Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Monen naisen huomionkipeys on pohjaton, kuten Hillan esimerkki osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
"En syylllstä uhria. Sanoin vaan että eivät ole verrannolliset. Jokainen enemmän matkustellut ihminen tietää mihin kannattaa mennä ja mihin ei. On olemassa alueita, joilla ei kannata liikkua etenkään yksin ja yöaikaan. Edelleenkään se kaupassa käyminen päiväsaikaan on ihan eri juttu. Niistä ei kukaan varoittele ketään. Pimeistä kujista kyllä. "
Kyllä syyllistät koska toteat ettei pitäisi mennä humalassa toikkaroimaan pimeälle kujalle röystövaaran takia.
Jännittävää että tiedostat kyllä ryöstövaaran mutta et tiedosta ettei legginspersettä kannata esitellä maailman jokaisessa maassa.
Mun mielestä pitäisi lennättää isoa ilmalaivaa jossa olisi jättimäinen tv-ruutu josta näkyisi kaikkialle aavikolle läpi arabian niemimaan jättimäinen leggins perse, joka tanssisi jamaikalaista perinteistä persetanssia päin naamaa kyllästymiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä ihan verrannolliset, että menee humalassa pimeälle kujalle versus käy vaan ruokakaupassa ja tulee ahdistelluksi
Millä tavalla eivät ole verrannolliset? Mieti ennenkuin vastaat.
Sitten kun todistat että naiset joukolla ahdistelevat miehiä ruokakaupassa, hakkaavat, ryöstävät ja raiskaavat humalaisia miehiä pimeillä kujilla, niin voidaan puhua asiasta.
Mitä merkitystä tekijän sukupuolella on?! Puhut omituisia.
Tekijät on aina miehiä, niin on sillä varmaan jotain merkitystä. Joku jännä yhteys siinä on.
Se on merkityksetöntä kun aihe on että onko uhri millään muotoa aiheuttanut omalla käytöksellään tilan
Jos joku asia on toistuva kuvio tai johonkin tilanteisiin voidaan jäljittää yhteinen tekijä, niin siitä voitaneen vetää johtopäätöksiä. Tässä tapauksessa se tekijä, kuten aina, on mies. Mies, joka rikkoo lakia eikä osaa käyttäytyä. Mitä aiotte miehet tehdä, että teidän käytökseen saisi muutosta?
16 v Aada ja Jenna kulkevat bikineissä julkisilla paikoilla hellepäivänä. Ehei, eivät todellakaan kerjää huomiota. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En syylllstä uhria. Sanoin vaan että eivät ole verrannolliset. Jokainen enemmän matkustellut ihminen tietää mihin kannattaa mennä ja mihin ei. On olemassa alueita, joilla ei kannata liikkua etenkään yksin ja yöaikaan. Edelleenkään se kaupassa käyminen päiväsaikaan on ihan eri juttu. Niistä ei kukaan varoittele ketään. Pimeistä kujista kyllä. "
Kyllä syyllistät koska toteat ettei pitäisi mennä humalassa toikkaroimaan pimeälle kujalle röystövaaran takia.
Jännittävää että tiedostat kyllä ryöstövaaran mutta et tiedosta ettei legginspersettä kannata esitellä maailman jokaisessa maassa.
Pimeillä kujilla liikkuu rikollisia tekemässä huumekauppoja ym. Nyt puhutaan kaupassa käynnistä. Siis sitä ei saa tehdä sinun mielestäsi kuin tietynlaisissa vaatteissa? 😂
<
Minkä ihmeen muslimimaan? Euroopassa ei ole muslimimaita ja kyseinen nainen tuskin on matkaillut lähi-idässä jossain sharialakimaassa.
Heh, hupaisia ovat nämä aikuiset ihmiset, jotka julistavat 5-vuotiaan uhmalla, et 'mä teen niinku mä haluun'.
Niin teet. Niin pitääkin tehdä. Pukeudut niin kuin haluat. Ja muut ovat siitä just sitä mieltä kuin ovat. Sinä et sitä määrää, mitä heidän pitää ajatella.
Pitävät, eivät pidä, paheksuvat, ihailevat. Arvioivat sinua pukeutumisesi perusteella. Pitävät mauttomana w e e t e e n ä tai pitävät tyylitaiturina tai vain hyvännäköisenä, juuri sinulle sopivana tyylinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kenelläkään miehellä täällä ole naista elämässään. Ei tytärtä, vaimoa tai äitiä. Koska jos ymmärsin oikein, naisen kouriminen on ihan ok jos vain tekee mieli. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai edes yrittää elää soveliaasti, koska aina vaan on niitä, jotka rikkoo sääntöjä. Tämä selvä. Jos naisillenne käy jotain pahaa, sehän on heidän vikansa, ei tekijän.
Missä kohtaa ketjussa on todettu että kouriminen olisi OK.
Käytöksen selittely kertoo, että osa vastaajista hyväksyvät käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, hupaisia ovat nämä aikuiset ihmiset, jotka julistavat 5-vuotiaan uhmalla, et 'mä teen niinku mä haluun'.
Niin teet. Niin pitääkin tehdä. Pukeudut niin kuin haluat. Ja muut ovat siitä just sitä mieltä kuin ovat. Sinä et sitä määrää, mitä heidän pitää ajatella.
Pitävät, eivät pidä, paheksuvat, ihailevat. Arvioivat sinua pukeutumisesi perusteella. Pitävät mauttomana w e e t e e n ä tai pitävät tyylitaiturina tai vain hyvännäköisenä, juuri sinulle sopivana tyylinä.
Ja hän ei riko siinä mitään lakia eikä käyttäydy asiattomasti. Jos menet kourii jotain ihmistä niin silloin sinä kyllä rikot lakia etkä omaa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Monen naisen huomionkipeys on pohjaton, kuten Hillan esimerkki osoittaa.
Olen lenkkeillyt päivittäin kesäloman alettua ja käyn salilla sen jälkeen hakkaamassa säkkiä tai nostamassa rautaa riippuen päivästä. Pukeudun helteellä kevyesti, mutta kummasti näkee ukkoja kesällä ilman paitaa ihan pilviselläkin kelillä koiriaan ulkoiluttamassa.
Esittelevät pikkulihaksiaan mulle mahtisonnille.
Miksi pitää olla ilman paitaa?
Mulla olisi lihaksia esitellä vaikka koko kirkolle ja jakaa niitä näille kuivankesän oravillekin, mutta pidän paidan päällä julkisilla paikoilla ja lenkkipoluilla.
Kyllä ne miehetkin osaa esitellä nännejään. Haluuko ne että tulen puristelemaan nännejä vai mikä oikein on, kun pitää nöpöttmet laittaa näkyviin houkuttelevasti?
"Minkä ihmeen muslimimaan? Euroopassa ei ole muslimimaita ja kyseinen nainen tuskin on matkaillut lähi-idässä jossain sharialakimaassa."
Itseasiassa Euroopassa on muslimimaita, ja Euroopassa on perinteisissä länsimaissa jo paljon alueita joissa vallitsee käytännössä sharia-laki.
Hilla on ilmeisen tarkoituksella jättänyt kertomatta missä maassa seikkaili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän ei riko siinä mitään lakia eikä käyttäydy asiattomasti. Jos menet kourii jotain ihmistä niin silloin sinä kyllä rikot lakia etkä omaa käytöstapoja.
Maailmassa on paljonkin maita missä ei pukeuduta ihan miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoiskoreassa ja entisessä neukkulassa oli pukupakko.
Suomessa saa puketua miten haluaa ja Hilla on omaksunut suomalaisittain amerikkalaisemman tavan elää. Se vapaampi kapitalistisempi tapa. Omat rahat ja niillä ostetut vaatteet.
Kommarit on toista mieltä ja haluaa peitttää Hillan kolttuun .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei kenelläkään miehellä täällä ole naista elämässään. Ei tytärtä, vaimoa tai äitiä. Koska jos ymmärsin oikein, naisen kouriminen on ihan ok jos vain tekee mieli. Ei tarvitse ottaa muita huomioon tai edes yrittää elää soveliaasti, koska aina vaan on niitä, jotka rikkoo sääntöjä. Tämä selvä. Jos naisillenne käy jotain pahaa, sehän on heidän vikansa, ei tekijän.
Älkää sitten kyselkö miksi joku tekee näin tai noin, jos siihen ei saa vastata.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oma henkilökohtainen harhasi.
Vierailija kirjoitti:
"Minkä ihmeen muslimimaan? Euroopassa ei ole muslimimaita ja kyseinen nainen tuskin on matkaillut lähi-idässä jossain sharialakimaassa."
Itseasiassa Euroopassa on muslimimaita, ja Euroopassa on perinteisissä länsimaissa jo paljon alueita joissa vallitsee käytännössä sharia-laki.
Sen takia on entistä tärkeämpää, että naiset pitää kiinni oikeudestaan pukeutua kuten haluavat. Minä en halua elää missään sharialaki-Euroopassa sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö turkkilaisista yli 90% ole muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oma henkilökohtainen harhasi.
Tuskin. Kyllä me muutkin se huomataan. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Liian paljastava pukeutuminen on jo ahdistelua itsessään. Jos mies pukisi päälleen sukukalleudet esiin piirtävät housut niin joku soittaisi välittömästi poliisille. Kukaan ei halua vasten tahtoaan nähdä kenenkään privaattialueita.
Mietitään yhdessä, kumpi sukupuoli istuu kaameista teoistaan vankilassa ja lähettää naurettavia kikkelikuvia mm. lapsille ja naisille?
YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö turkkilaisista yli 90% ole muslimeja.
Ei sielläkään ole rikollista pukeutua leggingseihin. Eikä edes bikineihin.
Minun mielipiteelläni ei ole merkitystä jonkun muslimimaan kaupassa.