Arvioikaa mahdollisuuteni löytää tällainen kumppani!
Tiedän tarkkaan millaisen miehen haluan parisuhteeseen, tässä kriteerit:
Vaalea, siniset silmät
Pitkä noin 185, urheilullinen/ sopivan lihaksikas
Erittäin hyvin toimeentuleva, huippu työ, KTM tai DI
Ikä 40-50 v. Hyvin säilynyt ns. poikamaisen komea
Klassinen pukeutumistyyli
Asuu etelä Helsingissä
Tykkää matkustelusta ja naisensa hemmottelusta
Hyvä rakastaja
Konservatiivinen, luotettava, lojaali, dominoiva luonne
Eläinrakas
Itse olen vastaava "naisversio".
Kommentit (105)
BTW, noilla vaatimuksilla ei sitten parane olla yhtäkään "Live laugh love" tatuointia eikä kiinalaisen ravintolan ruokalistaa tai Veeti-Petterin syntymäaikaa.
Veikkaampa että weetee mammalta joka tässä kirjoittelee on niitä riittämiin.
Mun poika on liki kriteerit täyttävä. On kuitenkin vasta 25-v eikä vielä ehtinyt menestyä urallaan. On kuitenkin perittyä omaisuutta, joten varakas.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta saa kyllä heti sellaisen kuvan (kieliasu, oikeinkirjoitus ja vaatimuslista) että se on kirjoitettu Korsosta. Tässä tavoitellaan vain sosiaalista ja sosioekonomista loikkaa miehen kustannuksella!
Nämä naiset tuovat suhteeseen yleensä lähinnä paljon ajetun pil lun ja mt-ongelmia.Ei jatkoon!
T: Speksien mies 47 vee
Asun siis itsekin etelä-Helsingissä. En tiennyt että tämä on kirjoitustuomioistuin, nopeasti laadin listan. Tuon itsekin paljon pöytään, myös taloudellisesti. Mitään mt-ongelmaa minulla ei ole koskaan todettu, ei edes burnoutia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta saa kyllä heti sellaisen kuvan (kieliasu, oikeinkirjoitus ja vaatimuslista) että se on kirjoitettu Korsosta. Tässä tavoitellaan vain sosiaalista ja sosioekonomista loikkaa miehen kustannuksella!
Nämä naiset tuovat suhteeseen yleensä lähinnä paljon ajetun pil lun ja mt-ongelmia.Ei jatkoon!
T: Speksien mies 47 veeSamaa mieltä, juurikin ulosannin perusteella. Erityisesti ketjun vastauksissa korostuu, ettei ap ole täysin sisäistänyt ottamaansa roolia, joka se perustuu jonkinlaiseen tosi-tv-sivistykseen.
Miksi kyseenalaistatte identiteettiäni. Olen akateemisesti koulutettu ja sivistynyt nainen. ap
Vierailija kirjoitti:
BTW, noilla vaatimuksilla ei sitten parane olla yhtäkään "Live laugh love" tatuointia eikä kiinalaisen ravintolan ruokalistaa tai Veeti-Petterin syntymäaikaa.
Veikkaampa että weetee mammalta joka tässä kirjoittelee on niitä riittämiin.
Minulla ei ole yhtään tatuointia. Pukeudun naisellisen klassisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu
Mutta minäkin olen vapaa jo 5 v sinkkuna
Ryhdy selaa: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=795190941a086072dbc70fa…
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on liki kriteerit täyttävä. On kuitenkin vasta 25-v eikä vielä ehtinyt menestyä urallaan. On kuitenkin perittyä omaisuutta, joten varakas.
Kuulostaa hyvältä, mutta etsin tosiaan aikuista miestä. :) Pojallasi on varmasti menekkiä ikäistensä naisten keskuudessa... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö samanlaiset puoleensa...Hmmm voi olla, mutta kuvaamasi mies on jo varattu
Mutta minäkin olen vapaa jo 5 v sinkkuna
Ryhdy selaa: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=795190941a086072dbc70fa…
Etsin suomalaista miestä mieluiten. ja konservatiivista, joka ei käytä kyseenalaisia seuranhakupalveluita. ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista :) Itse sain kolmannelle (ja viimeiselle) kierrokselle ylivoimaisesti parhaan miehen, joka mulla on koskaan ollut. Menneisyys ja aiemmat kokemukset olivat muovanneet meistä ihan täydelliset toisillemme. Mieheni olisi saanut nuoremman ja nätimmän, jos ikä tai ulkonäkö olisivat hänelle olleet tärkeintä, mutta jotkut miehetkin kasvavat aikuiseksi.
Hienoa kuulla! Minkäikäisiä olette? ap
Miten et ole ap onnistunut löytämään tällaista sieltä omista piireistänne?
Heh, jos AP olisi vastaava naisversio, niin tutustuivat kyllä samoissa piireissä.
Minä uskon että aloittaja on aito. Itsekin voisin olla kiinnostunut vastaavasta miehestä, tosin enemmän "tall, dark and handsome", mutta nämä on makuasioita. Ikävä kyllä kriteeristön miehiä on todella vähän Suomessa. :/ Itsekin pitkään sinkkuna...
"Vastaava", eli dominoiva nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miten et ole ap onnistunut löytämään tällaista sieltä omista piireistänne?
Kaveripiirissäni miehet ovat ikäväkyllä suurinosa varattuja. Kollegoja en katsele sillä silmällä, koska ura on minulle tärkeä. ap
Todennäköisyys lienee lottovoiton luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Vastaava", eli dominoiva nainen?
Olen itsevarma ja personallisuustestienkin mukaan määrätietoinen ja vahvatahtoinen. Haluan toisen samanlaisen, jotta en jyrää häntä. ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys lienee lottovoiton luokkaa.
1/ 15 000 000, silloin ei ole oikein toivoa. En halua tyytyä, missään listan kohdassa. ap
Itse sain suurin piirtein tuollaisen. On tumma ja asuu Espoossa mutta muuten :) Itsekin olen monin tavoin vastaava mutta olen enemmän pehmeämmät arvot omaava hoivaajatyyppi. Ja tästä et varmaan tule pitämään mutta Tinderissä me tavattiin.
Kyllä mäkin oon sitä mieltä että elämässä ja rakkaudessa kaikki on mahdollista. Kotoa tuskin kukaan kriteereitäsi vastaava kuitenkaan tulee hakemaan. Onko sulla miehen etsimiseen sopivia harrastuksia? Golf vaikka?
Samaa mieltä, juurikin ulosannin perusteella. Erityisesti ketjun vastauksissa korostuu, ettei ap ole täysin sisäistänyt ottamaansa roolia, joka se perustuu jonkinlaiseen tosi-tv-sivistykseen.