Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki hyvät on varattuja?

Vierailija
02.07.2024 |

Olisipa edes kerrankin tavannut sen hyvän tyypin ensin tai vapaana. Valitettavasti kaikki sinkut elämäni aikana, joiden kanssa olen yrittänyt suhdetta, ovat ilmenneet täysin joko epäluotettaviksi, peliriippuvaisiksi tai elämäntapa työttömiksi. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei auta mitään, että tulet vauvalle ulisemaan siitä kuinka kukaan ei ole riittävän hyvä sinulle. 

Tyydy olemaan yksin, ja lopeta näiden ketjujen tekeminen.

Vierailija
22/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki hyvät ovat varattuja?

Ehkä siksi että hyvää on vaikeampi löytää kuin huonoa, ja normaali ihminen ei huonoon halua tyytyä.

Parhaat viedään päältä, totta kai!

Jos itse  koet olevasi sellainen jolla oikeasti on jotain annettavaa parisuhteessa,  sinun täytyy panostaa niiden hyvien etsimiseen ja valmistautua siihen että heitä ei niin helposti välttämättä löydy vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tässä suhteessa 24 vuotta. Aiemmat poikaystävät olivat toki hyviä mutta älyn puolella oli kohtaamattomuutta ja koin heidät liian suppeiksi. Onneksi jaksoin kaivaa. Mulle oli ratkaisevaa sellanen asenne että kaikesta mennään läpi fiksusti ja hyväntahtoisella huumorilla.

Vierailija
24/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki varattuja mutta ne kaikki hyvätkään eivät halua suhdetta vaan viihtyvät paremmin yksin.

Vierailija
25/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kemiat suhteessa pankkitiliin? Varattujen status nousee sen tähden että ovat varattuja, se on yleinen ilmiö. 

Vierailija
26/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin Provinssissa että ei nykyään kyllä miehet ja naiset kohtaa toisiaan oikein mitenkään. Vaikutti molemmat ihan haljuilta verrattuna entiseen menoon. Olin 3 päivää peräti ja näin keski-ikäisenä mua lähestyi vain toiset naiset. Olen valittavasti aika hetero ja kovin varattu. Luulen että syynä kihtaamattomuuteen on yleisesti kiristynyt pinna ja hyvän huumorin puute.

Vierailija
27/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ja vapaa ja aion pysyä sellaisena.

m53

Vierailija
28/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyviä tyyppejä sinkkuinakin. Miesystävän kaveripiiristäkin löytyy useampi sinkkumies eikä heissä mitään vikaa ole. Työkavereista pari sinkkunaista, hyviä tyyppejä hekin. Valitettavasti en näe että mätsäisivät työkaverit noiden miesystävän kavereiden kanssa, muuten yrittäisin järjestää jotain yhteistä tapaamista :D

Noista miespuolisista hyvistä tyypeistä muutamat löytyvät tinderistä. Vauvapalstalle en heitä uskalla käskeä itselleen kumppania etsimään. Se olisi liian julmaa heitä kohtaan.

Vierailija
29/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä "varattu"? Ei ihmisiä voi varata. 

sinä ainakin jäät yksin

Vierailija
30/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria sinulla ap, mutta älä kuitenkaan muodosta vääriä yleistyksiä muutaman, korkeintaan muutaman kymmenen ihmisen otannalla. 

Tilastokeskuksen mukaan nimittäin puolisoiden ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon jo noin 40 prosenttia. 

Noin 1.1 miljoonaa ihmistä asuu yhden hengen kotitalouksissa. 

Nämä kaikki tuskin ovat epäkelvollista parisuhdemateriaalia :) 

Vierailija
31/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki hyvät ovat varattuja?

Ehkä siksi että hyvää on vaikeampi löytää kuin huonoa, ja normaali ihminen ei huonoon halua tyytyä.

Parhaat viedään päältä, totta kai!

Jos itse  koet olevasi sellainen jolla oikeasti on jotain annettavaa parisuhteessa,  sinun täytyy panostaa niiden hyvien etsimiseen ja valmistautua siihen että heitä ei niin helposti välttämättä löydy vapaana.

Miksi aina tai ainakin usein ajatellaan niin, että kaikki "parhaat ovat parisuhteessa" - kun yhtä hyvinhän tuo suhteeseen pääsevä voi olla kiusallinen takiainen, joka kyllä jotenkin mystisesti onnsituu aina pääsemään isommitta vaivoitta parisuhteeseen mutta hänestä eroon pääseminen onkin sitten yllättävän vaikeaa. - Esimerkiksi moni mies ei ole valmis eroamaan oma-alootteisesti kuin vasta sitten kun ovat löytäneet uuden jonka kanssa jatkaa uudessa suhteessa. Ja sitten heitä ihaillaan ja kadehditaan meidän muiden toimesta miten ovat "hyviä" kun eivät kauaa joudu olemaan  sinkkhuna.

- Ei ole pitkä aika siitä kun joku pidempään sinkkuna elänyt ja  kokonaan vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta oleva mies kertoi harkinneensa  oman parisuhdehistoriansa toiseksi kun oli kohdannut liian monta kertaa, kuinka häneen suhtauduttiin ennakkoluulosiesti ja varauksella kun hän oli kertonut (=vastauksena kysymykseen) rehellisesti ja myötänyt avoimesti, ettei hänellä juurikaan ole parisuhdehistoriaa.

Mutta kuitenkin päättänyt olla vastaisuudessakaan valehtelematta, jos joku asiaa häneltä vielä kysyisi, koska ei haluaisi perustaa elämäänsä valheelle. Ei vaikka hetkellisesti saattaisi niin saada vähemmän ennakkoluuloja osakseen. Tai vaikka joku voisi sanoa, että mitä sillä on väljä, että millainen on ollut hänen parisuhdetilanteensa vaikka joskus 10 vuotta sitten.   

Vierailija
32/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä vapautuu tämän tästä kun tyrivät suhteensa/avioliittonsa ja ehkä jopa viisastuneenakin. Jos eivät itse tyri niin naisensa ajaa heidät pois tavalla tai toisella.

Nimim. 4-vuotta kylmää liittoa

Eikö tässä haettu hyvää puolisoa? Ei tuollaisia jämiä, jotka vapautuvat markkinoille

Vierailija
33/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v mies ja tuntuu välillä aika samalta vaikka ei tuo totta ole. Aina välillä löytyy helmiä Tinderin kautta. Pitää vain jaksaa etsiä ja olla ahkera niin ennemmin tai myöhemmin sopivan löytää.

Vierailija
34/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tässä suhteessa 24 vuotta. Aiemmat poikaystävät olivat toki hyviä mutta älyn puolella oli kohtaamattomuutta ja koin heidät liian suppeiksi. Onneksi jaksoin kaivaa. Mulle oli ratkaisevaa sellanen asenne että kaikesta mennään läpi fiksusti ja hyväntahtoisella huumorilla.

eli toisinsanoen miehelläsi ei saa olla mitään omia mielipiteitä tai ainakaan se ei saa sanoa niitä ääneen, vaan sen pitää myötäillä sinua. teillä on paljon pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja, joissa mies osaa olla aina samaa mieltä kanssasi ettei kuplasi säröydy

Vierailija
35/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa tuuria sinulla ap, mutta älä kuitenkaan muodosta vääriä yleistyksiä muutaman, korkeintaan muutaman kymmenen ihmisen otannalla. 

Tilastokeskuksen mukaan nimittäin puolisoiden ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon jo noin 40 prosenttia. 

Noin 1.1 miljoonaa ihmistä asuu yhden hengen kotitalouksissa. 

Nämä kaikki tuskin ovat epäkelvollista parisuhdemateriaalia :) 

noista suurin osa on tavallisia kilttejä miehiä, jotka eivät kelpaa yhdellekään naiselle

Vierailija
36/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kattelin Provinssissa että ei nykyään kyllä miehet ja naiset kohtaa toisiaan oikein mitenkään. Vaikutti molemmat ihan haljuilta verrattuna entiseen menoon. Olin 3 päivää peräti ja näin keski-ikäisenä mua lähestyi vain toiset naiset. Olen valittavasti aika hetero ja kovin varattu. Luulen että syynä kihtaamattomuuteen on yleisesti kiristynyt pinna ja hyvän huumorin puute.

ei kai kukaan mies ainakaan selvänä lähesty festareilla naista. tulee vielä joku metoo. suurin osa miehistä osaa pienessä kännissäkin välttää metoota niin etteivät lähesty naisia

Vierailija
37/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nykyään pariudutaan rakkaudesta ja vain rakkaudesta? Rakkaudesta, joka kaiken kestää..

Entä kuinka paljon kilpaillaan parhaista puolisoista kuin kilpajuoksun kultamitaleista, naidaan elintasoa, statusta tai lihaksia, tavoitellaan kiiltokuvamaisia näytöspokaaleja joita voittajana on ihanaa esitellä somessa ja puutarhajuhlissa ystävilleen ja sukulaisilleen? 

Vierailija
38/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä vapautuu tämän tästä kun tyrivät suhteensa/avioliittonsa ja ehkä jopa viisastuneenakin. Jos eivät itse tyri niin naisensa ajaa heidät pois tavalla tai toisella.

Nimim. 4-vuotta kylmää liittoa

Eikö tässä haettu hyvää puolisoa? Ei tuollaisia jämiä, jotka vapautuvat markkinoille

Niin. Naisessa ei ole koskaan mitään vikaa, että miehen kannattaisia erota. - Parisuhteessa viat ja puutteet on kiintiöity miehen osaksi ja vastuulle.

Vierailija
39/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka haluavat sitoutua aloittavat jo nuorena. Yhdessä oleminen ja toisen huomioon ottaminen kehittyvät. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän tällaisia ihmisiä on vapaana. 

Näin se on. Myös sinkkuvaihe kestää yleensä aika lyhyen aikaa, jos henkilöllä on vientiä. Voi olla jo joku tuttu kärkkymässä, kun tyyppi vapautuu.

Eli täysin tuntemattoman ulkopuolisen on huono ehtiä tähän väliin.

Vierailija
40/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin. Naisessa ei ole koskaan mitään vikaa, että miehen kannattaisia erota. - Parisuhteessa viat ja puutteet on kiintiöity miehen osaksi ja vastuulle."

En sukupuolittanut aikaisempaa kommenttia mihin tämä oli vastaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän