Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!

Vierailija
02.07.2024 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2

Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei  missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)

Kommentit (494)

Vierailija
481/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla nyt housujen kuuluisi sitten olla pyllyvaossa?

Vierailija
482/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kaikki lehtien kauniit ja menestyvät marisijajulkkikset! Teette kaikille naisille karhunpalveluksen. Teidän takianne muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on se sama tyrkkybimbo joka kuvaili itseään pukuhuoneessa.

https://www.is.fi/urheilu/art-2000010316436.html

Ei näemmä mitään tilannettajua, tärkeintä oman kuvan onnistumiselle ja ulkonäköön on suuri.

Vierailija
484/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitteko te aikuiset ihmiset valmennuksen ihmiseltä, joka markkinoi valmennuksiaan tällä kuvalla: https://www.instagram.com/p/C5vDrv8NLHz/?igsh=YzE0cWU2b2l2aTN5

Itse en. Ja Hillallekin antaisin neuvon, että panostaa ennemmin ammattitaitoon ja valmennusten laatuun kuin paljaan perseen esittelyyn. 

Onlyfans-valmennukset nyt -25%, se tuosta tulee kyllä enemmän mieleen.

Vierailija
485/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitteko te aikuiset ihmiset valmennuksen ihmiseltä, joka markkinoi valmennuksiaan tällä kuvalla: https://www.instagram.com/p/C5vDrv8NLHz/?igsh=YzE0cWU2b2l2aTN5

Itse en. Ja Hillallekin antaisin neuvon, että panostaa ennemmin ammattitaitoon ja valmennusten laatuun kuin paljaan perseen esittelyyn. 

Aika kova halu itsensä näyttämiseen ja esiinnellistämiseen.

PS. Ällöttää noi pöksyt (hikoilevien) pakaroiden välissä mahd. persreikää vasten. En ymmärrä.

Vierailija
486/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillankin tulee kyllä aika muuttaa ajattelutapaansa kun suuri osa kansasta alkaa olemaan vanhoillisten sääntöjen noudattajia, joiden mukaan naisen kuuluu mm. peittää itsensä mustalla pussilla tai joutuu rai skatuksi ja kivitetyksi.

Vierailija
487/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Ällöttää noi pöksyt (hikoilevien) pakaroiden välissä mahd. persreikää vasten. En ymmärrä.

Ja vielä sitä, että onks noi kaikki treenit videoitu tyyliin takaapäin, huoh.

Vierailija
488/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koulukiusauksen vertaaminen oli kyllä tosi törkeää. Enemmänkin vertauksena on, että meet johonkin Italian/Espanjan/Kreikan/Bulgarian/Romanian turistirysään ja laitat puhelimen takataskuun, joka on siis aivan oma valinta.  Menet ison porukan läpi siitä nähtävyyden ohi ja huomaatkin, että se puhelin ei olekkaan takataskussa. Ei se ole minun syy, että puhelin lähti takataskusta, minä voin pitää puhelinta ihan missä taskussa itse haluan.

Vierailija
489/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi koulukiusauksen vertaaminen oli kyllä tosi törkeää. Enemmänkin vertauksena on, että meet johonkin Italian/Espanjan/Kreikan/Bulgarian/Romanian turistirysään ja laitat puhelimen takataskuun, joka on siis aivan oma valinta.  Menet ison porukan läpi siitä nähtävyyden ohi ja huomaatkin, että se puhelin ei olekkaan takataskussa. Ei se ole minun syy, että puhelin lähti takataskusta, minä voin pitää puhelinta ihan missä taskussa itse haluan.

Aivan, koska muilla pitää olla käytöstapoja. Ei saa varastaa ja näinhän se on, mut miksi ottaa se riski ja pitää sitä kännyä silti takataskussa?

Vierailija
490/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mitä jos me kaikki puettaisiin ulos sellaset vaatteet ku itse halutaan?

Vierailija
491/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä sitä, että onks noi kaikki treenit videoitu tyyliin takaapäin, huoh.

+ sen verran kyl positiivista hänessä on se, että on näemmä ihan hyvä valmentajaksi. Ottaa asiakkaat huomioon ja heidän toiveitaan kuunnellen, on tavoitettavissa ja tukee. Se on kultaa. Treenivideoita en tosin pysty katsomaan. Tuntuu, että olisi miehille suunnattu lähinnä. :/

Vierailija
492/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mitä jos me kaikki puettaisiin ulos sellaset vaatteet ku itse halutaan?

Niinhän mä puenkin :D

Vierailija
493/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, koska muilla pitää olla käytöstapoja. Ei saa varastaa ja näinhän se on, mut miksi ottaa se riski ja pitää sitä kännyä silti takataskussa?

Nää on sellasia pumpulissa kasvaneita tolloja jotka kuvittelee että maailmassa kaikki toimii sääntöjen mukaan. Ne viidakon lait on edelleen siellä pinnan alla ja omalla käytöksellä voi suuresti vaikuttaa todennäköisyyksiin.

Vierailija
494/494 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä puolialastomat ihmiset, jotka hakevat huomiota, mutta eivät halua huomiota ovat vain epävarmoja ihmisiä jotka tarvitsevat paljon varmuutta toisilta ihmisiltä. Sekä miehiltä, että naisilta.

Naiset pukeutuvat paljastavasti eivät vain miesten katseiden takia vaan myös saadakseen "kateellisilta" naisilta huomiota.... Niinkuin kirjoitin epävarmoja ihmisiä. Huomatkaa minut, katsokaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä