Miksi lapsettomat kuvittelevat aina olevansa ylihyviä vanhempia?
Kun ovat aina tuomitsemassa niitä joilla on lapsia tyyliin " kyllä minä tekisin niin ja Minä En KOSKAAN tekisi noin" ????
Kysyn vaan?
Kommentit (6)
vanhempia lasten nukkuessa tai muuten poissaollessa. Vai tunnustaako joku, että käytäntö toimisi paremmin kuin ajatus toiminnasta silloin, kun toiminnan kohde on " poissa pelistä" .
Kun olet aina tuomitsemassa lapsettomia tyyliin " ne lapsettomat aina kuvittelevat sitä ja tätä" ????
Äitini käyttää joskus sanontaa, että ihminen puhuu sillä varmuudella minkä vain täydellinen tietämättömyys voi antaa.
Valitettavasti monet lapsen saaneet lapsettomat joutuvat sitten koville henkisesti kun arki tulee eteen, synnytyksen jälkeinen masennus on heillä yleisempää kuin muilla.
Lastenpsykiatri totesi huoltajuusoikeudenkäynnissä lapsen äidistä mm. että hän on arvaamaton ja epävakaa. Tuomarin kysyessä, miten psykiatri arvelee minun, lapsettoman äitipuolen, selviytyvän kyseisen lapsen naispuolisen vanhemman tehtävästä, hän kuulemma sanoi, että olen tasapainoinen ja lasta hyvin huomioiva nainen, joten tulen selviytymään tehtävästä erinomaisesti. En tietenkään ollut paikalla, mutta näin mieheni asianajaja minulle kertoi.
Näin on myös käynyt. Entisestä piipittävästä hermorauniosta tuli meillä tasapainoinen, iloinen ja rohkea lapsi.
Kun kaikki jotka lapsia saavat eivät ansaitsisi heitä, kun taas lapsettomat jotka jokaikinen heistä on oikea Äiti, isolla Ä:llä....