Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!

Vierailija
02.07.2024 |

Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?

Kommentit (398)

Vierailija
301/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne legginsit missä pepun väliin johtavat rypytykset, näyttää siltä että pepunreikä ois imassut kankaan sisäänsä??

Vierailija
302/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hakea korvausta kun kävelin kaupan hyllyä päin kun pelästyin kamelinvarvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi pukeutua tällein aina, kun lähtevät ovesta ulos!

Hyvä kuvakulma 😁 Ja naiset tietenkin itseään sekä toisia naisia varten 😄 näitä videoita pistävät nettiin 😊

Tietenkin jos tolta videon tekijältä eli naiselta kysy, että "ketä varten nämä videot ovat tai kuka niitä katsoo"! Niin vastaus on "naisia varten tietysti tai naiset niitä katsoo". Vähän samalla tavalla kuin twerkkaus, paljaiden pakaroiden heiluttamista.

Vierailija
304/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä uutta siinä on? Katse muualle jos häiritsee.

Mutta ihmetyttää se, miten joku ilkeää liikkua kodin ulkopuolella kireissä trikoissa. 

Katso muualle ja nauti kesästä? Monta sivua jankkausta, kuinka ahdistaa toisten persetrikoot? 😅😅😅

Jos et ole tyytyväinen omaan kroppaan, niin kannattaisko tehdä asialle jotain?? Turha ulista palstalla, hop hop salille.

Vierailija
305/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päällä. Ei ole siveetöntä eikä moraalitonta eikä itsensä tyrkyttämistä. Ihminen vaan haluaa olla mukavissa ja joustavassa vaatteissa.

Miten ne voi olla mukavat kun kerta stringitkään ei ole?

Kyllä ne on mukavat, varma tieto. Nyt voit nukkua yösi hyvin 😘

Vierailija
306/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika tyrkkyä ja osoittaa huonoa makua. Jos mies pukeutuisi tiukkoihin legginseihin joista näkyisi prikulleen sukukalleuksien muodot, niin ei hyvällä katsottaisi, jopa valitettaisiin ahdistelusta. Nainen saa kyllä kävellä niin, kamelinvarvas näkyvillä :D 

Vierailija
307/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo ovat jo seksuaalista häirintää.

Oikeastaan sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen.

Vierailija
308/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole nykyään käytöstapoja eikä ajatustakaan siitä mikä on sopivaa. Minusta nuo persevakotrikoot ovat rumia, oli sitten kuinka upea tarakka hyvänsä. Sitä tarakkaa voi esitellä sille kumppanille kotona, mutta ihmisten ilmoilla on todella suotavaa pukeutua niin, että ottaa muutkin ihmiset huomioon. Tämä minä minä minä kulttuuri on junttia. Muualla Euroopassa ihmiset osaavat pukeutua ja ottaa muitakin huomioon kuin vain tämän oman persevakotarakkansa.

Sitten kun pukeutuu tuollaisiin persevakohousuihin ei tule loukkaantua ja uhriutua jos joku kommentoi negatiivisesti.

Vierailija
309/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅😅😅😅

Vierailija
310/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset sitten käytä paitoja jotka imeytyvät tissivaon väliin?

Vierailija
311/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten jotkut viitsii pukeutua niin härskisti. Ei semmosta naista voi ottaa vakavasti ollenkaan. Siis toinen nainenkaan.

Vierailija
312/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole nykyään käytöstapoja eikä ajatustakaan siitä mikä on sopivaa. Minusta nuo persevakotrikoot ovat rumia, oli sitten kuinka upea tarakka hyvänsä. Sitä tarakkaa voi esitellä sille kumppanille kotona, mutta ihmisten ilmoilla on todella suotavaa pukeutua niin, että ottaa muutkin ihmiset huomioon. Tämä minä minä minä kulttuuri on junttia. Muualla Euroopassa ihmiset osaavat pukeutua ja ottaa muitakin huomioon kuin vain tämän oman persevakotarakkansa.

Sitten kun pukeutuu tuollaisiin persevakohousuihin ei tule loukkaantua ja uhriutua jos joku kommentoi negatiivisesti.

Käytän niitä ainoastaan salilla, eikä hirveästi kiinnosta mitä muut ajattelee. Osaan pukeutua tilanteen mukaan. En mäkään tykkään kaikkien tyylistä, mut en triggeröidy siitä kuitenkaan. Makuasioita!

Vierailija
313/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ruuat kotiin, niin ei tarvitse kaupassa pakaravakoja nähdä.

Mikä kumma siinä on, että naisten jos jollain tapaa pitää saada sitä huomiota, joko tisseillä tai sitten pepulla ja mitähän seuraavaksi? Säälttävää, sorry vaan!

Mikä kumma siinä on, että naisten jos jollain tapaa pitää saada pukeutua kehon liikkumisen mahdollistavalla tavalla? Mitähän seuraavaksi, uimapuku uimahallin? Shortsit helteellä? Koska mukava pukeutuminen on naisilta kiellettyä, sorry vaan!

Joo, tosi mukavia jotkut ihoa nuolevat puristavat trikoot, joissa on hiertävä sauma pakaroiden välissä 🤣🤣🤣

Legginsit on ihan mukavat ja kyllä miehet niiden käyttäjiä mielellään katsovat, jos objektilla on vartalo tip top.

Vierailija
314/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
315/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On limaista että vähintään 40-vuotias mies tuijottaa estottomasti naista joka voisi ikänsä puolesta olla hänen tyttärensä. Varsinkin jos takapuolta tuijottaa. Eikö ole mitään käytöstapoja? Onko se shokki että tytöillä ja naisilla on itsemääräämisrajat eivätkä ole mitään seksiobjekteja? 

Miksi ne itsemääräämisrajat kulkevat perseen alapuolella?

Mies joka tuijottaa naisen persettä julkisella paikalla vertaan johonkin apinaan henkiseltä kehitykseltään. 

Nainen, joka esittelee persettä julkisella paikalla, on paviaanin tasolla henkiseltä kehitykseltään.

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fdooinq…

Desmoond Morris: Alaston apina.

Vierailija
316/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuvakulma 😁 Ja naiset tietenkin itseään sekä toisia naisia varten 😄 näitä videoita pistävät nettiin 😊

Tietenkin jos tolta videon tekijältä eli naiselta kysy, että "ketä varten nämä videot ovat tai kuka niitä katsoo"! Niin vastaus on "naisia varten tietysti tai naiset niitä katsoo". Vähän samalla tavalla kuin twerkkaus, paljaiden pakaroiden heiluttamista.

Olen nainen ja en katso toisten naisten perseitä! Eikä kukaan lähipiirin naisista. On suorastaan huvittavaa, että jotkin naiset sanovat, että tekevät näitä videoita naisia varten. Ehkä jotain bimboja nuo videot saattavat kiinnostaa, jotka haluavat saada huomiota miehiltä.

Vierailija
317/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla nainen sanoi, miten rankkaa urheilua se on. On varmaan, en sitä sano, mutta eihän tätä asiaa rankkuudella voi mitata. Onhan monet asiat rankkoja, muttei se yksistään riitä tekemään niistä tyylikkäitä tai hyvää makua osoittavia.

Vierailija
318/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen tarkoitushan tällä on. Tuskin kukaan näin näyttävästi esittelee kamelinvarvastaan housujen läpi haaroväli kameran suuntaan käännettynä. Mahtaa olla vanhemmat ylpeitä! Tyttö sanoo heille että harrastaa Joogaa... niin missä merkityksessä? 🙄😁😁

Tuollaisilla videoilla saa huomattavasti enemmän näkyvyyttä kuin peittävämmissä asuissa joogaamalla. Ja näkyvyys tarkoittaa enemmän klikkauksia eli enemmän rahaa. 

Tuskin tämä on kenellekään epäselvää, että naisten ja joogaajien lisäksi näitä katsotaan ihan muissa tarkoituksessa. 

Vierailija
319/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia tässä "koska mä haluan pukeuta näin" - pukeutumisideassa, jossa puetaan aika uskallettuja juttuja, kuten nämä ihonmyötäiset, sukkahousutyyppiset legginsit, on ihmetyttänyt minua. 

Olisin ajatellut, että naisten vapautuminen kaikista "kahleista" olisi johtanut peittävämpään ja uniseksikkäämpään suuntaan, tyyliin "ja mähän en miehille ala keikistelemään!". Lopetettaisiin meikkaus, stailaus, seksikäs pukeutuminen ja mentäisiin sen sijaan mukavissa, löysissä vaatteissa. Mutta ei, tavallaan täysin päinvastainen tapahtui. Aika jännä ilmiö. 

Vierailija
320/398 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta ei nämä persvakotrikoot mikään suomalaisten oma keksintö ole. Ei täällä niin omaperäisiä olla, kyllä kaikki muodit, trendit, tyylit ja tyylittömyydet tulee tänne muualta maailmasta (isoilta osin toki Atlantin takaa). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan