Kaupassa naisella oli leggingsit, jotka menivät pakaroiden väliin!
Oli kuin ilman housuja. Oli miehen kanssa, miksi mies ei ollut kieltänyt laittamasta?
Kommentit (398)
Märän pimpin näkee legginsien etupuolelta
Näin aamulla uskomattoman kauniin muotoisen peffan, maitohyllyllä
Ja minä minihameeseen verhotun sporttipepun
Vierailija kirjoitti:
Kumartuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumartuiko?
Kyllä, pystyin narun takana olevasta näkymästä toteamaan, ettei neidolla ole peräpukamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumartuiko?
Kyllä, pystyin narun takana olevasta näkymästä toteamaan, ettei neidolla ole peräpukamia
Huh, hyvä juttu. Ei tule sitten lääkärireissua
Onko tänään nähty kamelinvarpaita?
Ajoin nuoren naisen ohi, hänellä oli niin pienet vaaleanpunaiset shortsit että melkein kaikki näkyi.
Kun katsoin kohti, palautuva ilme oli halveksuva...
Ketä varten shortsit sitten olivat?
Jos pukeutuu paljastavasti, pitää ymmärtää että saa myös huomiota
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu käyttää aina tiukkoja legginsejä ja liian lyhyttä paitaa. On todella irvokkaan näköistä kun varsinkin edestä päin näkyy häpyhuulet.
Eilen näin nuoren naisen tuollaisissa pimppihousuissa, ja ei ainoastaan paistanut kamelinvarvas, vaan oikein holotti kuin tykinsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu käyttää aina tiukkoja legginsejä ja liian lyhyttä paitaa. On todella irvokkaan näköistä kun varsinkin edestä päin näkyy häpyhuulet.
Eilen näin nuoren naisen tuollaisissa pimppihousuissa, ja ei ainoastaan paistanut kamelinvarvas, vaan oikein holotti kuin tykinsuu.
Millainen oli takanäkymä?
Kun menen kauppaan en halua nähdä kiimassa olevien naisten peräaukkoja ja pimmppejä. Ihan oikeesti!!
Nyt on tullut sellaisia pyöräilyshortseja joissa on rypytys pyllyvaossa, että varmasti näyttää kuin olisi nakuna kadulla.
Pitäiskö minunkin n60v laittaa sellaiset että tajuttaisiin miten naurettavaksi katumuoti menee? Voin laittaa napapaidan myös. Ehkä vanhat avokkaat.
Ihonväriset ja valkoiset leggingsit ovat todella mauttomia. Kroppa täytyy olla kuin huippumallilla jos käyttää ja silti on mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuulua sinulle hänen housunsa eikä miehensä.
Kyllä se naisen miehelle kuuluu! Sillä joku toinen mies voi saada tästä runkku matskua ja panna naista mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuulua sinulle hänen housunsa eikä miehensä.
Kyllä se naisen miehelle kuuluu! Sillä joku toinen mies voi saada tästä runkku matskua ja panna naista mielessään.
Niinpä. Onpa törkeä nainen, kun jakaa itseään toisille runkattavaksi.
Itse en ainakaan antaisi oman naisen kulkea tuollain, muiden miesten himoja tyydyttäen.
Pakatoita ja persvakoa myötäilevät ovat huippumuotia nuorten keskuudessa. Noista voi nauttia täällä teneriffalla irstaana vanhana setänä
Onks upeeta, kun hieman pullea neiti ihminen hikoilee tiukoissa trikoissaan niin kuin housuunsa laskenut
peffa ja haarut märkinä. Voihan niitä trikoita käyttää mutta shortsit tai lyhyt hame auttaisi asiaa.