Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!
Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?
Kommentit (398)
kaupassa oli teinityttö vaaleat läpinäkyvät culottesit ja läpi näkyi mustat stringit. takana oleva vanha mies toljotti oikein kunnolla
Mä ajattelen naisena, että on Lupa Vilkuilla, jos nainen esittelee rintojaan kireässä ja avonaisessa paidassa tai persuksiaan ohuenohuissa trikoissa tai miehenä pakettiaan kireissä pöksyissä. Jos on hyvä body, niin sehän on piristävää silmänruokaa. Ainoastaan silloin täytyy pitää silmät täysin kurissa ja ymmärtää antaa kasvurauha, jos itsensä esittelijä on selvästi alaikäinen. Mut aikuisella on vastuu pukeutumisestaan. Jos esittelee muotojaan, niitä myös vilkuillaan. Avoin ja pitkäkestoinen tuijottelu on tietysti häiritsevää. Itse katselen mielellään hyvännäköisiä vartaloja kaupungilla. Vielä mieluummin katselen kauniisti pukeutuneita ihmisiä. Oma tyylini on myös klassisempi, ja pidän muutenkin hieman rahvaanomaisena perstrikoissa paistattelua, vaikka olis kuinka syntinen cicciolina identiteetiltään. Makuasioita.
Päiväkodissa näkee myös näitä sukkahousuneitoja työssään, isit tykkää.
Jotkut äidit sukkahousuissaan tulevat suoraan töistä. Asun ymmärtäisin jos olisi ammatiltaan personal trainer tai jokin muu liikuntaihminen.
Niihin housuihin tarttuu taivaalliset tuoksut nuuhkittavaksi ainakin. Ainakin meille joilla naista ei ole.
Noin kuukausi sitten ihmettelin, kun samalla kauppareissulla tuli kaksi lihavaa nuorta naista vastaan. Ensimmäisellä oli mustat alusvaatteet päällä (siis joku tissiliivitoppi ja sellaiset urheilualusasukangasta olevat trikoot) ja toisella vähän vastaavat beiget, missä on ne muoto-ompeleetkin olemassa.
Ja olen itsekin lihava nainen, mutta en nyt sentään alusvaatteissa kulje pitkin kyliä.
Varmaan kiukuttaa kun et voi asialle yhtään mitään. Mä laitan heti seuraavalle kauppareissulle tuollaiset trikoot päälle, ostin vastikään uudet mustat. Tuntuvat todella hyvältä ja peppuni kyllä näyttää hyvältä niissä, kuten tietysti kaikessa muussakin.
Miten mies vois kieltää jotain vaatteita? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sit ku Prisman vaateosastolla oli vilahtanut miehen penis niin jo nousi haloo ja lehdet kirjoitteli.
Kokeiliki herrar kenties uimahousuja ehkäpä vielä spiidoja. Hyvä kuiteskin jättää omat kalsarit alle ettei kuppa tartu.
Kyllä vaan nää ameriikan julkkikset paljo määrää muodin.
Esm Kanye Westin nyxä saattaa vetää päälleen pelkät sukkahousut, ei ole edes täällä parjatutå urheiluhousut. Ja yläosaan väljä paituli. Mitään ei jää yllätykseksi.
Josnyt julkkikselle kelpaa ja riittää niin miksipä ei suomineidollekkin.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin tavalla kieroutunut konservatiivinen miehen malli perheen päänä ja päättäjänä.
Seksuaalista häirintää, samalla tavoin kuin minihameet ja syvät rintavaot työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
kaupassa oli teinityttö vaaleat läpinäkyvät culottesit ja läpi näkyi mustat stringit. takana oleva vanha mies toljotti oikein kunnolla
Se olin minä, huomasitko että käsi taskussa kävi koko ajan??
Taskussa ei ole pohjaa ja olin commandona ;)
Vierailija kirjoitti:
Voit nypätä ne housut pois vaosta jos nainen ei itse tajua 🤔
Mies tapaa kaverinsa, jolla on silmä mustana.
-Taasko se on juopotellut ja tapellut?
-En!
-No missä sait mustan silmän, kirkossa vai?
-Mistä arvasit? Kirkossapa juuri!
-????
-No, oli helteinen päivä, edessäni istui nuori nainen, jolla oli ohut mekko, joka oli painunut ikävästi pakaroiden väliin, kun nousimme ylös, kurotin ja nykäisin sen pois ja silloin se löi!
-No ei kumma, se on kuule yksityisaluetta, ei pidä olla huomaavinaankaan!
Seuraavana sunnuntaina kaverukset tapasivat ja taas oli toisella musta silmä.
-Et kai taas ole mennyt helmoja nykkimään?
-En.
-Kuka sinua nyt löi ja miksi?
-Sama nainen, en tiedä miksi.Vieressä istuva mies nykäisi sen mekon suoraksi, minä katsoin häntä päätä pudistellen ja painoin vaatteen kämmensyrjällä takaisin. Ja minua se tyttö löi!
T: vapaasti muinaista Apu-lehden Nitrodisko-palstaa muistellen nimim. Assburger
Yliksellä tänään valaiden ahterit listoilla
Vierailija kirjoitti:
Kysy imaamilta.
Näin äsken kaupassa Mumman ja Pupan, Puppa otti kuvan nuoren naisen pepusta
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodissa näkee myös näitä sukkahousuneitoja työssään, isit tykkää.
Jotkut äidit sukkahousuissaan tulevat suoraan töistä. Asun ymmärtäisin jos olisi ammatiltaan personal trainer tai jokin muu liikuntaihminen.
Jumppatrikoilla on mukava olla. Eikä kaikki jumppatrikoot ole niitä persvakotrikoita. Kaikista ei todellakaan näy edes läpi.
Vierailija kirjoitti:
Näin äsken kaupassa Mumman ja Pupan, Puppa otti kuvan nuoren naisen pepusta
Laittoiko Puppa sen ylikselle?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiukuttaa kun et voi asialle yhtään mitään. Mä laitan heti seuraavalle kauppareissulle tuollaiset trikoot päälle, ostin vastikään uudet mustat. Tuntuvat todella hyvältä ja peppuni kyllä näyttää hyvältä niissä, kuten tietysti kaikessa muussakin.
Hähhähhää. Provoni onnistui ja sai aikaan toivomani vaikutuksen. Nähdään kaupassa!
Jo sen takia kannatti tehdä kauppareissu! :D