Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki hyvät on varattuja?

Vierailija
02.07.2024 |

Olisipa edes kerrankin tavannut sen hyvän tyypin ensin tai vapaana. Valitettavasti kaikki sinkut elämäni aikana, joiden kanssa olen yrittänyt suhdetta, ovat ilmenneet täysin joko epäluotettaviksi, peliriippuvaisiksi tai elämäntapa työttömiksi. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tässä suhteessa 24 vuotta. Aiemmat poikaystävät olivat toki hyviä mutta älyn puolella oli kohtaamattomuutta ja koin heidät liian suppeiksi. Onneksi jaksoin kaivaa. Mulle oli ratkaisevaa sellanen asenne että kaikesta mennään läpi fiksusti ja hyväntahtoisella huumorilla.

eli toisinsanoen miehelläsi ei saa olla mitään omia mielipiteitä tai ainakaan se ei saa sanoa niitä ääneen, vaan sen pitää myötäillä sinua. teillä on paljon pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja, joissa mies osaa olla aina samaa mieltä kanssasi ettei kuplasi säröydy

No näinhän se kuvailemallasi tavalla juuri on. Jos mies vaikka on sitä mieltä että sopiva määrä seksiä on 3 kertaa päivässä, yrittäminen on paskaa, pedofiileille lievemmät tuomiot, demokratialla ei väliä tai valehtelu on ok, niin ei se mulle sopisi kumppaniksi mitenkään. 

Vierailija
42/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noita on paljon sinkkuna. Epäluotettavia, peliriippuvaisia, alkoholiongelmaisia, pitkäaikaistyöttömiä, luottotiedottomia...

Jännä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksista ja kirjoista ihminen oppii. Siksi huonoista luovutaan.

Vierailija
44/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varppeillaan saa olla puolison haussa. Voi tulla mitä vaan shaibaa ilmi. Kadehdin leppoisaa vakiintunutta porukkaa.

Vierailija
45/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin pitää innostua, rakastua, kannustaa ja olla 'te'. Et ilmeisesti ole mies, mutta toivoisin varsinkin miesten ymmärtävän parisuhteen olevan muutakin kuin somessa elvistelyä. Tämän toisen täytyy miltein kiljua riemusta, jotta suhde voi edes alkaa. Tietenkin sama koskee suakin.

Vierailija
46/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nykyään pariudutaan rakkaudesta ja vain rakkaudesta? Rakkaudesta, joka kaiken kestää..

Entä kuinka paljon kilpaillaan parhaista puolisoista kuin kilpajuoksun kultamitaleista, naidaan elintasoa, statusta tai lihaksia, tavoitellaan kiiltokuvamaisia näytöspokaaleja joita voittajana on ihanaa esitellä somessa ja puutarhajuhlissa ystävilleen ja sukulaisilleen? 

Siksi koska hakemalla haetaan pintaliitosta kiinnostuneita ihmisiä. Jos kaipaat steriiliä kumppania saat steriliin kumppanin. Valitettavasti tähän usein liittyy materialismi.

Vierailija
47/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, joku syyhän siihen on ettet ole vetänyt puoleesi niitä hyviä miehiä. Mulla on sama juttu ja peiliin on katsominen. Water rises ti it's level. 

En hae ketään. Tiedän omat syyni ja vikani. Keskittykää te elämään omaa elämäänne.

Vierailija
48/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki varattu, se on varma 

Vierailija
49/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies jaksa kuunnella jotain feministivassarimiesvihaajaa, jota monet suominaiset pohjimmiltaan nykyään ovat. 

Vierailija
50/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä mies jaksa kuunnella jotain feministivassarimiesvihaajaa, jota monet suominaiset pohjimmiltaan nykyään ovat. 

Miksi sitten jäätte Suomeen ettekä matkaa Turkkiin tai Aasiaan?

Vierailija
51/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka haluavat sitoutua aloittavat jo nuorena. Yhdessä oleminen ja toisen huomioon ottaminen kehittyvät. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän tällaisia ihmisiä on vapaana. 

Lisäksi ne sosiaalisesti kömpelöt yleensä potkitaan maan rakoon viimeistään ala-asteella. Yleensä vielä niiden suosittujen toimesta. Tai niitä suosittuja seuraavien lampaiden. Loppujen lopuksi moni erinomainen kumppaniehdokas ei koskaan saa mahdollisuutta, sillä koko systeemi on mätä. Suosii sellaisia, jotka ovat valmiita vaikka selkään puukottamaan.

Vierailija
52/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa AP:n kuvittelemaan itse olevansa hyvä nainen, eikä suinkaan sitä jämälaarin porukkaa?

Vierailija
53/53 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä vapautuu tämän tästä kun tyrivät suhteensa/avioliittonsa ja ehkä jopa viisastuneenakin. Jos eivät itse tyri niin naisensa ajaa heidät pois tavalla tai toisella.

Nimim. 4-vuotta kylmää liittoa

Heh miesten syytä kaikki... Ei elämä taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän