Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!

Vierailija
03.07.2024 |

Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:

Vaalea, siniset silmät

Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas

Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI 

Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea

Klassinen pukeutumistyyli

Asuu etelä Helsingissä

Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta

Hyvä rakastaja

Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne

Eläinrakas

Itse olen vastaava "naisversio".

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ulkonäkökeskeistä.

Itse taas ajattelin että aika luonnevetoista, energia ratkaisee. Tiukat ovat kriteerit mutta en näe siinä mitään pahaa. Voisin asettaa samaan tyyliin mutta jätän vapautta ulkonäöllisesti enkä välitä ammattinimikkeistä.

Lisäyksenä että rahaa täytyy kuitenkin olla, joko perittyä tai töissä pitkillä päivillä tienattua.

sama

Vierailija
42/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seuraava luku nollan jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista :) Itse sain kolmannelle (ja viimeiselle) kierrokselle ylivoimaisesti parhaan miehen, joka mulla on koskaan ollut. Menneisyys ja aiemmat kokemukset olivat muovanneet meistä ihan täydelliset toisillemme. Mieheni olisi saanut nuoremman ja nätimmän, jos ikä tai ulkonäkö olisivat hänelle olleet tärkeintä, mutta jotkut miehetkin kasvavat aikuiseksi. 

Hienoa kuulla! Minkäikäisiä olette? ap

Yli 40, alle 50. Mieheni on kolme vuotta mua nuorempi. 

Vierailija
44/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
45/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä naisten kriteerejä! Ei ihme että olette sinkkuina vuosikausia... M35

Vierailija
46/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit kunnon arjálaisen ss- upseerin juuri. Toivotan parasta onnea löytöretkellesi.

Herman, Berlin/Buenos Aires

Vierailija
47/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Kaivopuistoon pyörimään ja juttelemaan ulkoisesti kriteerin täyttämille miehille, muista tarkitaa sormus!

Vierailija
48/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Tietenkin otan jos mies dominoi vehkeessä kakkoseen.

ap

Vierailija
49/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama jankkaaja, joka kirjoittaa naisvihajuttuja

Vierailija
50/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit kunnon arjálaisen ss- upseerin juuri. Toivotan parasta onnea löytöretkellesi.

Herman, Berlin/Buenos Aires

Kieltämättä Brad Pitt upseeripuvussa sytyttää... ap

Vierailija
51/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanoo Raamattua  satukirjaksi mutta uskoo itse satuolentoihin ja sellaisen löytymiseen.

Vierailija
52/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Tietenkin otan jos mies dominoi vehkeessä kakkoseen.

ap

Tämä ei ollut ap. 

Vierailija
53/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä on ehkä 0,001 % väestöstä.

Ei nyt koko väestöstä etsittykään, vaan etelä-helsinkiläisistä, mitä ikinä se tarkalleen tarkoittaakaan. Tuleeko kyseeseen pelkkä Suomenlinna vai meneekö raja Tullinpuomi - Linnanmäki -akselilla? Vai jossain muualla?

Vierailija
54/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap itse on 40+ huipputyöntekijä, niin hänellä lienee laajat ystävä- ja uraverkostot. Miksi tällainen ihminen ei tietäisi, mistä löytää vastaavia miehiä?

Vierailija
55/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. varmaan kyseinen mies kuuluisi ylenpään tuloluokkaan noin 1 % väestöstä, 55.000 ja sitten kun lähtee laskemaan noita muita kriteerejä niin eipä noita kovin montaa vapailla markkinoilla ole... arvioisin että ehkä maksimissaan 10 ihmistä Suomessa, joka täyttäisi kaikki kriteerisi. Mutta se yksi riittää!

Vierailija
56/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä olisi sitten kaksi dominoivaa? Siinä sitten kipinät ja ehkä paljon muutakin lentelisi.... Itse en ymmärrä tuota mutta makunsa kullakin.

Pitkä, noin 185

Erittäin hyvin toimeentuleva

Tällaisen löytää helposti täältä Norjasta, täällä miehet on pitkiä ja raamikkaita, koulutettuja todella hyväpalkkaisia. Ei ole vaikea selllaista löytää, eri asia sitten pääseekö pitemmälle kuin tuttavuuteen asti.

Norjalaiset ovat konservatiivisia, ystävällisiä mutta pidättyväisiä.  Pysytään omissa ympyröissä, vaikea päästä sisään ulkopuolisena.

Täällä raha on keskeisessä asemassa, omistaminen tärkeää. 

Mutta hakemasi mies pitäisi siis löytyä Helsingistä joten melko suppeat on mahdollisuudet. Ehkä voisit laajentaa hakua vaikka Osloon?  Koska raha vaikuttaa olevan sinulle tärkeä kriteeri.

Vierailija
57/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap itse on 40+ huipputyöntekijä, niin hänellä lienee laajat ystävä- ja uraverkostot. Miksi tällainen ihminen ei tietäisi, mistä löytää vastaavia miehiä?

Suurin osa ystävistäni on naimisissa, ja en deittaile kollegoja. ap

Vierailija
58/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä olisi sitten kaksi dominoivaa? Siinä sitten kipinät ja ehkä paljon muutakin lentelisi.... Itse en ymmärrä tuota mutta makunsa kullakin.

Pitkä, noin 185

Erittäin hyvin toimeentuleva

Tällaisen löytää helposti täältä Norjasta, täällä miehet on pitkiä ja raamikkaita, koulutettuja todella hyväpalkkaisia. Ei ole vaikea selllaista löytää, eri asia sitten pääseekö pitemmälle kuin tuttavuuteen asti.

Norjalaiset ovat konservatiivisia, ystävällisiä mutta pidättyväisiä.  Pysytään omissa ympyröissä, vaikea päästä sisään ulkopuolisena.

Täällä raha on keskeisessä asemassa, omistaminen tärkeää. 

Mutta hakemasi mies pitäisi siis löytyä Helsingistä joten melko suppeat on mahdollisuudet. Ehkä voisit laajentaa hakua vaikka Osloon?  Koska raha vaikuttaa olevan sinulle tärkeä kriteeri.

Kiitos vinkistä! Norjalaiset miehet ovat kyllä komeita. Itse en kuitenkaan haluaisi etäsuhdetta ja en ole valmis muuttamaan Osloon. Millä todennäköisyydellä mies muuttaisi Oslosta Suomeen? En pitä tätä todennäköisenä.. Ap

Vierailija
59/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, paha mennä heittämään myöskin siksi että keskinäinen dynamiikka ja ymmärrys asioista ratkaisee. Täytyy olla vahva mies jos kykenee dominoimaan naista alistamatta häntä. Toisaalta jos nainen asettuu automaattisesti miehen alapuolelle niin hän kokee itseään vahvemman miehen helposti dominoivana. No nää nyt on näitä ajatuksiani elämästä.

Tarkoitan dominoivalla miehellä, että on itsevarma ja maskuliininen ja tietää mitä haluaa.

Olen itse itsevarma nainen ja en halua mitään "heittopussia" ap

Joo mä tajusin mutta vaatii itsevarmuutta tosiaankin kuten älykkyyttäkin. Sellainen sopisi minullekin mutta täytyy itsekin arvostaa sitä miestä. 

Vierailija
60/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ulkonäkökeskeistä.

Itse taas ajattelin että aika luonnevetoista, energia ratkaisee. Tiukat ovat kriteerit mutta en näe siinä mitään pahaa. Voisin asettaa samaan tyyliin mutta jätän vapautta ulkonäöllisesti enkä välitä ammattinimikkeistä.

Kyllä, keskinäinen energia ratkaisee. 

Ulkonäön osalta minulla vaan on selkeä tyyppi joka vetoaa seksuaalisesti..ap

Ymmärrän mutta energiahan se vaikuttaa siihen ulkonäköön kuten koko olemukseenkin. Toivotaan että sellaisia miehiä olisi kaikille vahvoille naisille. En itse etsi parisuhdetta mutta jos sellainen ihminen tulisi vastaan niin en pahaksenikaan laittaisi. Tiedostan realiteetit joten en todellakaan odota saapuvaksi sellaista kohdalleni. Olen itsekin aika vahva vaikkakaan en vaativa ja silti tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta löytää sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi