Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitte luottaa miehiin?

Vierailija
01.02.2007 |

Tai ylipäätään kehenkään? Mä en oo koskaan osannut luottaa oikein kehenkään. Nytkin oon löytänyt ihanan miehen, mutta en pysty vaan luottamaan häneen =( Tähänkö tää kaatuu taas?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on vaan pakko, jos haluaa rakastaa

Vierailija
2/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksiäkin olen joutunut kokemaan, mutta se kuuluu elämään. Elämä olisi todella raskasta, jos koko ajan pelkäisin, että mies pettää (tavalla tai toisella). Suren sitä sitten, jos niin käy. Tsemppiä ap !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sen vaistoaa, kannattaako luottaa.

Vierailija
4/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee salapoliisityötä ;o) - ei mitään kännykän tutkimisjuttuja tms. mutta kiinnitä huomiota mm. miehen (lapsuuden kodin) perhesuhteisiin, ja siihen miten hän on kavereidensa kanssa, millaisia kavereita hänellä on.

Anna ajan kulua, ja anna miehen voittaa teoillaan luottamuksesi. Pidä oman pääsi sisällä ajatuksesi avoinna muillekin / muunkinlaiselle elämälle. Mutta ole silti sitoutunut, ymmärrätkös? Hankalaa selittää. Siis suojele itseäsi, älä luota 100 % äläkä luota hölmösti (vaikka perusteita sille, että mies olisi luotettava). Mutta älä ole suoranaisesti epäilevä, anna miehen olla ihan rauhassa juuri sellainen kuin hän on ja tyydy tarkkailemaan tilannetta ;o)... ovelaa, mutta tehokasta.

Vierailija
5/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on mun oma mies.

Vierailija
6/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on kaikin puolin luotettavan oloinen. Lähes kaikki sen kaverit on perheellisiä ja omaan perheeseensä/sukuunsa miehellä on tosi läheiset ja hyvät välit. Eli vaikuttaa kunnolliselta. Siltikin mua mietityttää aika paljon. Oon mieheen ihan rakastunut ja mieskin vaikuttaa ja sanoo olevansa minuun. Mutta mulla on yksi avioero takana ja siksikin paljon pahoja muistoja siitä, kuinka ihmisiin ei voi ikinä luottaa. Ja tämä vaivaa mua ja häiritsee tätä uutta suhdetta.

ap