Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Näitä Hillan kaltaisia itsensä tyrkyttäjiä on nykyään melkein joka nurkalla, taitaa olla aikamme ilmiö.
Se on kun ei etsitä kunnon miestä vaan panomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Simp-miehillä kuten "45v iskällä" on tyypillisesti paljon patoutunutta angstia ja raivoa tossun alla olemisesta ja itsensä tukahduttamisesta.
Oisko uskonnollinen tausta myös??
Näillähän on isoveljetkin vahtimassa siskoaan, jos isä ei töiltään ehdi. nim. merkki kokemusta mustasta silmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän uutisjutun tarkoitus oli? Ketä kiinnosta nämä Hillat ja heidän persetrikoot?
Uutisen tarkoitus on jälleen kerran muistuttaa niitä (epäviehättäviä) miehiä siitä, että paljastavan pukeutumisen huomiointi on toivottua ainoastaan niiltä miehiltä jotka koetaan viehättäväksi.
Uutisen tarkoitus on kerätä klikkauksia. Samalla se herättää keskustelun, joka osoittaa, että katkeroituneet (epäviehättävät) miehet kannattaa kiertää kaukaa. Ja se ei johdu ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitää saada bordellikulttuuri, niin ne bordellin edessä mainostavat prostituoidut lopettavat hillojen halun näyttää niiltä.
Ei esim. Saksassa pukeuduta vapaaehtoisesti prostituoidun näköiseksi.
Just näin.
Ainahan naisten pukeutuminen aiheuttaa tietyissä ihmisissä voimakkaita reaktioita. Kun jotenkin yhä edelleen näin vuonna 2024 naisten kehot eivät kuulu heille itselleen vaan niitä edelleen ajatellaan jonain yhteishyvänä joita kaikki saa kommentoida ja koskea.
Katsokaapa Googlesta tietoa siitä valokuvanäyttelystä, jossa oli koottuna kuvina r**skausten uhrien vaatteita. Kuvat osoittavat sen minkä naiset jo totuudeksi tietävät. Mitkä tahansa vaatteet, vaikka ne pieruverkkarit päällä voi joutua vakavan väkivallan uhriksi.
Siis naisten pitäisi pukeutua pitkiin mekkoihin, pitivät tai eivät, koska miehet eivät osaa pitää käsiään itsellään? Mikä pukeutumissääntö sitten miehille samalla? Itse haluaisin gregoriaanisen ajan isot, epämukavat peruukit heille.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa vinkua. Pistä vaikka pyllerön päälle kevyt hame, niin et oo niin tyrkky ja saat olla täysin rauhassa.
Niinkö, minä en ole saanut olla rauhassa edes veljen vanhoissa lököverkkareissa.
Ahdistelu on aina ja yksinomaan ahdistelijan syy.
Naiset tarkoituksella pukeutuvat niin, että se kerää miesten huomiota ja sitten naiset suuttuvat, kun huomaavat sen.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naisten pukeutuminen aiheuttaa tietyissä ihmisissä voimakkaita reaktioita. Kun jotenkin yhä edelleen näin vuonna 2024 naisten kehot eivät kuulu heille itselleen vaan niitä edelleen ajatellaan jonain yhteishyvänä joita kaikki saa kommentoida ja koskea.
Katsokaapa Googlesta tietoa siitä valokuvanäyttelystä, jossa oli koottuna kuvina r**skausten uhrien vaatteita. Kuvat osoittavat sen minkä naiset jo totuudeksi tietävät. Mitkä tahansa vaatteet, vaikka ne pieruverkkarit päällä voi joutua vakavan väkivallan uhriksi.
Katsotaas miten naisten vaatteiden väheneminen on yhteydessä moraali katoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisten pitäisi pukeutua pitkiin mekkoihin, pitivät tai eivät, koska miehet eivät osaa pitää käsiään itsellään? Mikä pukeutumissääntö sitten miehille samalla? Itse haluaisin gregoriaanisen ajan isot, epämukavat peruukit heille.
Piukat pöksyt kalukukkaroilla! M49
Vierailija kirjoitti:
Näitä Hillan kaltaisia itsensä tyrkyttäjiä on nykyään melkein joka nurkalla, taitaa olla aikamme ilmiö.
Sisällöntuottaja taitaa olla nuorilla kaikkein yleisin unelma-ammatti suurimmassa osassa länsimaista. Ja tyypillisesti tuo sisältö on vähäpukeisten kuvien ottaminen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin raiskauksen uhria syyllistettäisiin nilkkojen näkymisestä.
Ylilaudan miehentekeleille käsirautapakko julkisella paikalla ja edunvalvoja 24/7, johan vähenee ahdistelu. Peruukin voi toki lisätä kaupan päälle.
Eli voidaanko tulla siihen päätelmään että vieläkään evoluutio ei ole niin pitkällä että miehiltä voisi odottaa itsehillintää ja omasta käytöksestä vastuun ottamista?
Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
r ai skaajat ei osaa pitää käsiä poissa. Niitä on aina deal with it.
Näinhän se Eerikakin pukeutuu vain itseään varten, näitä nyt riittää. Saan pukeutua niinkuin haluan, eikä muut saa reagoida mitenkään. Ihan olen itse nämä tyylit keksinyt. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin raiskauksen uhria syyllistettäisiin nilkkojen näkymisestä.
Ylilaudan miehentekeleille käsirautapakko julkisella paikalla ja edunvalvoja 24/7, johan vähenee ahdistelu. Peruukin voi toki lisätä kaupan päälle.
Raiskaaja tarvitsee 2 asiaa.
1. provosoinnin.
2. mahdollisuuden.
Minkä naiset sille mahtaa että lajimme miehet ovat vieläkin liiaanissa kiikkuvien apinoiden tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Eli voidaanko tulla siihen päätelmään että vieläkään evoluutio ei ole niin pitkällä että miehiltä voisi odottaa itsehillintää ja omasta käytöksestä vastuun ottamista?
Asia selvä.
Näin se on. Edunvalvonta päälle, äänioikeus ja pankkikortti pois. Sellaista se on, kun on syyntakeeton.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tarkoituksella pukeutuvat niin, että se kerää miesten huomiota ja sitten naiset suuttuvat, kun huomaavat sen.
Ongelma ainoastaan silloin kun huomiota tulee vääriltä henkilöiltä
Jollainhan sitä pitää itseään tuoda tykö, kun luoja ei sitä kauneutta ole edes suolalusikalla antanut.