Ollaanko me 50v vanhoja?
Kommentit (134)
Keski-ikäisiä. Eli ei nuoria eikä vanhoja.
Jos haet töitä niin heikoilla olet.
Riippuu ihan siitä, minkä ikäiseltä kysyy. 10-vuotiaan mielipide saattaa olla hieman erilainen kuin vaikka 90-vuotiaan.
Onhan 50 vuotiaana parasta ennen päiväys mennyt jo vuosia sitten mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli kyllä shokki, kun tajusin että 10 vuoden päästä olen 60. Siitä ei tunnu olevan kuin hetki, kun täytin 40.
Miten voi olla shokki? Jokainen vanhenee, tajuuhan ton jo lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haet töitä niin heikoilla olet.
Toisaalta miksi hakisin, tässä iässä on tarkoitus hankkiutua nykyisistäkin eroon. Rahaa on koska olen hoitanut asiani kunnolla, kyllä sitä tähän ikään mennessä on ehtinyt kertyä. Heti kun pääsen siihen ikään, että saan ansiosidonnaista täydet 500 päivää irtisanoudun töistä ja jään odottamaan eläkettä. Toivottavasti ei tarjota töitä mutta ne nyt on helppo välttää vaikka tarjottaisiinkin. Joku nuorempi saa minun vanhan työpaikan sitten. M54
Vierailija kirjoitti:
Onhan 50 vuotiaana parasta ennen päiväys mennyt jo vuosia sitten mutta mitä sitten.
Voi olla mutta ei viimeinen käyttöpäivä kuitenkaan. Kovaa ajoa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha vielä pitkään aikaan. Vaihdevuosien jälkeen on mukava kun voi paneskella huolettomasti ilman kortsua. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt koska kieltäydyin työntämästä sellaista luonnotonta paskaa itseeni. Ehkä se on osasyy siihen miksi olen näin hyvässä kunnossa ja seksihalutkin on tallella. N54
Yhhyh. Tuli oksennusta suuhun. Kukahan vanhusta haluaa paneskella.
En usko, että sinulla on varaa nirsoilla.
Turha miettiä, ikä on vain numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha vielä pitkään aikaan. Vaihdevuosien jälkeen on mukava kun voi paneskella huolettomasti ilman kortsua. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt koska kieltäydyin työntämästä sellaista luonnotonta paskaa itseeni. Ehkä se on osasyy siihen miksi olen näin hyvässä kunnossa ja seksihalutkin on tallella. N54
Yhhyh. Tuli oksennusta suuhun. Kukahan vanhusta haluaa paneskella.
Et ole vissiin nuorempienkaan kanssa paneskellut
Ei me kaikki olla 50 vuotta vanhoja.
Kyllä tuntuu vanhalta mutta virallisesti vanha ikä kait katsotaan alkavan 65 vuotiaana.
Ihan pentuja te olette.
t. mies vm. 1968
Joo, niin kauan kun pysyy terveenä, ei oo hätää. Olen 68.