Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!
Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:
Vaalea, siniset silmät
Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas
Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI
Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea
Klassinen pukeutumistyyli
Asuu etelä Helsingissä
Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta
Hyvä rakastaja
Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne
Eläinrakas
Itse olen vastaava "naisversio".
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap itse on 40+ huipputyöntekijä, niin hänellä lienee laajat ystävä- ja uraverkostot. Miksi tällainen ihminen ei tietäisi, mistä löytää vastaavia miehiä?
Suurin osa ystävistäni on naimisissa, ja en deittaile kollegoja. ap
Minä puhuinkin laajoista verkostoista. Eivät kaikki ihmiset, joita tapaat työelämässä ole kollegoitasi - paitsi jos elät tynnyrissä.
0% mahdollisuus
Selvennys: koska aloitus on vale
Vierailija kirjoitti:
0% mahdollisuus
Ihan tosissaan tehty. Mietin että jaksanko enää etsiä, vai tyydynkö olemaan sinkku lopun elämääni. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0% mahdollisuus
Ihan tosissaan tehty. Mietin että jaksanko enää etsiä, vai tyydynkö olemaan sinkku lopun elämääni. AP
Miten oikeastaan olet etsinyt? Kerro konkreettisia esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap itse on 40+ huipputyöntekijä, niin hänellä lienee laajat ystävä- ja uraverkostot. Miksi tällainen ihminen ei tietäisi, mistä löytää vastaavia miehiä?
Ah, oot ystäväpiirin jämäpala, jolle kukaan ei halua suositella tuttaviaan, koska no... Tiedät varmaan itsekin syyn.
Heti ensimmäisestä kriteeristä selvisi että olet typerä. Siis jos mies on niin ihmeellinen että täyttää kaikki muut kriteerit, jatkat etsintää koska väärän väriset silmät?
Kun miettii vähän syvemmin näitä kriteerejä, ne kuulostaa aatun jutuilta.
"minä olen tälläinen naisversio" ja et taatusti ole.kuullostat neloselta joka luulee olevansa ysi ja haluaa kympin miehen.
Ap sanoo olevansa vastaava naisversio. Todellisuudessa tavis joka luulee olevansa erityinen koska on hoikka ja tuunannut naaman laittamalla kilon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0% mahdollisuus
Selvennyksen selvennys: vale on se oma kertomuksesi, jonka tuossa tuot esille. Ja "kriteerisi" sille kumppanille ovat toinen vale - tai ainakin toiveajattelua.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo olevansa vastaava naisversio. Todellisuudessa tavis joka luulee olevansa erityinen koska on hoikka ja tuunannut naaman laittamalla kilon meikkiä.
He menevät tinderiin jossa miehet spämmää tyhjillä kehuilla huijatakseen ilmaiseen seksiin. Ne miehet ostaisivat panon, mutta kun tyhjillä kehuilla saa saman ilmaiseksi, miksi maksaa.
Sitten nämä käytetyt naiset luulevat olevansa aivan huippusaaliita ja erityisiä, kun miljoona ilmaista reikää hakevaa miestä kehuu. Alkavat miettiä että heitä vastaavan tasoinen mies olisi se minkä ap kuvaili.
Ap hei. Sulla ei ollut yhtään syvällistä kriteeriä, eli et tarvitse aitoa ystävyyttä, välittämistä, aitoa sitoutumista, todellista rakkautta? Riittää että mies on pintaa?
Annoit ymmärtää että olet huippuvarakas? Mikset vain osta tuon näköistä miestä seuraksi? Kun et kerran tarvitse mitään aitoa.
Ap unohti mainita että kallon pitää olla tietyn muotoinen ja miehen vanhasta aatelissuvusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0% mahdollisuus
Tyydy elämään kissojen kanssa kunnes kuolet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0% mahdollisuus
Miten oikeastaan olet etsinyt? Kerro konkreettisia esimerkkejä.
Tinderistä, Helsingin yöelämästä ja sosiaalisista tapahtumista. AP
Vierailija kirjoitti:
Ap hei. Sulla ei ollut yhtään syvällistä kriteeriä, eli et tarvitse aitoa ystävyyttä, välittämistä, aitoa sitoutumista, todellista rakkautta? Riittää että mies on pintaa?
Annoit ymmärtää että olet huippuvarakas? Mikset vain osta tuon näköistä miestä seuraksi? Kun et kerran tarvitse mitään aitoa.
Olihan siinä kriteerinä, että lojaali ja luotettava. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, oot ystäväpiirin jämäpala, jolle kukaan ei halua suositella tuttaviaan, koska no... Tiedät varmaan itsekin syyn.
Kuinka moni oikeasti pariutuu enää aikuisiällä ystäväpiirin kautta? Yleisin on Tinder tai yöelämä tai työpaikka (ja en deittaile kollegoja). AP
5 vuotta sinkkuna ja koko ajan aktiivista etsimistä Tinderistä, yöelämästä ja sosiaalisista tapahtumista?
Ok. En pidä mahdollisuuksiasi kovin hyvinä. Sinulta puuttunee se jokin.
Vierailija kirjoitti:
Ja en usko että tuonlainen mies olisi ostettavissa miesystäväksi, erikoinen väite. AP
Skandinaviasta voisi löytyä, Suomessa ne harvat hyvännäköiset ja menestyneet tuppaa olemaan varattu.