Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!

Vierailija
02.07.2024 |

Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?

Kommentit (398)

Vierailija
321/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia tässä "koska mä haluan pukeuta näin" - pukeutumisideassa, jossa puetaan aika uskallettuja juttuja, kuten nämä ihonmyötäiset, sukkahousutyyppiset legginsit, on ihmetyttänyt minua. 

Olisin ajatellut, että naisten vapautuminen kaikista "kahleista" olisi johtanut peittävämpään ja uniseksikkäämpään suuntaan, tyyliin "ja mähän en miehille ala keikistelemään!". Lopetettaisiin meikkaus, stailaus, seksikäs pukeutuminen ja mentäisiin sen sijaan mukavissa, löysissä vaatteissa. Mutta ei, tavallaan täysin päinvastainen tapahtui. Aika jännä ilmiö. 

Kyllähän nyt on IN  Esim. löysät farkut ja collarit?! Trendit vaihtuu, niin se vaan on.

Treenatessa ne trikoot kätevimmät, ei leveälahkeiset collarit oikein toimi salitreenissä tai joogassa. Legginsit myös oikeesti tosi mukavat päällä ja näyttää kivalta löysän hupparin kanssa. 

Vierailija
322/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja rivon näköistä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla pukeudutaan kyllä ihan tyylikkäästi, aika vähän mitään trikoita edes näkyy. Ehkä tää on muualla sit joku juttu, tai ap ja muut vouhkaajat ovat saaneet näistä pakkomielteen.

Vierailija
324/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman ja rivon näköistä se on.

Höpsistä 😋

Vierailija
325/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika irstaan näköistä, jos on paksut persposket ja housut kuroutuu paksujen poskien väliin. 

Vierailija
326/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaameempi on avara tissivako.

Molempi pahempi :/

Vierailija
327/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset viestivät rypytetyillä legginsseillään miehille että janoavat A-naalisecsiä

Vierailija
328/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi pukeutua tällein aina, kun lähtevät ovesta ulos!

Hyvä kuvakulma 😁 Ja naiset tietenkin itseään sekä toisia naisia varten 😄 näitä videoita pistävät nettiin 😊

Tietenkin jos tolta videon tekijältä eli naiselta kysy, että "ketä varten nämä videot ovat tai kuka niitä katsoo"! Niin vastaus on "naisia varten tietysti tai naiset niitä katsoo". Vähän samalla tavalla kuin twerkkaus, paljaiden pakaroiden heiluttamista.

Olen nainen ja en katso toisten naisten perseitä! Eikä kukaan lähipiirin naisista. On suorastaan huvittavaa, että jotkin naiset sanovat, että tekevät näitä videoita naisia varte

Miedän kaveriporukassa taas katsoo naisetkin muiden perseitä :D Siis sellaine pikkari vaippaperse on ihan järkyttävä :D

Vierailija
329/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumalauta täällä palstalla inhotaan hyvännäköisiä nuoria naisia :D Miehet yhtälailla tuntuu inhoovan kauniita naisia kun ei heihin riitä. Tulee vrm parempi mieli uskotella että hyi kauheeta sun muuta. Voivoi

Vierailija
330/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu käyttää aina tiukkoja legginsejä ja liian lyhyttä paitaa. On todella irvokkaan näköistä kun varsinkin edestä päin näkyy häpyhuulet.

Vierailija
331/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa kommentoineista eivät selvästi tiedä, millaisia persetrikoita tässä keskustelussa tarkoitetaan. Nämä persetrikoot siis imeytyvät peräaukkoon paljastaen pakarat selvästi. Normaalit treenitrikoot ovat näihin verrattuna peittävät.

Vierailija
332/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia tässä "koska mä haluan pukeuta näin" - pukeutumisideassa, jossa puetaan aika uskallettuja juttuja, kuten nämä ihonmyötäiset, sukkahousutyyppiset legginsit, on ihmetyttänyt minua. 

Olisin ajatellut, että naisten vapautuminen kaikista "kahleista" olisi johtanut peittävämpään ja uniseksikkäämpään suuntaan, tyyliin "ja mähän en miehille ala keikistelemään!". Lopetettaisiin meikkaus, stailaus, seksikäs pukeutuminen ja mentäisiin sen sijaan mukavissa, löysissä vaatteissa. Mutta ei, tavallaan täysin päinvastainen tapahtui. Aika jännä ilmiö. 

No riippuu naisesta. Mielestäni nuo persevakoa esittelevät ovat aika marginaaliporukkaa. Ovat vaan huomion hakuisia ja äänekkäitä joten heidät huomataan. Me peittävästi pukeutuvat nsiset taas emme meuhkaa somessa perseinemme. 

Vierailija
333/398 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tyylikästä ole. Olen naisista pitävä nainen, mutta kyllä tuollaiset housut on turn off. Onneksi meidän salilla ei tuollaisia pahemmin kellään näy. Kaupungilla ne ovat vielä järkyttävämmät. Toki tulee vilkaistua, mutta en ota vakavasti tyyppiä, joka pukeutuu leggareihin jotka menevät ryppyineen vakoon.

Vierailija
334/398 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tyylikästä ole. Olen naisista pitävä nainen, mutta kyllä tuollaiset housut on turn off. Onneksi meidän salilla ei tuollaisia pahemmin kellään näy. Kaupungilla ne ovat vielä järkyttävämmät. Toki tulee vilkaistua, mutta en ota vakavasti tyyppiä, joka pukeutuu leggareihin jotka menevät ryppyineen vakoon.

Haluaisitko nuolla tuollaista leggins-naista?

Vierailija
335/398 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit näyttää hyvältä lähes kaikilla naisilla. Myös tukevimmilla.

M44

Vierailija
336/398 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihameinen nuori nainen kumartui alahyllylle...

Arvatkaa mitä näkyi?

Vierailija
337/398 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minihameinen nuori nainen kumartui alahyllylle...

Arvatkaa mitä näkyi?

Ruskea silmä, eikä pukamia

Vierailija
338/398 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen ekaa kertaa tuollaisiin trikoisiin pukeutuneen naisen kun se käveli mun edellä kadulla. No, pakkohan se oli pöyristyä kun näytti niin törkeältä. Nyt on kyllä aika ajanut tän tädin ohi lopullisesti haha, luovutan! (olen 52). 🙇🏼

Vierailija
339/398 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin eilen ekaa kertaa tuollaisiin trikoisiin pukeutuneen naisen kun se käveli mun edellä kadulla. No, pakkohan se oli pöyristyä kun näytti niin törkeältä. Nyt on kyllä aika ajanut tän tädin ohi lopullisesti haha, luovutan! (olen 52). 🙇🏼

Olisitko halunnut nuolla häntä?

Vierailija
340/398 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu käyttää aina tiukkoja legginsejä ja liian lyhyttä paitaa. On todella irvokkaan näköistä kun varsinkin edestä päin näkyy häpyhuulet.

Tunnen kanssa tällaisia... Kesällä bikershortsit ja lyhyt paita... Juu, pukeudun minäkin näin kuntosalilla tai lenkkipolulla, mutta en kaupungilla, kaupassa, työpaikalla... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi