Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me 50v vanhoja?

Vierailija
03.07.2024 |

Vai ei?

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vanhoja, mutta mielummin vanha kuin aikuinen ;)

Vierailija
102/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Valis on kyllä vanha, millä tahansa mittarilla mitattuna. Moni muu viisikymppinen ei.

Miten niin?

Näyttää vanhukselta, kuulostaa vanhukselta, ajatusmaailma ja elämänpiiri suppeampia kuin joillain yhdeksänkymppisillä.

Ehkäpä mä alan näyttämään nuoremmalta, kun saan hammasasiat kuntoon ja jos saan oman eläkkeen ,niin ei tarvitse enää sen jälkeen olla niin suppea elämänpiiri.

Kyllä Ammattivalittaja muun muassa tässä myöntää suoraan henkilöllisyytensä. Kommentti on esitetty "Valiksesta", ja hän vastaa kommenttiin: "Ehkäpä mä alan näyttämään..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Täällä yli 50 seniilit selittelee. Olette vanhoja!

Vierailija
104/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Itse syntynyt 68 ja alan lähestyä keski-ikää. Vähät välitän nuorempien kategorisoinnista.

Vierailija
105/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Valis on kyllä vanha, millä tahansa mittarilla mitattuna. Moni muu viisikymppinen ei.

Miten niin?

Olethan sä itsekin kirjoittanut tänne lukemattomia kertoja, että näytät sekä omasta että muiden mielestä seitsemänkymppiseltä. Sun ajatukset ja elämäntapa taas on kuin kahdeksankymppisen. (Tai itse asiassa mun 84-vuotias mummo on sekä henkisesti että fyysisesti paljon virkeämpi kuin sä.)

Mistä tiedät kuka täällä kirjoittaa ja mitä kun kaikki kirjoittavat nimettöminä? Vai kuvitteletko vaan? Ihan tosissani siis kysyn mistä sen näkee.

Olet vissiin uusi palstalla? Sokea Reettakin tunnistaa Ammattivalittajan ketjut.

106/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Täällä yli 50 seniilit selittelee. Olette vanhoja!

Mä oon viälä vähä alle 😁 

Vierailija
107/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette mun mielestä t. Kolmevitonen

Vierailija
108/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eläkkeelle yrittäminen on ollut Valiksen uusi teema nyt viime aikoina. Se muutaman satkun eläke muuttaisi koko elämän. Ei Valis tietysti oikeasti eläkkeelle pääse, kukapa lääkäri sellaiset paperit kirjoittaisi ja mistä syystä.

Vierailija
109/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 vuotias mies. Töissä on niin raskasta etten jaksa vapaalla juuri mitään. Tuntuu, että olisin 60v ja valmis eläkkeelle. Ihmiset pitää minua hyväkuntoisena, kun ylipainoa on vain alle 10kg. Ei fyysistä työtä jaksa elävä Erkkikään näin vanhana. Äly ei riitä korkeaan koulutukseen ja kevyisiin toimistohommiin. Kyllä vituttaa ja väsyttää. Työttömäksi loiseksi en kuitenkaan heittäydy. Ei sovi arvopohjaan. Ennemmin kuolen "sorvin ääreen".

Kannattaisi ehkä hankkiutua eroon siitä ylipainosta niin jaksaisit paremmin. Tuossa iässä pitää jaksaa mitä vaan. Kannattaisi keskittyä enemmän kuntoiluun ja vähemmän valittamiseen. Tuollaisen väsymyksen "korjaaminen" lisälevolla ei auta. Perse irti penkistä vaikka pahalta tuntuu ja yllättävän nopeasti se siitä lähtee korjaantumaan. M54

Vierailija
110/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Olethan sä itsekin kirjoittanut tänne lukemattomia kertoja, että näytät sekä omasta että muiden mielestä seitsemänkymppiseltä. Sun ajatukset ja elämäntapa taas on kuin kahdeksankymppisen. (Tai itse asiassa mun 84-vuotias mummo on sekä henkisesti että fyysisesti paljon virkeämpi kuin sä.)

Mistä tiedät kuka täällä kirjoittaa ja mitä kun kaikki kirjoittavat nimettöminä? Vai kuvitteletko vaan? Ihan tosissani siis kysyn mistä sen näkee.

Olet vissiin uusi palstalla? Sokea Reettakin tunnistaa Ammattivalittajan ketjut.

Tai ehkä sinulla on MT ongelma ja kuvittelet. Sekin on mahdollista, ethän sinä sitä tietenkään itse tunnista.

Vierailija
111/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Notkutko siis itse täällä kaikki päivät niin että luulet tietäväsi kuka kirjoittaa mitäkin? Ei jeesus... Mitä teet työksesi?

Vierailija
112/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi eläkkeelle yrittäminen on ollut Valiksen uusi teema nyt viime aikoina. Se muutaman satkun eläke muuttaisi koko elämän. Ei Valis tietysti oikeasti eläkkeelle pääse, kukapa lääkäri sellaiset paperit kirjoittaisi ja mistä syystä.

Jokainen pääsee vähintään vanhuuseläkkeelle ja jos on sairauksia voi päästä sairaseläkkeellä.

Vierailija
113/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanha vielä pitkään aikaan. Vaihdevuosien jälkeen on mukava kun voi paneskella huolettomasti ilman kortsua. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt koska kieltäydyin työntämästä sellaista luonnotonta paskaa itseeni. Ehkä se on osasyy siihen miksi olen näin hyvässä kunnossa ja seksihalutkin on tallella. N54

Vierailija
114/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syntynyt '74 tai aiemmin, niin olet tänä vuonna 50-vuotias tai vanhempi.

/lanka

Vierailija
115/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vanha vielä pitkään aikaan. Vaihdevuosien jälkeen on mukava kun voi paneskella huolettomasti ilman kortsua. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt koska kieltäydyin työntämästä sellaista luonnotonta paskaa itseeni. Ehkä se on osasyy siihen miksi olen näin hyvässä kunnossa ja seksihalutkin on tallella. N54

Yhhyh. Tuli oksennusta suuhun. Kukahan vanhusta haluaa paneskella.

Vierailija
116/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut vielä ketään kuka ei haluaisi jos tyyppi on minulle kelvannut ja rima on kuitenkin melko korkealla. N54

Vierailija
117/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt katsoo esim. Elisabeth Hurleyn bikinikuvia niin kyllä minulla alkaa töpö jäykistymään ja pökkisin varmasti jos vain saisin. M37

Vierailija
118/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistat varmaan tuon kun olet itse siinä iässä. Vai unohtuiko, että sinäkään et nuorene vaan vanhenet koko ajan?

Vierailija
119/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaan keski-ikäisiä. Ihanaa.

Vierailija
120/134 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ainakaan mikään nuori ole. Ei ihan ikäloppu mutta enemmän on elämää takanapäin kuin edessä. -n50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi