Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei niitä jäätelörasioita muka saa käyttää?

Vierailija
03.07.2024 |

Kertokaa nyt tyhmemmälle, että mikä niissä on ongelmana? Elintarvikemuovia, joka kestää pakastamisen. Miksei niitä saa pestä ja käyttää vaikka salaateille jääkaapissa? Ymmärrän jos rasia on rikki tai kaataisi sellaiseen jotain kuumaa, mutta että edes salaateille ei saisi käyttää koska "niistä voi irrota muovimolekyylejä". Eikö ne muovimolekyylit irtoa siihen jäätelöönkin sitten?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroon ei myöskään saisi laittaa niin vanhoja posliiniastioita, joissa ei ole mikronkestävyysmerkintää. Huomasin juuri, että teemalautaseni ovat niin vanhoja, ettei niitä voi mikrossa käyttää.

EIkö posliinia saa laittaa mikroon?

PosliiniPirjo

Ei noin iäkästä.

Vierailija
82/83 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää valehtelua ja kuluttajien pelottelua se on kaikenmaailman rasioiden myynnin maksimoimiseksi. Ymmärtäkää jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän niitä kankaisten kuukautissiteiden liotusastioina.

Tämä oli hauska, koska itse pidän sellaisessa jäätelörasiassa (Aino) puhtaita ja kuivia kestositeitä. En olisi itse hoksannut niitä laittaa siihen, mutta kaverini, joka auttoi minua muutossa, oli pakannut ne siihen, ja siihen ne jäivät.

No tuollaisesta uusiokäytöstä tuskin on haittaa.

Paitsi silmälle. Vai olenko ainoa, jolla on tavarat kauniissa säilytyslaatikoissa?

Sen takiahan ihmiset tykkäävät noita jäätelörasioita käyttää, kun ne ovat niin nättejä ettei niitä malteta heittää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi