Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo taas teidän kanssa. Ja miehet kasvattaa parran ja viikset vain koska haluavat saada turpaan? Tai vaihtoehtoisesti ajavat itsensä sileäksi jotta saisivat turpaan? Mitään tekemistä sillä ei ole sen kanssa että mies nyt vain sattuu haluamaan sileän leuan tai pitää partaa? Vain ja ainoastaan että häntä lyötäisiin?
Tai miehet kulkevat ilman paitaa vain koska he haluavat että muut tulevat nipistelemään heitä nänneistä? Tai roikottavat housujaan polvissa vain jotta joku tulisi nykäisemään ne nilkkoihin?
Se on ihan sama miten pukeutuu, sovinistit kusipäät saavat kyllä käännettyä sen toisen vaatteiden viaksi että ovat sovinistisia kusipäitä, jotka eivät osaa kunnioittaa toisten koskemattomuutta.
Mikä helv etin vertaus tuo ensimmäinen on? Se että vetää trikoot persvakoon ja esittelee kaikki sulonsa on sama kuin parran kasvatus miehellä? Tässä näkee mikä kananaivo olet. Voi tyttökulta, et taida tietää että maailmassa on pahoja ihmisiä. Joillekin sairaille ihmisille se on kun heiluttaisi lihanpalaa suden edessä. Olet sama idiootti joka menee ghetto alueelle "koska minä voin". Sitten tuletkin ryöstettynä ja hakattuna pois. Kyllä vit uttais jos tollanen herneaivo olisi lapseni, mutta maailma opettaa.
Pyydän anteeksi kaikilta naisilta. Me miehet olemme sikoja. Jos naisilla olisi burkka, niin pystyisimme hillitsemään itsemme. Olen erittäin pahoillani, hävettää nämä miesten kommentit. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, hupaisia ovat nämä aikuiset ihmiset, jotka julistavat 5-vuotiaan uhmalla, et 'mä teen niinku mä haluun'.
Niin teet. Niin pitääkin tehdä. Pukeudut niin kuin haluat. Ja muut ovat siitä just sitä mieltä kuin ovat. Sinä et sitä määrää, mitä heidän pitää ajatella.
Pitävät, eivät pidä, paheksuvat, ihailevat. Arvioivat sinua pukeutumisesi perusteella. Pitävät mauttomana w e e t e e n ä tai pitävät tyylitaiturina tai vain hyvännäköisenä, juuri sinulle sopivana tyylinä.
Ja hän ei riko siinä mitään lakia eikä käyttäydy asiattomasti. Jos menet kourii jotain ihmistä niin silloin sinä kyllä rikot lakia etkä omaa käytöstapoja.
Maailmassa on paljonkin maita missä ei pukeuduta ihan miten haluaa.
Olen syntynyt kommunistisessa perheessä. Meillä oli unelmana tehdä matka Kiinaan jokus. Olimme ostaneet mao-hatun ja vihreän sotilasasun. Meidän perheen tiimiasuste.
Muutenkin ajattelimme pukeutumisessa että liian vapaa pukeutuminen on amerikkalaista kapitalistista hypetystä.
Sellainen ärsytti meikäläisiä melkoisesti kuten muotivaatteet jne. On hauska nähdä että nykyään alkaa taas olla samalainen ajattelu vallalla, että vapaa pukeutuminen nähdään provosoivana ja ärsyttävänä. Jos jokaisella kansalaisella olisi oma uniformu, niin kouluissa ei kiusattaisi ja kukaan ei olisi toista värikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Musumaassa esittelee legginspersettä, paikalliset kommentoi että toi ei sovi tänne ja sitten Suomeen haukkumaan suomalaismiehet?
Näin juuri. Mies on mies kaikkialla ja aina kollektiivisesti syyllinen mutta kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä
Suu niin söpösti supussa. Ihan silleen luonnollisesti tottakai.
Tuo on vähän sama kuin menisi pimeille kujille yöllä hengailemaan ja vaatii ettei kukaan saa ryöstää häntä.
Tai menee muslimimaahan esittelemään homoseksuaalisuuttaan ja ulvoo "minuun ei saa koskea".
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikilta naisilta. Me miehet olemme sikoja. Jos naisilla olisi burkka, niin pystyisimme hillitsemään itsemme. Olen erittäin pahoillani, hävettää nämä miesten kommentit. M28
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla pyytää.. Tyttöparka, ei oo äly ku vain ämpärissä...
Mitä sulle on annettu ku täällä vitsit noin kirjoitella 😙
Vierailija kirjoitti:
Ai vain peittämällä ihan kaikki olisi turvassa? Epäilen. Osa miehistä on sen verran pässejä, että loppupeleissä taitaa olla ihan yksi ja hailee mihin pukeutuu. Haluavat pitää oikeutensa kähmiä.
Tämä Hilla on nuori tyttö vielä. Ilmeisesti tiktokin perusteella asuu vielä vanhempiensa tykönä, etsii vielä itseään ja tyyliään ja tähän, kun vielä lisätään naiviuus niin mitä muutakaan voi nuorelta odottaa.
Haluan huomiota, mutta haluan itse päättää keneltä sitä huomiota saan...
Tuollainen juuri kumartui karkkihyllyllä ja näin minihameen alta narun takaa ruskean silmän.
Ei ollut pukamia...
Kuva yliksellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vain peittämällä ihan kaikki olisi turvassa? Epäilen. Osa miehistä on sen verran pässejä, että loppupeleissä taitaa olla ihan yksi ja hailee mihin pukeutuu. Haluavat pitää oikeutensa kähmiä.
Me miehet olemme paskaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Typerä muija, keskenkasvuinen.
Sinä tunnut fiksulta aikuiselta..😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla pyytää.. Tyttöparka, ei oo äly ku vain ämpärissä...
Mitä sulle on annettu ku täällä vitsit noin kirjoitella 😙
Iso liraus kusta siementen sekaan. Vanhemmat sisaruksia keskenään.
Kyllä taas näistäkin kommenteista huomaa miten ilkeä kansa suomalaiset on,yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme paskaa. M28
Niin olettekin!
Taasko iltasontamedia tekee uutta turhista, joka ei oke saavuttanut missään mitään? Joko se iida on liian vanha? En lukenut juttua.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljastava pukeutuminen on jo ahdistelua itsessään. Jos mies pukisi päälleen sukukalleudet esiin piirtävät housut niin joku soittaisi välittömästi poliisille. Kukaan ei halua vasten tahtoaan nähdä kenenkään privaattialueita.
Pelkkä rusetti jormaan sidottuna on mun mielestä ok Muuten nakkena. Puen ihan itseäni varten!
Vierailija kirjoitti:
Suu niin söpösti supussa. Ihan silleen luonnollisesti tottakai.
Hyvä että noin tarkkaan katsoit että voit sen meille tuntemattomille kertoa...kopeloi päätäsi.....
Minkä ihmeen muslimimaan? Euroopassa ei ole muslimimaita ja kyseinen nainen tuskin on matkaillut lähi-idässä jossain sharialakimaassa
Euroopassa on useita muslimimaita, yleissivistys hoi! Tokikaan esim. minua ei olla ahdisteltu yhdessäkään niistä kun matkustanut olen. Ihan sitä ahdistelua saa täällä koto-Suomessa.