Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!

Vierailija
03.07.2024 |

Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:

Vaalea, siniset silmät

Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas

Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI 

Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea

Klassinen pukeutumistyyli

Asuu etelä Helsingissä

Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta

Hyvä rakastaja

Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne

Eläinrakas

Itse olen vastaava "naisversio".

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoo olevansa vastaava naisversio. Todellisuudessa tavis joka luulee olevansa erityinen koska on hoikka ja tuunannut naaman laittamalla kilon meikkiä.

Olen kyllä kaikkia noita listaamiani asioita, mutta naiseksi muutettuna. Esim. olen pitkä 172 cm, vaalea, siniset silmät, urheilullinen, akateeminen, lojaali, tykkään matkustella, asun etelä-Helsingissä jne  AP

Vierailija
82/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/8,75

voit kuitenkin löytää seuraavan ukkelin:

työtön 

pituus 162cm 

erektio ei pelitä kuin yksin ollessa

Tykkää neulomisesta ja kukkien kuivaamisesta

ulkonäkö sama kuin muumien möröllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen hassu kutina, että ap taitaa olla mies. Mahdollisesti se, joka mölisee aina jotain täydellisestä hiusrajasta.

Vierailija
84/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet etsinyt kauan eikä löydy. Siinä vastauksesi.

Vierailija
85/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä lähes ällöttää lukea näitä kriteerejä. Sama kuin sanoisin että naisella pitää on terhakat isot tisulit, täydellinen hymy ja ottaa hyvin suihin. No laitetaan sinne että pitää olla lojaali niin tulee se pakollinen henkinen vaatimuskin.

Apn kriteerit on just tuota että kunhan pimppi kostuu. Mies ei ole ihminen, pelkkä komea vartalo ja näyttelyesine ystäville plus hemmottelija.

Vierailija
86/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi apn kuvailema menestynyt ja itsestään valtavan hyvää huolta pitänyt komea pitkä mies alentuisi olemaan tuollainen lelu vailla oikeaa arvoa?

Vierailija
87/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ulkonäkökeskeistä.

Jep voisi toivoa että aikuista ihmistä kiinnostaa enemmän muut asiat kuin ulkonäkö jos parisuhdetta kaipaa.

Vierailija
88/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten vaatimusten takia suomessa on yli 500 000 sinkkumiestä ja 500 000 sinkkunaista. yksin jää tuokin aloittaja.

Vierailija
89/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI"

Helsingin talousalueella KTM mediaanipalkka oli 6 000 euroa. Diplomi-insinöörin mediaanipalkka vakituisessa työsuhteessa on noin 5 400 euroa ja keskiarvopalkka yli 5 800 euroa kuukaudessa.

Varmaan 40-50v ikäluokassa tulot ovat jo melko hyvin nousseet urahakuisilla. Minun mielestäni 6 000 euroa/kk (brutto) on hyvin toimeentuleva, mutta onko AP:n mielestä alle 10 000 euroa/kk (brutto) edes erittäin hyvin toimeentuleva?

Ikäluokan 40-50 ikäisiä miehiä on pk seudulla 50 000 (500 000 miehestä)?

KTM/DI koulutuksen käy ikäluokasta ehkä 2%

KTM/DI koulutuksen saaneista ehkä 10-20% tienaa yli 10 000 euroa/kk?

Pituus noin 185 cm on paljon, 180 - 185 cm on jo paljon yleisempi. Jos pituustavoite olisi vaikka 180 - 190 cm, niin tämä olisi 25% 40-50 ikäisistä miehistä?

Vapaana on ehkä 20%

Kuinka moni yllä olevista miehistä täyttää melko kovat ulkonäkökriteerit (silmienväri etc.)? 10%?

Todennäköisiä AP:n hakemia miehiä on PK seudulla: 50 000 * 0,02 * 0,2 * 0,25 * 0,2 * 0,1 = 1 mies pk seudulla.

En tiedä miehen nimeä, mutta sanotaan vaikka että hän on Matti. En tiedä minkälaista naista etsii, mutta toivotan onnea sinulle.

Vierailija
90/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että muutin mielisairaan valinnan Etelä-Helsinki, koko PK seuduksi. Toivottavasti pystyt tässä edes joustamaan niin etsimiäsi miehiä on arvioni mukaan se 1 kpl.

Vierailija
91/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä montaa ole. Ja meistä ovat kiinnostuneita myös kaltaisesi 30-35-vuotiaat naiset. Aika vähäiset ovat mahdollisuutesi siis.

Vierailija
92/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap hakeutua terapiaan, jossa voisit puhua tuosta kateudestasi naisia kohtaan? Koska kateudesta tuossa on kyse. Kuvailet omaa miesihannettasi ja kadehdit naisia, joiden ei tarvitse tulla edes kaapista ollakseen miesten kanssa. 

Vierailija
93/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on miehen kirjoittama.

Vierailija
94/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on miehen kirjoittama.

Hiusrajahulluhan se on. Toivottavasti reppana ymmärtää joskus olevansa homoseksuaali. Viime vuodet on vain haikaillut noiden täydellisten miestensä perään ja haaveillut olevansa itse se nainen, jolla on ihana mies. Enkä vittuile tai vitsaile, vaan tämä asia on päivänselvä. 

Vierailija
95/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, paha mennä heittämään myöskin siksi että keskinäinen dynamiikka ja ymmärrys asioista ratkaisee. Täytyy olla vahva mies jos kykenee dominoimaan naista alistamatta häntä. Toisaalta jos nainen asettuu automaattisesti miehen alapuolelle niin hän kokee itseään vahvemman miehen helposti dominoivana. No nää nyt on näitä ajatuksiani elämästä.

Tarkoitan dominoivalla miehellä, että on itsevarma ja maskuliininen ja tietää mitä haluaa.

Olen itse itsevarma nainen ja en halua mitään "heittopussia" ap

Itsevarma ja kyselet tyhmiä kakkapalstalla hmm..

Vierailija
96/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuollainen menestynyt komea mies on homo tai miehiin painottava bi. Lisäksi tuollaiset heterotkaan eivät välttämättä halua sitoutua. Miehet eivät useinkaan halua enää lapsia, mikä on aiemmin ollut syy jonkinlaiselle parisuhteen tapaiselle.

Vierailija
97/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, en ole mies, vaan nainen, joka vastaa mainittuja kriteerejä. Etelä-Helsinki on tärkeä, koska en suostu itse muuttamaan alueelta. Ja tuloraja tosiaan tuo vähintään 10 000 euroa / kk:ssa. Tottakai haluan mehen jota on kiva esitellä kavereille ja joka on haluttava seksuaalisesti sekä hemmottelee minua. En ymmärrä, mikä näissä kriteereissä on niin ihmeellistä. Ette te paljoa minulle toivoa anna. Tuo Norjaan muuttaminen on ehkä paras vinkki, tosin ei minulle mahdollinen. 

Vierailija
98/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap hakeutua terapiaan, jossa voisit puhua tuosta kateudestasi naisia kohtaan? Koska kateudesta tuossa on kyse. Kuvailet omaa miesihannettasi ja kadehdit naisia, joiden ei tarvitse tulla edes kaapista ollakseen miesten kanssa. 

En ymmärrä tätä kommenttia. En ole kateellinen muille naisille. Olen täälläkin iloinnut niiden naisten puolesta jotka ovat kertoneet löytäneensä oman miesihanteensa vastaavan tyypin. 

Vierailija
99/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap välitä. Saahan sitä kriteereitä kumppanille olla, vaikka olisivatkin sitten aika pinnallisia kriteereitä. Itseäni tuossa listalla häiritsee tai ihmetyttää tuo dominoiva luonne. Mitä se tarkoittaa? Daddy dom?

Vierailija
100/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liikuntavammainen, vai miksi pitää olla samasta kaupunginosasta? Eikö talo Espoossa kelpaisi?