Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!

Vierailija
03.07.2024 |

Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:

Vaalea, siniset silmät

Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas

Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI 

Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea

Klassinen pukeutumistyyli

Asuu etelä Helsingissä

Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta

Hyvä rakastaja

Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne

Eläinrakas

Itse olen vastaava "naisversio".

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu

Vierailija
2/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu

Mutta minäkin olen vapaa jo 5 v sinkkuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ulkonäkökeskeistä.

Vierailija
4/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipputyössä pitää kuitenkin osata kirjoittaa. Vähän epäilen sinun kohdallasi. 

Vierailija
5/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, jos haluat rakastajattareksi tai äitipuoleksi. Huonot, jos haluat lapsettoman, vapaan miehen, jolla ei ole mt-ongelmia tai persoonallisuushäiriöitä tai vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä. Se on tuo konservatiivisuus, joka aiheuttaa miehissäkin varhaista pariutumista ja perheytymistä, jos on muuten mallikelpoinen yksilö, ja varhaisen pariutumisen mukana tulee sitten nuo vaimot ja lapset. 

Vierailija
6/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on ehkä 0,001 % väestöstä.

Vierailija
7/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, paha mennä heittämään myöskin siksi että keskinäinen dynamiikka ja ymmärrys asioista ratkaisee. Täytyy olla vahva mies jos kykenee dominoimaan naista alistamatta häntä. Toisaalta jos nainen asettuu automaattisesti miehen alapuolelle niin hän kokee itseään vahvemman miehen helposti dominoivana. No nää nyt on näitä ajatuksiani elämästä.

Vierailija
8/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä milloin sen oikeanlaisen tapaa. Toivottavasti tulee sinua vastaan mahdollisimman pian.

Vierailija
9/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät, jos haluat rakastajattareksi tai äitipuoleksi. Huonot, jos haluat lapsettoman, vapaan miehen, jolla ei ole mt-ongelmia tai persoonallisuushäiriöitä tai vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä. Se on tuo konservatiivisuus, joka aiheuttaa miehissäkin varhaista pariutumista ja perheytymistä, jos on muuten mallikelpoinen yksilö, ja varhaisen pariutumisen mukana tulee sitten nuo vaimot ja lapset. 

Haluaisin mieluummin lapsettoman miehen. Voiko olla vakava mt-ongelma, jos huippu työssä ja menestynyt?

Isot lapset  ei ongelma.

Ap

Vierailija
10/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on muuten tuollainen, paitsi on vain 183 cm ja asuu Espoossa. En anna pois.

Vierailija
11/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ulkonäkökeskeistä.

Itse taas ajattelin että aika luonnevetoista, energia ratkaisee. Tiukat ovat kriteerit mutta en näe siinä mitään pahaa. Voisin asettaa samaan tyyliin mutta jätän vapautta ulkonäöllisesti enkä välitä ammattinimikkeistä.

Vierailija
12/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, paha mennä heittämään myöskin siksi että keskinäinen dynamiikka ja ymmärrys asioista ratkaisee. Täytyy olla vahva mies jos kykenee dominoimaan naista alistamatta häntä. Toisaalta jos nainen asettuu automaattisesti miehen alapuolelle niin hän kokee itseään vahvemman miehen helposti dominoivana. No nää nyt on näitä ajatuksiani elämästä.

Tarkoitan dominoivalla miehellä, että on itsevarma ja maskuliininen ja tietää mitä haluaa.

Olen itse itsevarma nainen ja en halua mitään "heittopussia" ap

Vierailija
13/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä milloin sen oikeanlaisen tapaa. Toivottavasti tulee sinua vastaan mahdollisimman pian.

Kiitos. Olisi hienoa! Ap

Vierailija
14/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin lapsettoman miehen. Voiko olla vakava mt-ongelma, jos huippu työssä ja menestynyt?

Isot lapset  ei ongelma.

Ap

Menestyneillä nimenomaan tapaa olla suorituspaineista johtuvaa masennusta ja työuupumusta, polttavat itsensä loppuun töissä ja vapaalla, kunnes eivät vapaalla jaksa kuin palautua töistä. Dark triad -piirteet yleisempiä kuin normiväestössä. Huipputyö on yhdyssana. 

Vierailija
15/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on muuten tuollainen, paitsi on vain 183 cm ja asuu Espoossa. En anna pois.

Onnea sinulle. Tietysti pitää olla sinkku. Ja pituus oli noin 185 cm. Millainen itse olet? Ap

Vierailija
16/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista :) Itse sain kolmannelle (ja viimeiselle) kierrokselle ylivoimaisesti parhaan miehen, joka mulla on koskaan ollut. Menneisyys ja aiemmat kokemukset olivat muovanneet meistä ihan täydelliset toisillemme. Mieheni olisi saanut nuoremman ja nätimmän, jos ikä tai ulkonäkö olisivat hänelle olleet tärkeintä, mutta jotkut miehetkin kasvavat aikuiseksi. 

Vierailija
17/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tulet olemaan yksin loppuelämäsi noin vaativan listan kanssa. 

Vierailija
18/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot lapset  ei ongelma.

Ap

Menestyneillä nimenomaan tapaa olla suorituspaineista johtuvaa masennusta ja työuupumusta, polttavat itsensä loppuun töissä ja vapaalla, kunnes eivät vapaalla jaksa kuin palautua töistä. Dark triad -piirteet yleisempiä kuin normiväestössä. Huipputyö o

Mielenkiintoista. Mielelläni tukisin työstressistä ja viettäisin myös rentoa, yhteistä aikaa. Lievä narsismi ei minua haittaisi, kunhan ei heijastu liikaa parisuhteeseen. Ap

Vierailija
19/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta saa kyllä heti sellaisen kuvan (kieliasu, oikeinkirjoitus ja vaatimuslista) että se on kirjoitettu Korsosta. Tässä tavoitellaan vain sosiaalista ja sosioekonomista loikkaa miehen kustannuksella!

Nämä naiset tuovat suhteeseen yleensä lähinnä paljon ajetun pil lun ja mt-ongelmia.

Ei jatkoon!

T: Speksien mies 47 vee

Vierailija
20/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ulkonäkökeskeistä.

Itse taas ajattelin että aika luonnevetoista, energia ratkaisee. Tiukat ovat kriteerit mutta en näe siinä mitään pahaa. Voisin asettaa samaan tyyliin mutta jätän vapautta ulkonäöllisesti enkä välitä ammattinimikkeistä.

Kyllä, keskinäinen energia ratkaisee. 

Ulkonäön osalta minulla vaan on selkeä tyyppi joka vetoaa seksuaalisesti..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme