Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!
Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?
Kommentit (398)
Eipö se minua haittaa että naiset kävelevät tiukoissa legginsseissä, varsinkin jos on hyvä peppu. Mielelläni niitä katselen.
Pinnallisia ihmisiä. Vain muoti ja miltä näyttää näiden ihmisten mielessä.
Aivot valahtaneet peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että etenkin läskejä keski-ikäisiä mammoja häiritsee tämä 😀
Olen nuori ja liikunnallinen. En tosin edusta alinta sosiaaliluokkaa, jolle hanurin esittelyhousut ovat ominaisia. Ei onneksi näy omalla asuinalueella lainkaan, sattuneesta syystä.
Sama täällä. En ymmärrä, miten tämä takapuolen korostaminen on nykyään näin muodissa, treenit on yhtä peppua monta kertaa viikossa ja housut valitaan sen perusteella miten saa parhaiten korostettua takapuolta. Itse treenaan monipuolisesti salilla ja pyöräilen paljon, peppu kulkee siinä sivussa eikä vaadi mitään erityishuomiota.
ELI et ole saanut siis treenistä huolimatta lättäpeppuasi pyöristymään. Lämpimät osanottoni perinteisesta suomalaisesta selkäperseestä
Lättäpeppua ei ole ollut ikinä. Ihan tarpeeksi muodokas takapuoli on tullut salilla raskailla jalkakyykyillä ja maastavedoilla, ilman että tarvitsee erikseen jumpata ja pumpata ties mitä kannikkaliikettä ja käyttää sen lisäksi vielä persvakotrikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhaminassa kenelläkään ei ole persevakotrikoita. Eikä legginssejäkään juuri kellään. Hameita, farkkuja ja mekkoja.
Johtuu siitä, että Kööpenhaminassa ihmisillä on perinteisesti tyylitajua. Monilta suomalaisilta puuttuu tämä ominaisuus ihan täysin, sekä naisilla että miehillä.
Tanskalaiset naiset ovat myös keskimäärin aika rumia ja ylipainoisia :D
Jaa että suomalaisetko eivät ole ylipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että etenkin läskejä keski-ikäisiä mammoja häiritsee tämä 😀
Olen nuori ja liikunnallinen. En tosin edusta alinta sosiaaliluokkaa, jolle hanurin esittelyhousut ovat ominaisia. Ei onneksi näy omalla asuinalueella lainkaan, sattuneesta syystä.
Luultavasti et myöskään seurustele ma tumiehen kanssa kuten nämä pyllytytöt yleensä? Pajeet kainalossa tai hiekkis
En. Olen naimisissa pohjoismaalaisen miehen kanssa. Olen ylpeä myös mieheni tyylitajusta ja käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
En mä esittele takalistoa, ostin vahingossa ne ja tykästyin. Ne on ihan ok näköiset, ei mitenkään härskit (maltillinen se rypytys). Mulla on hyvä kroppa, joten ne vaan korostaa parhaita puolia. So? Omistan myos ihan tavallisia leggareita. En mä käytä niitä treenin ulkopuolella, kuin ainoastaan SEN pitkän löysän hupparin kanssa.
Kannattais mammojenkin treenata, niin ei kiukuttais 😀
Siis luuleeko ihmiset että kaikki haluaisivat oikeasti kulkea peppuvako esillä?? Aika perverssiä jos ajattelee noin.
Ap on just tämmönen kateellinen ja läski keski-ikäinen mamma. Ei ole helppo kohderyhmä. Kytätään muita ja kun itsellä on ylipainoa, kaadetaan pahaolo toisten niskaan. Tsemppiä ja mukavaa päivää
Vierailija kirjoitti:
Erottuiko ulommat häpikset?
Ovatko ne pakaroissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat vastaavasti alkaa pukeutua niin superkireisiin housuihin niinettä paketti ja makkara paistavat läpi selvästi. Sitten voi uhriutua kun joku tuijottaa tai kommentoi.
Miksi? Ap on niitä miehiä, jotka uhriutuu automaattisesti muutenkin. Nytkin siitä, mitä muilla on päällään ja että naisella oli persvako.
Varmaan ihan järkyttyi ja hakee nyt vertaistukea täältä. Heh
Ehkä hän onkin Pirkko Arstila.
Karl Lagerfelt on sanonut että trikoissa kulkevat on menettäneet elämänsä hallinnan😃
Muistakaa myös että muoti vaihtuu mutta tyyli säilyy.
Sama ilmiö eilen marketissa, ylikireät " sukkahousut" mammalla. Lisäksi ns kehopositiivinen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ap on just tämmönen kateellinen ja läski keski-ikäinen mamma. Ei ole helppo kohderyhmä. Kytätään muita ja kun itsellä on ylipainoa, kaadetaan pahaolo toisten niskaan. Tsemppiä ja mukavaa päivää
Ei vaan, ketjussa on kyse siitä, että kyseiset leggingsit ovat täysin sopimattomat ja säädyttömät minnekään julkiselle paikalle ihan yleisten siveellisyysnormien mukaisesti jos omaa yhtään tyyli- ja tilannetajua.
Ei tarvitse olla kuin muutama ylikilo niin menee ihan järkyttävän näköiseksi.
"Välitön ärsyke, että kaveri ja alkoi imeä hänen kukko energiaa 69 asennossa"
Vierailija kirjoitti:
Karl Lagerfelt on sanonut että trikoissa kulkevat on menettäneet elämänsä hallinnan😃
Muistakaa myös että muoti vaihtuu mutta tyyli säilyy.
Eipä kuule kiinnosta muoti eikä miljonäärien sanomiset. Olen tyytyväinen jos löydän kaapistani jotain ehjää vaatetta kun uutta ei ole vara ostaa, kiitos Orpon ja Spermanaaman leikkausten.
Vierailija kirjoitti:
Sulla tais mennä tunteisiin kun salillakin käyvät ihmiset pitävät sua nolona? Ei tarvitse olla keski-ikäinen mamma. Persvakohousut saavat kenet tahansa näyttämään yksinkertaiselta.
Okei, mut lytättiin tyrkyks ja pelkästään persettä treenaavaksi kun käytän pelkästään salilla niitä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhaminassa kenelläkään ei ole persevakotrikoita. Eikä legginssejäkään juuri kellään. Hameita, farkkuja ja mekkoja.
Johtuu siitä, että Kööpenhaminassa ihmisillä on perinteisesti tyylitajua. Monilta suomalaisilta puuttuu tämä ominaisuus ihan täysin, sekä naisilla että miehillä.
Tanskalaiset naiset ovat myös keskimäärin aika rumia ja ylipainoisia :D
Kuuluvat samaan sarjaan ruotsalaisten ja norjalaisten kanssa. Ovatko rumia ja ylipainoisia verrattuna ihan suomalaisiin?
Mun koko on XS 159cm. ja 50kg. Ei tulisi mieleenkään lähteä kaupungille valkoisissa tai ihonvärisissä leggareissa.