Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!

Vierailija
03.07.2024 |

Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:

Vaalea, siniset silmät

Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas

Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI 

Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea

Klassinen pukeutumistyyli

Asuu etelä Helsingissä

Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta

Hyvä rakastaja

Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne

Eläinrakas

Itse olen vastaava "naisversio".

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta saa kyllä heti sellaisen kuvan (kieliasu, oikeinkirjoitus ja vaatimuslista) että se on kirjoitettu Korsosta. Tässä tavoitellaan vain sosiaalista ja sosioekonomista loikkaa miehen kustannuksella!

Nämä naiset tuovat suhteeseen yleensä lähinnä paljon ajetun pil lun ja mt-ongelmia.

Ei jatkoon!

T: Speksien mies 47 vee

Samaa mieltä, juurikin ulosannin perusteella. Erityisesti ketjun vastauksissa korostuu, ettei ap ole täysin sisäistänyt ottamaansa roolia, joka se perustuu jonkinlaiseen tosi-tv-sivistykseen.

Vierailija
22/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, noilla vaatimuksilla ei sitten parane olla yhtäkään "Live laugh love" tatuointia eikä kiinalaisen ravintolan ruokalistaa tai Veeti-Petterin syntymäaikaa.

Veikkaampa että weetee mammalta joka tässä kirjoittelee on niitä riittämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on liki kriteerit täyttävä. On kuitenkin vasta 25-v eikä vielä ehtinyt menestyä urallaan. On kuitenkin perittyä omaisuutta, joten varakas.

Vierailija
24/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta saa kyllä heti sellaisen kuvan (kieliasu, oikeinkirjoitus ja vaatimuslista) että se on kirjoitettu Korsosta. Tässä tavoitellaan vain sosiaalista ja sosioekonomista loikkaa miehen kustannuksella!

Nämä naiset tuovat suhteeseen yleensä lähinnä paljon ajetun pil lun ja mt-ongelmia.

Ei jatkoon!

Asun siis itsekin etelä-Helsingissä. En tiennyt että tämä on kirjoitustuomioistuin, nopeasti laadin listan. Tuon itsekin paljon pöytään, myös taloudellisesti. Mitään mt-ongelmaa minulla ei ole koskaan todettu, ei edes burnoutia.

Vierailija
25/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon!

Samaa mieltä, juurikin ulosannin perusteella. Erityisesti ketjun vastauksissa korostuu, ettei ap ole täysin sisäistänyt ottamaansa roolia, joka se perustuu jonkinlaiseen tosi-tv-sivistykseen.

Miksi kyseenalaistatte identiteettiäni. Olen akateemisesti koulutettu ja sivistynyt nainen. ap

Vierailija
26/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BTW, noilla vaatimuksilla ei sitten parane olla yhtäkään "Live laugh love" tatuointia eikä kiinalaisen ravintolan ruokalistaa tai Veeti-Petterin syntymäaikaa.

Veikkaampa että weetee mammalta joka tässä kirjoittelee on niitä riittämiin.

Minulla ei ole yhtään tatuointia. Pukeudun naisellisen klassisesti. Ap

Vierailija
27/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu

Mutta minäkin olen vapaa jo 5 v sinkkuna

Ryhdy selaa: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=795190941a086072dbc70fa…

Vierailija
28/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on liki kriteerit täyttävä. On kuitenkin vasta 25-v eikä vielä ehtinyt menestyä urallaan. On kuitenkin perittyä omaisuutta, joten varakas.

Kuulostaa hyvältä, mutta etsin tosiaan aikuista miestä. :) Pojallasi on varmasti menekkiä ikäistensä naisten keskuudessa... ap

Vierailija
29/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu

Mutta minäkin olen vapaa jo 5 v sinkkuna

Ryhdy selaa: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=795190941a086072dbc70fa…

Etsin suomalaista miestä mieluiten. ja konservatiivista, joka ei käytä kyseenalaisia seuranhakupalveluita. ap

Vierailija
30/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista :) Itse sain kolmannelle (ja viimeiselle) kierrokselle ylivoimaisesti parhaan miehen, joka mulla on koskaan ollut. Menneisyys ja aiemmat kokemukset olivat muovanneet meistä ihan täydelliset toisillemme. Mieheni olisi saanut nuoremman ja nätimmän, jos ikä tai ulkonäkö olisivat hänelle olleet tärkeintä, mutta jotkut miehetkin kasvavat aikuiseksi. 

Hienoa kuulla! Minkäikäisiä olette? ap

Vierailija
31/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et ole ap onnistunut löytämään tällaista sieltä omista piireistänne?

Vierailija
32/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.0000000000000001

Vierailija
33/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos AP olisi vastaava naisversio, niin tutustuivat kyllä samoissa piireissä.

Vierailija
34/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että aloittaja on aito. Itsekin voisin olla kiinnostunut vastaavasta miehestä, tosin enemmän "tall, dark and handsome", mutta nämä on makuasioita. Ikävä kyllä kriteeristön miehiä on todella vähän Suomessa. :/ Itsekin pitkään sinkkuna...

Vierailija
35/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastaava", eli dominoiva nainen?

Vierailija
36/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et ole ap onnistunut löytämään tällaista sieltä omista piireistänne?

Kaveripiirissäni miehet ovat ikäväkyllä suurinosa varattuja. Kollegoja en katsele sillä silmällä, koska ura on minulle tärkeä. ap

Vierailija
37/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys lienee lottovoiton luokkaa.

Vierailija
38/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vastaava", eli dominoiva nainen?

Olen itsevarma ja personallisuustestienkin mukaan määrätietoinen ja vahvatahtoinen. Haluan toisen samanlaisen, jotta en jyrää häntä. ap

Vierailija
39/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys lienee lottovoiton luokkaa.

1/ 15 000 000, silloin ei ole oikein toivoa. En halua tyytyä, missään listan kohdassa. ap

Vierailija
40/105 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain suurin piirtein tuollaisen. On tumma ja asuu Espoossa mutta muuten :) Itsekin olen monin tavoin vastaava mutta olen enemmän pehmeämmät arvot omaava hoivaajatyyppi. Ja tästä et varmaan tule pitämään mutta Tinderissä me tavattiin. 

Kyllä mäkin oon sitä mieltä että elämässä ja rakkaudessa kaikki on mahdollista. Kotoa tuskin kukaan kriteereitäsi vastaava kuitenkaan tulee hakemaan. Onko sulla miehen etsimiseen sopivia harrastuksia? Golf vaikka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä