Mitä outoa teet päivittäin?
Minä herään aikaisin ja käyn koiran kanssa metsässä. Siis ennen auringonnousua. Sitä ennen juon kahviakin. Se on ihan oma maailmansa.
Kommentit (13)
Nostelen käsipainoja, venyttelen, kyykkään.
Aika kova Suomen kaamosaikana lähteä lenkille jo ennen auringonnousua.
Onko tuo niin outoa? Varmaan aika moni lenkittää koiraansa aamulla, minä mukaanlukien
Puristelen meikkipeilin edessä mustapäitä. Se on kovin tyydyttävää.
Työntelen kondomilla peitettyä porkkanaa pimpulaan
Vierailija kirjoitti:
Nostelen käsipainoja, venyttelen, kyykkään.
Ja mikä näissä on outoa?
Mä saan orgasmin joka päivä vähintään kerran. Ja aina sooloseksinä. Sitä voidaan pitää outona, mutta mulle tää on normaalia elämää.
Ja naisille vinkki: orgasmi päivittäin vähentää tai jopa poistaa kokonaan kuukautiskivut.
En minä tee mitään outoa. Toivoisin että ihmiset lakkaisivat tuijottamasta kun ulkoilutan lemmikkimustekalaani oskua. Se pärjää ihan hyvin toista tuntia kuivalla maalla. Kohta on pakko lopettaa ulkoilut osku ei kestä pakkasta. Eikä sille saa mitään vaatetta päälle. Mahtava lemmikki ja tyttiskin alkaa jo tottua siihen. Osku on veikeä otus.
Kusen astiaan, kun olen niin nuuka etten halua vetää vessaa, kun vesikin maksaa. Astian tyhjennä ulos.
Katselen erään tuntemani ihmisen kuvaa puhelimestani aina kun olen kotona. Se on puhelimessani auki koko ajan. Ei ole kyse mistään ihastuksesta, mutta jostain syystä tämä henkilö tuo minulle turvaa.
heitän hetulaa tuntemattomille,pyörin täällä,puhun itsekseni ja nauran itselleni.
Viime aikoina pissannut yöllä ämpäriin kun on remontti ja en kerennyt alas lähteä.. suhinaa vaan kuului