Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!

Vierailija
02.07.2024 |

Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?

Kommentit (398)

Vierailija
121/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit leggingsit ei omasta mielestä haittaa, mutta kyllähän noilla vakoon menevillä housuilla haetaan silkkaa huomiota, ehkä huonon itsetunnon pönkittämiseksi. Ideanahan niissä on, että takapuoli korostuu mahdollisimman paljon, koska leikkaukset on housuihin tehty niin ja pakaroiden välillä on rypytys. Täysin tietoinen valinta jo ostovaiheessa. 

Mulla on tuollaiset leggarit, ne tuntuu ihan samalta kuin 'tavalliset' leggarit. Tilasin ne, ja kuvassa en huomannut rypytystä. Pidin ne sitten kuitenkin, takapuoli näyttää niissä kyl todella hyvältä 🤭. Mitä pahaa siinä on, jos ne näyttää hyvältä? En tajua, miten toisten pukeutuminen voi häiritä niin paljon.

Niin ja käytän yleensä löysää hupparia leggareiden kanssa, jos poikkean kaupassa salilta lähtiessä...

Omassa fitnesskuplassa ei

Käytän LÖYSÄÄ PITKÄÄ HUPPARIA leggareiden kanssa kaupassa, edelleen.

Voit rauhoittua 🤭

Vierailija
122/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että etenkin läskejä keski-ikäisiä mammoja häiritsee tämä 😀

Ei häiritse yhtään enempää kuin 86 vuotiasta naapuriani, 37 vuotiasta työkaveria tai 21 vuotiasta lastani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori ja liikunnallinen. En tosin edusta alinta sosiaaliluokkaa, jolle hanurin esittelyhousut ovat ominaisia. Ei onneksi näy omalla asuinalueella lainkaan, sattuneesta syystä.

Vierailija
124/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit leggingsit ei omasta mielestä haittaa, mutta kyllähän noilla vakoon menevillä housuilla haetaan silkkaa huomiota, ehkä huonon itsetunnon pönkittämiseksi. Ideanahan niissä on, että takapuoli korostuu mahdollisimman paljon, koska leikkaukset on housuihin tehty niin ja pakaroiden välillä on rypytys. Täysin tietoinen valinta jo ostovaiheessa. 

Mulla on tuollaiset leggarit, ne tuntuu ihan samalta kuin 'tavalliset' leggarit. Tilasin ne, ja kuvassa en huomannut rypytystä. Pidin ne sitten kuitenkin, takapuoli näyttää niissä kyl todella hyvältä 🤭. Mitä pahaa siinä on, jos ne näyttää hyvältä? En tajua, miten toisten pukeutuminen voi häiritä niin paljon.

Niin ja käytän yleensä löysää hupparia leggareiden kanssa, jos poikkean kaupassa salilta lähtiessä..

Mikä tarve salilla on sitten esitellä takalistoa? Etkö osaa treenata tehokkaasti, jos pakaroihin täytyy saada muoto housuilla?

Vierailija
125/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö kokeilemassa?

Vierailija
126/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan epäillä, että ihminen jolle toisen ihmisen kehon ääriviivat ovat jotenkin kammottavia, on hieman huonosti sinut oman kehonsa kanssa.

Kysymys on siveydestä. Vastenmielistä tyrkyttämistä. Samaan kategoriaan menevät miehet, jotka kulkevat kaupungilla ilman paitaa. Ei mitään käytöstapoja.

Kuule sun olemus on vastenmielistä tyrkyttämistä. En minäkään halua nähsä sun ylimääräisiä kiloja, höllyvää mahaa. Jos siveyttä mietit niin mieti, miltä sinä näytät.

Todellakin kuljen tuollaisissa leggareissa, se ei sulle kuulu. Ei niitä edes sun koossa myydä.

Vierailija
127/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori ja liikunnallinen. En tosin edusta alinta sosiaaliluokkaa, jolle hanurin esittelyhousut ovat ominaisia. Ei onneksi näy omalla asuinalueella lainkaan, sattuneesta syystä.

Alinta sosiaaliluokkaa. :D sää se olet kuule kunnon weete e kun luulet olevas jotain, koska et käytä viimeistä muotia. L ihava l u u s e r i.

Vierailija
128/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matt. 18:9

"Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen. "

Aaaaameeeen! 

Vierailija
129/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas lihava rumilukset määkymässä. : D

Vierailija
130/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kööpenhaminassa kenelläkään ei ole persevakotrikoita. Eikä legginssejäkään juuri kellään. Hameita, farkkuja ja mekkoja.

Johtuu siitä, että Kööpenhaminassa ihmisillä on perinteisesti tyylitajua. Monilta suomalaisilta puuttuu tämä ominaisuus ihan täysin, sekä naisilla että miehillä.

Vierailija
131/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti et myöskään seurustele ma tumiehen kanssa kuten nämä pyllytytöt yleensä? Pajeet kainalossa tai hiekkis

Vierailija
132/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat vastaavasti alkaa pukeutua niin superkireisiin housuihin niinettä paketti ja makkara paistavat läpi selvästi. Sitten voi uhriutua kun joku tuijottaa tai kommentoi.

Miehen tekemänä se olisi epäsiveellistä esiintymistä ja seksuaalista häirintää

Vierailija
133/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ymmärrä, miten tämä takapuolen korostaminen on nykyään näin muodissa, treenit on yhtä peppua monta kertaa viikossa ja housut valitaan sen perusteella miten saa parhaiten korostettua takapuolta. Itse treenaan monipuolisesti salilla ja pyöräilen paljon, peppu kulkee siinä sivussa eikä vaadi mitään erityishuomiota. 

Vierailija
134/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kööpenhaminassa kenelläkään ei ole persevakotrikoita. Eikä legginssejäkään juuri kellään. Hameita, farkkuja ja mekkoja.

Johtuu siitä, että Kööpenhaminassa ihmisillä on perinteisesti tyylitajua. Monilta suomalaisilta puuttuu tämä ominaisuus ihan täysin, sekä naisilla että miehillä.

Tanskalaiset naiset ovat myös keskimäärin aika rumia ja ylipainoisia :D

Vierailija
135/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ymmärrä, miten tämä takapuolen korostaminen on nykyään näin muodissa, treenit on yhtä peppua monta kertaa viikossa ja housut valitaan sen perusteella miten saa parhaiten korostettua takapuolta. Itse treenaan monipuolisesti salilla ja pyöräilen paljon, peppu kulkee siinä sivussa eikä vaadi mitään erityishuomiota. 

ELI et ole saanut siis treenistä huolimatta lättäpeppuasi pyöristymään. Lämpimät osanottoni perinteisesta suomalaisesta selkäperseestä

Vierailija
136/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä esittele takalistoa, ostin vahingossa ne ja tykästyin. Ne on ihan ok näköiset, ei mitenkään härskit (maltillinen se rypytys). Mulla on hyvä kroppa, joten ne vaan korostaa parhaita puolia. So? Omistan myos ihan tavallisia leggareita. En mä käytä niitä treenin ulkopuolella, kuin ainoastaan SEN pitkän löysän hupparin kanssa. 

Kannattais mammojenkin treenata, niin ei kiukuttais 😀

Vierailija
137/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat vastaavasti alkaa pukeutua niin superkireisiin housuihin niinettä paketti ja makkara paistavat läpi selvästi. Sitten voi uhriutua kun joku tuijottaa tai kommentoi.

Miksi? Ap on niitä miehiä, jotka uhriutuu automaattisesti muutenkin. Nytkin siitä, mitä muilla on päällään ja että naisella oli persvako.

Varmaan ihan järkyttyi ja hakee nyt vertaistukea täältä. Heh

Hän haluaisi itse kontrolloida kaikkien naisten pukeutumista, varsinkin seksikkäiden naisten. Sitten hän haluaisi rangaista heitä, oppisivatpahan olemaan! 

Vääristynyt käsitys maailmasta ja omasta itsestä osana sitä.

Vierailija
138/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan epäillä, että ihminen jolle toisen ihmisen kehon ääriviivat ovat jotenkin kammottavia, on hieman huonosti sinut oman kehonsa kanssa.

Kysymys on siveydestä. Vastenmielistä tyrkyttämistä. Samaan kategoriaan menevät miehet, jotka kulkevat kaupungilla ilman paitaa. Ei mitään käytöstapoja.

Kuule sun olemus on vastenmielistä tyrkyttämistä. En minäkään halua nähsä sun ylimääräisiä kiloja, höllyvää mahaa. Jos siveyttä mietit niin mieti, miltä sinä näytät.

Todellakin kuljen tuollaisissa leggareissa, se ei sulle kuulu. Ei niitä edes sun koossa myydä.

Olen aika varma, että rasvaprosenttini on pienempi kuin sinulla. Treenaan katsos salilla muutakin kuin hanuria. Paljonko nostat penkistä? Miten sujuu maastaveto?

Hanurityrkyt ovat oikeasti salilla todella myötähäpeää herättävä näky, myös monen miespuolisen treenikaverini mielestä.

Vierailija
139/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä esittele takalistoa, ostin vahingossa ne ja tykästyin. Ne on ihan ok näköiset, ei mitenkään härskit (maltillinen se rypytys). Mulla on hyvä kroppa, joten ne vaan korostaa parhaita puolia. So? Omistan myos ihan tavallisia leggareita. En mä käytä niitä treenin ulkopuolella, kuin ainoastaan SEN pitkän löysän hupparin kanssa. 

Kannattais mammojenkin treenata, niin ei kiukuttais 😀

Sun ei tarvitsekaan esitellä takalistoa. Ryppyperselegginsisi tekee sen puolestasi, koko ajan. Kuin kävelisit perse alasti tuolla ulkona.

Vierailija
140/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan myös nyrkkeilyä ja joogaa, en pelkkää " perseen treenaamista" salilla, voi luoja 😅😅

T:145

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän