saa reilun hehtaarin.
Kuka vei suvultan
Varmaan ap tietää. Miten on, onko suvussanne, miten se nyt kirjoitettiinkaan, qasqaita kenelläkään, vai onko joku senkin vienyt? Ja se sama joku on saanut tuosta noin vain työpaikan ja niin edelleen. Eikä pidä unohtaa varastettuja rantatontteja.
Vierailija kirjoitti:
eipä ollut heidän aikaa as tukea eikä kelankulta korttia ei edes lapsi lisää. lueppa historiaa jos osaat tuskin osaat lukutaitohan olisi sinun polvelta jo liikaa vaadittu. ap parasiitti miten kehtaat valittaa.
Koko ajanhan he vetävät vastiiketonta muiden heille maksamaa eläkettä. Mikäs muu se on kuin kelan kultakortti. Sinun kirjoitustaitosi ei ole sillä tasolla , että voit kritisoida muita. " lapsi lisä, kelan kultakortti" tai ainahan boomeri voi ja kritisoi vaikka on nettosaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin katsoa jotain telkasta tai lukea, mulla 9 lukematonta kirjaa. Mutta kyllä nää perjantai-illan kännijutut aina mummua kuitenkin enemmän viihdyttää. Olette hauskoja kaikessa vihamielisyydessänne ja katkeruudessanne.
Taitaa olla sama tyyppi, joka väitti, että suuret ikäluokat ovat varastaneet parhaat rantatontit.
Mutta varmaan viisaana ihmisenä osaat kertoa, mistä tuo ap:n vihamielisyys ja katkeruus oikein kumpuaa.
Jäänyt koulut käymättä, työt saamatta, parisuhteet ei onnistuneet vaan yh tai elatusmaksuja työttömänä maksava. Mt ongelmat voivat olla perinnöllisiäkin heillä jotka vanhempiaan syyttelee päättäjien päättämistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: eläkekusetuksesta. Eläkkeensä maksattamisesta muilla. Eikö tämä ole tullut jo aika selväksi?
Sotessa suunnitellaan, että omaiset osallistuvat eläkeläisten hoitoon ja hallitua vei auto ja linja-autorahat. Omaiset on kotona.
Ei ole tietoakaan kuka hoitaa miljoona neljäsataatuhatta vanhuuseläkeläistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "paras poimii madot"
Aiot niinko kavaltaa? Rikollinen mieli.
Enköhän.. otetaan omia vähän takaisin päin. Niin ne vanhemmatkin ottivat minulta eläkkeensä.
Ja sitä paitsi:
- paras poimii madot
Hallitus helpottaa irtisanomista eikä kaikki saakaan työmarkkinatukea, kun ne omistaa metsää tai sijoitusasunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me 8 lasta perimme , ei tullut 60 hehtaaria vaan viitisen hehtaaria. Nyt on jo 6 palstaa seuraavalla sukupolvella, itse vielä istun hehtaarieni päällä ja lapset perivät sen, kol.me lasta saa reilu
Mulla on 14 vuotta vanha yaris. Velipojalla 20 vuotta vanha paku, muut ovat jo ajonsa ajaneet. Nuori polvi on varakasta, vaariin joka ne hehtaarit osti torpparilunastuksessa, isääni ja minuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Opetele sinä parasiitti itse ensinnäkin kirjoittamaan. Sitten lukemaan ja alapa itse lukemaan sitä historiaa!
Köyhäinapu oli olemassa. Se että sitä ei jokainen tarvinnut, ei tarkoita etteikö sitä olisi ollut. Sinä et tarvinnut kun sait lampsia ilman koulutusta oppimattoman luupääsi kanssa suoraan töihin ja lölliä siellä eläkkeelle asti, jonka ME MAKSAMME SINULLE! 25% maksetaan omista pikkupalkoista. Sinä maksoit olemattoman osuuden eläkkeitä.
Sika. Häpeämätön röyhkeä, julkea moukkamainen sika.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, ja kiva heittää vielä välillä vettä kiukaalle. 😄
Onneksi vanhempasi ovat sinut hoitaneet ja kasvattaneet noin valveutuneeksi. Odota vaan, vanhenet itsekin, kuinka sitten suu pannaan, suppuun?